Wel veel geld voor iets dat klinkt alsof je alleen even je dooie haarpunten wil knippen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zwaar? Nee man, alleen in het midden beetje de zijkanten bijschaven.
Zo bigga?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Al zou Pinokkio de holocaust ontkennen heeft 'ie nog een kleine neus dan Chloro.
Ik laat iemand gewoon een stomp op m'n neus geven, dan is het geen cosmetische ingreep meer, hehehehhe.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:43 schreef Piye het volgende:
[..]
Wel veel geld voor iets dat klinkt alsof je alleen even je dooie haarpunten wil knippen.
Gewoon met zo'n ding doen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik laat iemand gewoon een stomp op m'n neus geven, dan is het geen cosmetische ingreep meer, hehehehhe.
Jij met je hero :pquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:35 schreef Piye het volgende:
[..]
Als het toch m'n laatste dag zou zijn zou ik denk ik direct voor de heroinespuit gaan. Blowen doe ik al zo vaak.
Is dit een subtiele manier om te zeggen dat ik meteen maar m'n hele kop moet laten verbouwen?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gewoon met zo'n ding doen.
[ afbeelding ]
Mag wel hoor.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:45 schreef Ugjerke het volgende:
Ik wilde Chloro quoten maar toen dacht ik "Nee, die heb ik net al gequote". Dus toen deed ik het niet.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is dit een subtiele manier om te zeggen dat ik meteen maar m'n hele kop moet laten verbouwen?
GEEF ANTWOORD DAN, VIEZE CURRYKROKETquote:
Wow! Een halve, nou iets meer, ergens tussen een halve en een hele seconde voordat deze pagina geladen was had ik exact deze woorden in mijn hoofd. Ik wist gewoon dat die er zouden staan. Hoe bizar is dat?quote:
Currycroketquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
GEEF ANTWOORD DAN, VIEZE CURRYKROKET
Weer iets nieuws geleerd over mijzelf. Ik vind "VIEZE CURRYKROKET" seksueel opwindend.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
GEEF ANTWOORD DAN, VIEZE CURRYKROKET
En jij ziet niet eens of je nou een kroket of een frikandel in je handen hebt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Currycroket_!
Jij kan nieteens fatsoenlijk een kroket eten man gek.
je bent gek.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omg, ga uit mijn hoofd!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:47 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Wow! Een halve, nou iets meer, ergens tussen een halve en een hele seconde voordat deze pagina geladen was had ik exact deze woorden in mijn hoofd. Ik wist gewoon dat die er zouden staan. Hoe bizar is dat?
Moet je je vinger er eens insteken.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:48 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Weer iets nieuws geleerd over mijzelf. Ik vind "VIEZE CURRYKROKET" seksueel opwindend.
Meisjes in de treinquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:47 schreef Panzermaus het volgende:
dat feel wanneer je in de trein zit, de zon ondergaat en de ramen gaan reflecteren.dat arms
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En jij ziet niet eens of je nou een kroket of een frikandel in je handen hebt.
Die rij heeft dezelfde dikte als jouw brilglazen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Bij jou past een een hele Febo-rij aan kroketten in één neusgat.
Je zag het gewoon al staan, maar je brain was gewoon te traag om het te processenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:47 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Wow! Een halve, nou iets meer, ergens tussen een halve en een hele seconde voordat deze pagina geladen was had ik exact deze woorden in mijn hoofd. Ik wist gewoon dat die er zouden staan. Hoe bizar is dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |