quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Omg, waarom ben je zo gemeen.
Chloro, ik snap het idee achter zelfspot, maar je hebt een mooie neus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat ze maar praten.
Ahw, wat lief. Voel me ineens een stuk beter, heb meer zelfvertrouwen gekregen en kan de wereld aan. Thanks!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:01 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Chloro, ik snap het idee achter zelfspot, maar je hebt een mooie neus.Laat ze maar praten.
Zeven dagen lang.quote:
Ok, momentquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, DM me je nummer, dWc heeft toch niets te zeggen in dezen.
Verwacht je wat anders van een vrouw? :$quote:
Haha, nice. Had dat tijd geleden met zo'n filmpje over pinguïns.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Door je post tot nu filmpjes van/over/met mollen aan het kijken.
Ik kan je de lasagne van de jumbo niet aanraden.quote:
quote:
Dat kon je altijd al en dat heb ik altijd al geweten, maar nooit durven uitspreken omdat ik bang was voor digitale lasterpraatjes en cyberpesten. Ben zo trots op je.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahw, wat lief. Voel me ineens een stuk beter, heb meer zelfvertrouwen gekregen en kan de wereld aan. Thanks!
Dappere Dodoquote:
Word een beetje emotioneel door deze lieve woorden.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat kon je altijd al en dat heb ik altijd al geweten, maar nooit durven uitspreken omdat ik bang was voor digitale lasterpraatjes en cyberpesten. Ben zo trots op je.
Ziek, dit.. Noem jou toch ook geen Bobotiequote:
Die is lekker!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:03 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik kan je de lasagne van de jumbo niet aanraden.
over 5 minuten test ik de bbq chicken big pizza van dr. oetker voor je.
Ik ga wel voor die andere optie dan, if you don't mind :$quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Liever penis. Die dingen smaken zo nice.
Met of zonder kaas?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Liever penis. Die dingen smaken zo nice.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |