Oké, oké, ik ga al.quote:
Mmmmm... Jij weet wat sexy is.quote:[..]
Moet je je vinger er eens insteken.
Geen montuur dat op jouw kop pastquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die rij heeft dezelfde dikte als jouw brilglazen.
Als dit waar is hoef ik het niet te weten.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je zag het gewoon al staan, maar je brain was gewoon te traag om het te processen.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:49 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
je bent gek.Nieuwsgierigheid is een bitch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
Omg, waarom ben je zo gemeen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Geen montuur dat op jouw kop past.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Omg, waarom ben je zo gemeen.
HAHAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
!
8,23/10 op de schaal van goed gevonden.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
[..]
Bel me wanneer ze 18+ zijn :$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Ja goed zo. En blijf uit mijn hoofd.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:51 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Oké, oké, ik ga al.Het was ook niet mijn bedoeling, ik sloeg linksaf en daar was ik.
[..]
Mmmmm... Jij weet wat sexy is.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
HAHAHA![]()
!
8,23/10 op de schaal van goed gevonden.
[..]
8/10 would cuddle and tell everything's alright.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
Dan ben jij al 56, dkut pls.quote:
Zat jij in East 17?!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:54 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
8/10 would cuddle and tell everything's alright.
Dit lijkt mij nou zo'n geval van "Ik zeg het een, maar ik bedoel het ander".quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja goed zo. En blijf uit mijn hoofd.
Nooit een kroket gevonden die groot genoeg was.quote:Wel eens geblazen in een te hete kroket?
Maakt dat uit dan?quote:
Eeeh, als ik dan in je hoofd mag komen. Prima, zat ik in East 17.quote:
Ja, als we zelfmoord plegen plassen we in een winkel en onze kinderen zijn mollen.quote:
In mijn hoofd komen, ja ja, die ken ik. Zeker mijn neus neuken of niet.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:57 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Eeeh, als ik dan in je hoofd mag komen. Prima, zat ik in East 17.
Nee, Lakiquote:
Ik las 'jeuken'. Die dirty mind van mij.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
In mijn hoofd komen, ja ja, die ken ik. Zeker mijn neus neuken of niet.
Eigenlijk niet, DM me je nummer, dWc heeft toch niets te zeggen in dezen.quote:
[..]
Chloro, ik snap het idee achter zelfspot, maar je hebt een mooie neus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat ze maar praten.
Ahw, wat lief. Voel me ineens een stuk beter, heb meer zelfvertrouwen gekregen en kan de wereld aan. Thanks!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:01 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Chloro, ik snap het idee achter zelfspot, maar je hebt een mooie neus.Laat ze maar praten.
Zeven dagen lang.quote:
Ok, momentquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, DM me je nummer, dWc heeft toch niets te zeggen in dezen.
Verwacht je wat anders van een vrouw? :$quote:
Haha, nice. Had dat tijd geleden met zo'n filmpje over pinguďns.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Door je post tot nu filmpjes van/over/met mollen aan het kijken.
Ik kan je de lasagne van de jumbo niet aanraden.quote:
quote:
Dat kon je altijd al en dat heb ik altijd al geweten, maar nooit durven uitspreken omdat ik bang was voor digitale lasterpraatjes en cyberpesten. Ben zo trots op je.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahw, wat lief. Voel me ineens een stuk beter, heb meer zelfvertrouwen gekregen en kan de wereld aan. Thanks!
Dappere Dodoquote:
Word een beetje emotioneel door deze lieve woorden.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat kon je altijd al en dat heb ik altijd al geweten, maar nooit durven uitspreken omdat ik bang was voor digitale lasterpraatjes en cyberpesten. Ben zo trots op je.
Ziek, dit.. Noem jou toch ook geen Bobotiequote:
Die is lekker!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:03 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik kan je de lasagne van de jumbo niet aanraden.
over 5 minuten test ik de bbq chicken big pizza van dr. oetker voor je.
Ik ga wel voor die andere optie dan, if you don't mind :$quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Liever penis. Die dingen smaken zo nice.
Met of zonder kaas?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Liever penis. Die dingen smaken zo nice.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |