Hoezo? Is de wond nog te vers?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kunnen we het ook een dag níet over Vas hebben?
Ja vooral aangezien jij zo'n beetje de grootste mond had over kijken of iedereen in het echt ook nog zo stoer was. Maar ja, jouw keuze.quote:
Jij kent mn skills niet. Ik vergeef je jouw opmerking.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:35 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Hij komt wel maar niet door jou, schat
Wilde er nog inb4 vas bij zetten maar wilde eigenlijk gewoon dat iemand t zou doenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kunnen we het ook een dag níet over Vas hebben?
Zo kk vlijmscherp deze chickquote:
Deelnemers spreken me niet aan. De eters wel. Dus daar ben ik wel.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:36 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja vooral aangezien jij zo'n beetje de grootste mond had over kijken of iedereen in het echt ook nog zo stoer was. Maar ja, jouw keuze.
Goed punt. En ik zou gaan wildplassen, maar niet laf in een steegje, nee gewoon tijdens het afrekenen in de winkel ofzo. En dan doen alsof het doodnormaal is. Of je vinger afsnijden en op de toonbank leggen. "Doe me mijn ringvinger maar eeeeen.. hebben jullie nog opladers voor een samsung?".quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:35 schreef Piye het volgende:
[..]
Als het toch m'n laatste dag zou zijn zou ik denk ik direct voor de heroinespuit gaan. Blowen doe ik al zo vaak.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wanneer krijg jij een verse wond van je neusverkleining?
Was eigenlijk een serieuze vraag, ze zou er toch echt wat aan gaan doen?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:38 schreef WAHRHEIT het volgende:
chloro neusgrappen worden wel een beetje oud
Hehe in zo'n winkel waar je 50 cent moet betalen om de wc te gebruiken, 50 cent op de toonbank leggen en er tegenaan zeiken.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:37 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Goed punt. En ik zou gaan wildplassen, maar niet laf in een steegje, nee gewoon tijdens het afrekenen in de winkel ofzo. En dan doen alsof het doodnormaal is. Of je vinger afsnijden en op de toonbank leggen. "Doe me mijn ringvinger maar eeeeen.. hebben jullie nog opladers voor een samsung?".
Vind het wel leuk.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:38 schreef WAHRHEIT het volgende:
chloro neusgrappen worden wel een beetje oud
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:31 schreef WAHRHEIT het volgende:
Sala... ga eens bij het spoor weg, het leven heeft best nog wel zin
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wanneer krijg jij een verse wond van je neusverkleining?
whatquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Om jouw lichaam na afloop te dumpen hebben we 11 man nodig om dat gevaarte te verplaatsen.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:39 schreef Piye het volgende:
[..]
Hehe in zo'n winkel waar je 50 cent moet betalen om de wc te gebruiken, 50 cent op de toonbank leggen en er tegenaan zeiken.
Hahaha.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Was eigenlijk een serieuze vraag, ze zou er toch echt wat aan gaan doen?
Ik snap 'em niet.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha.Ja, het is wel iets wat ik overweeg maar dat is nog een proces.
Snap je... Proces... Omdat-ie zo groot is...![]()
![]()
300% srsquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:39 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
whatdeze tent wordt steeds grimmiger.
![]()
Zou de punch eerder zetten bij 'overweeg', omdat ze niet geloven dat 'ie zo zwaar is enzquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha.Ja, het is wel iets wat ik overweeg maar dat is nog een proces.
Snap je... Proces... Omdat-ie zo groot is...![]()
![]()
Chloro's neus is 9 kg?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zou de punch eerder zetten bij 'overweeg', omdat ze niet geloven dat 'ie zo zwaar is enz.
Zwaar? Nee man, alleen in het midden beetje de zijkanten bijschaven.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zou de punch eerder zetten bij 'overweeg', omdat ze niet geloven dat 'ie zo zwaar is enz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |