* Kiev checkt pic...quote:Gestreept topje met spaghetti bandjes waar betepelde hompen vlees warm in lagen, spijkerbroek met hier en daar een gat en paarse sneakers. Om haar hals droeg ze een dogtag die op haar rechterborst rustte
nu hoop ik dat ze dit topic leest en ook verliefd is op mijquote:Op vrijdag 5 september 2008 20:17 schreef Swetsenegger het volgende:
verdomd.... een slapend meisje.
En nu?
Nu krijgt Herald een harde plasser en gaat daar mee spelen bij gebrek aan een vriendin.quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:17 schreef Swetsenegger het volgende:
En nu?
Ben je kankerscheel ofzo?quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:19 schreef Jojoortje het volgende:
Volgens mij had ze een seksdroom
Kijk waar haar hand is dan
Dan had je iets prominenter in die weerspiegeling te zien moeten zijn.quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:20 schreef Herald het volgende:
[..]
nu hoop ik dat ze dit topic leest en ook verliefd is op mij
komt jouw klit tot halverwege je dijbeen??quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:19 schreef Jojoortje het volgende:
Faler.quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:24 schreef Juup© het volgende:
Zoals de meeste topics van Herald de laatste tijd, past ook dit topic niet in Klaagbaak.
Nee, een schopje PUB is lekker....quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:24 schreef Juup© het volgende:
Zoals de meeste topics van Herald de laatste tijd, past ook dit topic niet in Klaagbaak.
Dat blijkt maar weerquote:Op vrijdag 5 september 2008 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verdomme juup, PUB bij mijn postgeschiedenis. daar word ik niet zo vrolijk van![]()
En nu bloedt het topic dood, want in PUB zitten alleen maar mongolen
Uhhh???quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:24 schreef Juup© het volgende:
Da's helemaal niet triest, da's gewoon lering trekken uit eerdere ervaringen.quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:50 schreef Molluck het volgende:
Ik bedenk me trouwens net hoe ongelofelijk triest het is als je in de trein denkt, "Ik ga even een foto maken, anders geloven ze het straks op Fok! niet als ik een topic open over een meisje dat ik toevallig in de trein zag, wat er niet eens echt goed uit zag maar wel fijne tetten had"
Ik zeg dit niet vaak maar:quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:08 schreef Kopbal het volgende:
Kijk die nerd zitten dan met z'n telefoontje!![]()
Iemand riskeert een straatverbod ter vermaak van totale onbekenden, en jij noemt het triest?quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:50 schreef Molluck het volgende:
Ik bedenk me trouwens net hoe ongelofelijk triest het is als je in de trein denkt, "Ik ga even een foto maken, anders geloven ze het straks op Fok! niet als ik een topic open over een meisje dat ik toevallig in de trein zag, wat er niet eens echt goed uit zag maar wel fijne tetten had"
quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:08 schreef Kopbal het volgende:
Kijk die nerd zitten dan met z'n telefoontje!![]()
quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:23 schreef Nosh het volgende:
[..]
Iemand riskeert een straatverbod ter vermaak van totale onbekenden, en jij noemt het triest?
Waarschijnlijk omdat ze nergens anders haar hand makkelijk kon neerleggen?quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:19 schreef Jojoortje het volgende:
even geheel offtopic: wat ben jij echt een intens barre gast, zeg.quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:24 schreef Juup© het volgende:
Samenvatting?quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:26 schreef Nosh het volgende:
[..]
even geheel offtopic: wat ben jij echt een intens barre gast, zeg.
die gast hè, die tijdens films als Die Hard gaat uitleggen dat zoiets nóóit kan, omdat je een groep terroristen met slechte duitse accenten véél beter en gerichter kan uitschakelen met een combinatie van tactisch tijdgerek door middel van psychologische onderhandeltrucjes en goed geplaatste operatie-eenheden die erop getraind zijn om de vijand zo effectief mogelijk uit te schakelen en één politieagent van veertig jaar dat nooit kan evenaren, hè. die gast ben jij.
krijg wat relativeringsvermogen in die bolle kop van je.
quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:26 schreef Nosh het volgende:
[..]
die gast hè, die tijdens films als Die Hard gaat uitleggen dat zoiets nóóit kan, omdat je een groep terroristen met slechte duitse accenten véél beter en gerichter kan uitschakelen met een combinatie van tactisch tijdgerek door middel van psychologische onderhandeltrucjes en goed geplaatste operatie-eenheden die erop getraind zijn om de vijand zo effectief mogelijk uit te schakelen en één politieagent van veertig jaar dat nooit kan evenaren, hè. die gast ben jij.
Iemand riskeert een straatverbod ter vermaak van totale onbekenden, en jij noemt het triest?
Briljant, dat soort mensen. Superhelden die aan een flosdraadje tachtig verdiepingen naar beneden kletteren, de laatste 20 verdiepingen vrij vallen, bovenop een tankwagen terecht komen en meteen opstaan. En dan zeggen 'dat kan toch nooit man.' Sodeflikkertief een eind op, dat wéét je toch als je zo'n film gaat kijkenquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:39 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
![]()
Net zoals iemand die zegt: 'Maar dat kan toch helemaal niet?, terwijl je Star Wars zit te kijken.
ha dezelfde grap maar dan met een andere filmquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:39 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
![]()
Net zoals iemand die zegt: 'Maar dat kan toch helemaal niet?, terwijl je Star Wars zit te kijken.
quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:26 schreef Nosh het volgende:
[..]
Jij hebt ook lekkere tieten?quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:34 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Nu dus nooit meer in een trein in slaap vallen, want stel je voor dat je ineens op fok staat.
Ik ga meisjes ook altijd stalken en heel vies naar ze glimlachen, omdat ze dan weten dat ik ze leuk vindquote:Op zaterdag 6 september 2008 13:14 schreef rakotto het volgende:
Straks kom je nog in de Telegraaf voor het "stalken". Naja, ze weet dan in ieder geval dat je haar leuk vondt.
Je moet je tanden ook poetsen.quote:Op zaterdag 6 september 2008 13:59 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik ga meisjes ook altijd stalken en heel vies naar ze glimlachen, omdat ze dan weten dat ik ze leuk vindHelaas is het niet een aandacht die veel resultaat boekt
De spellingspolitie is hier. Vondtquote:Op zaterdag 6 september 2008 13:14 schreef rakotto het volgende:
Straks kom je nog in de Telegraaf voor het "stalken". Naja, ze weet dan in ieder geval dat je haar leuk vondt.
Wij zijn op de zelfde dag jarigquote:Op vrijdag 5 september 2008 20:15 schreef Herald het volgende:
Net zoals drie dagen geleden, zat ik ook vandaag weer in de trein. Het zoeken van een plekje is altijd een heikel punt, in welk treinstel stap ik in, kies ik voor een lege plek met uitzicht op een oude man, of zoek ik verder naar iets mooier om naar te turen met de kans dat je enkel nog naast stomme mensen kan zitten.
Ik ging deze keer naast een vriendelijke vrouw zitten die in Best zou uitstappen. Ik vertelde haar dat ik pas in Eindhoven hoefde uit te stappen, dus ze mocht me een por geven als ze eruit wilde. Ze keek me een beetje raar aan, waarschijnlijk omdat ik het woord 'porren' gebruikte.
Het toeval wilde dat in de bank links naast me (aan de overzijde van het pad) een jong grietje zat. Haar snoetje was maar matig, totaal geen topic waard, maar haar fijne buste was toch best leuk om te aanschouwen
Ze had een boekwerk (reader, dictaat) op het uitgeklapte tafeltje voor haar liggen, in de titel las ik "mentorship manual", maar misschien heb ik het verkeerd gelezen. Na een poosje zat ze met een PSP te spelen, helemaal geconcentreerd kon ik haar nog eens goed bekijken. Gestreept topje met spaghetti bandjes waar betepelde hompen vlees warm in lagen, spijkerbroek met hier en daar een gat en paarse sneakers. Om haar hals droeg ze een dogtag die op haar rechterborst rustte
Op een geven moment legde ze haar PSP aan de kant, ik dacht dat ze de trein uit zou stappen, maar dat deed ze niet. Ze ging lekker gerieflijk liggen, met haar hoofd op haar rugzak. Met een welgemikte blik kon ik het rode behaatje zien die haar heerlijke boezem in bedwang hield
Tussen Best en Eindhoven zat ik me dus aan haar te verlekkeren en fantaseerde ik hoe ik haar zou wakker kussen in Eindhoven. Uiteraard deed ik dat niet, want ja eh... als ik zoeen bikkel was dan zat ik hier niet. MAAR! ik heb haar wel zo even op haar bolletje getikt om haar enigzins wakker te maken dat ze in Eindhoven was. Maar ze werd niet wakker
![]()
Ik heb een foto gemaakt, maar je ziet er niet zoveel op. Is gewoon om aan te tonen dat dit geen hoax is:
[ afbeelding ]
Echt he? Al is het op zich ook wel weer grappig als je het zou zijn. Alleen het stukje van dat d'r voorgevel mooier is dan haar gezicht is misschien niet echt een complimentquote:
of zo op de foto moeten gaan:quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:24 schreef Swetsenegger het volgende:
Dan had je iets prominenter in die weerspiegeling te zien moeten zijn.
quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:45 schreef Herald het volgende:
[..]
of zo op de foto moeten gaan:
[ afbeelding ]
Jeuj, een foutje.quote:Op zaterdag 6 september 2008 15:34 schreef DuTank het volgende:
[..]
De spellingspolitie is hier. Vondt
ik zie daar weinig dingen die met slapen te maken hebben?quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:56 schreef Tiger111 het volgende:
ahahahahahaha jij bent dus zo'n gozer van sleepcreep.com
[..]
[ afbeelding ]
TS is een brildragende nerd die altijd dezelfde kleren aanheeftquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:45 schreef Herald het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik moest lachenquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:45 schreef Herald het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik stikte bijna in m'n drinkenquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:45 schreef Herald het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
komt jouw klit tot halverwege je dijbeen??
[..]
[ afbeelding ]
Ik voel een nieuwe reeks aankomenquote:Op vrijdag 5 september 2008 20:24 schreef Chriz2k het volgende:
Dit moet je vaker doen.
[Voyeurisme] Herald's stiekeme treinfototopic.
ik weet niet in wat voor vertekende wereld jij leeft, maar ik weet wel dat heel veel vrouwen dieeten om haar figuur te krijgenquote:
quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:26 schreef spy08 het volgende:
En als de vraag al niet eerder gesteld is: Waarom maakt de ts zo een belabberde foto want je ziet dat hele kind niet. Als je een beetje een vent was, dan was je opgestaan en had je een foto van bovenaf gemaakt zodat we ook zagen hoe ze eruit zag. Mischien was het wel niet zo een mooi.lief meisje maar gewoon een hobbit.
quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:15 schreef Herald het volgende:
Uiteraard deed ik dat niet, want ja eh... als ik zoeen bikkel was dan zat ik hier niet.
That would be me....quote:
Ze kunnen alles tegenwoordig.quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Misschien is hij zelf wel een hobbit met zn 1.60!quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:26 schreef spy08 het volgende:
En als de vraag al niet eerder gesteld is: Waarom maakt de ts zo een belabberde foto want je ziet dat hele kind niet. Als je een beetje een vent was, dan was je opgestaan en had je een foto van bovenaf gemaakt zodat we ook zagen hoe ze eruit zag. Mischien was het wel niet zo een mooi.lief meisje maar gewoon een hobbit.
zie hem dan ff sneaky een foto makenquote:Op vrijdag 5 september 2008 20:15 schreef Herald het volgende:
Net zoals drie dagen geleden, zat ik ook vandaag weer in de trein. Het zoeken van een plekje is altijd een heikel punt, in welk treinstel stap ik in, kies ik voor een lege plek met uitzicht op een oude man, of zoek ik verder naar iets mooier om naar te turen met de kans dat je enkel nog naast stomme mensen kan zitten.
Ik ging deze keer naast een vriendelijke vrouw zitten die in Best zou uitstappen. Ik vertelde haar dat ik pas in Eindhoven hoefde uit te stappen, dus ze mocht me een por geven als ze eruit wilde. Ze keek me een beetje raar aan, waarschijnlijk omdat ik het woord 'porren' gebruikte.
Het toeval wilde dat in de bank links naast me (aan de overzijde van het pad) een jong grietje zat. Haar snoetje was maar matig, totaal geen topic waard, maar haar fijne buste was toch best leuk om te aanschouwen
Ze had een boekwerk (reader, dictaat) op het uitgeklapte tafeltje voor haar liggen, in de titel las ik "mentorship manual", maar misschien heb ik het verkeerd gelezen. Na een poosje zat ze met een PSP te spelen, helemaal geconcentreerd kon ik haar nog eens goed bekijken. Gestreept topje met spaghetti bandjes waar betepelde hompen vlees warm in lagen, spijkerbroek met hier en daar een gat en paarse sneakers. Om haar hals droeg ze een dogtag die op haar rechterborst rustte
Op een geven moment legde ze haar PSP aan de kant, ik dacht dat ze de trein uit zou stappen, maar dat deed ze niet. Ze ging lekker gerieflijk liggen, met haar hoofd op haar rugzak. Met een welgemikte blik kon ik het rode behaatje zien die haar heerlijke boezem in bedwang hield
Tussen Best en Eindhoven zat ik me dus aan haar te verlekkeren en fantaseerde ik hoe ik haar zou wakker kussen in Eindhoven. Uiteraard deed ik dat niet, want ja eh... als ik zoeen bikkel was dan zat ik hier niet. MAAR! ik heb haar wel zo even op haar bolletje getikt om haar enigzins wakker te maken dat ze in Eindhoven was. Maar ze werd niet wakker
![]()
Ik heb een foto gemaakt, maar je ziet er niet zoveel op. Is gewoon om aan te tonen dat dit geen hoax is:
[ afbeelding ]
Dat dusquote:Op vrijdag 5 september 2008 20:50 schreef Molluck het volgende:
Facial?quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:17 schreef Swetsenegger het volgende:
En nu?
Jij?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 01:13 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Facial?
Wie mailt dit topic naar de gezocht-rubriek in de Rails trouwens?
Jij bent zeker zo'n held die dat soort dingen doet?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:51 schreef GokhanSaki het volgende:
wat een sukkel die TS je had haar gewoon kapot kunnen neuken..
Ik denk het wel.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:22 schreef omyfalzer het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n held die dat soort dingen doet?
Iedereen weet toch al hoe Herald eruit zietquote:
Nou is dat de meisje TS?quote:Op maandag 13 oktober 2008 01:51 schreef RijstNatie het volgende:
ik ken haar, dit is ze zonder die rugtas ervoor
[ afbeelding ]
0wnagequote:Op maandag 13 oktober 2008 12:53 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Spot ik hier een gecamoufleerde het ??
Ja.quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:53 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Spot ik hier een gecamoufleerde het ??
mwahaquote:Op vrijdag 5 september 2008 20:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, dat noemen we nou de tweede klasse van ICRm-rijtuigenquote:Op zaterdag 27 september 2008 17:45 schreef Roi het volgende:
Gele stoelen ?
Foto's van slapende meisjes in een trein makenquote:Op zondag 11 januari 2009 21:10 schreef Turquaz52 het volgende:
ik ook al TS..![]()
[ afbeelding ]
http://img185.imagevenue.(...)o0179_122_443lo.jpg#
Ik voel met je mee![]()
Kapot spangquote:Op zondag 11 januari 2009 21:10 schreef Turquaz52 het volgende:
ik ook al TS..![]()
[ afbeelding ]
Ik voel met je mee![]()
Arm meiskequote:Op zondag 11 januari 2009 21:10 schreef Turquaz52 het volgende:
ik ook al TS..![]()
[ afbeelding ]
Ik voel met je mee![]()
Als je lelijk bent hoef je je geen zorgen te maken.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Arm meiskemooi niet dat ik na dit topic ook maar een seconde mn ogen dicht durf te houden in de trein
!
dat je die foto gaat makenquote:Op zondag 11 januari 2009 21:10 schreef Turquaz52 het volgende:
ik ook al TS..![]()
[ afbeelding ]
Ik voel met je mee![]()
Als ik de foto uit de OP bekijk ben ik knap genoeg voor Fok!kers om foto's van te maken.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:04 schreef damsco het volgende:
[..]
Als je lelijk bent hoef je je geen zorgen te maken.
zou kunnen, was geen verwijt ik ken je natuurlijk nietquote:Op zondag 11 januari 2009 22:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als ik de foto uit de OP bekijk ben ik knap genoeg voor Fok!kers om foto's van te maken.
Ik vatte het ook niet op als een verwijt.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:09 schreef damsco het volgende:
[..]
zou kunnen, was geen verwijt ik ken je natuurlijk niet
Doe het dan gewoon zoquote:Op zondag 11 januari 2009 21:10 schreef Turquaz52 het volgende:
ik ook al TS..![]()
[ afbeelding ]
Ik voel met je mee![]()
FOK!kers zeggen wel dat ze niet minder willen dan een supermodel, maar in werkelijkheid is twee x chromosomen hebben vaak al genoeg hoor. Zou jij moeten weten aangezien het woordje vrouw in jouw profiel je al menig slijmbericht heeft opgeleverd.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:08 schreef Breathtaking het volgende:
Als ik de foto uit de OP bekijk ben ik knap genoeg voor Fok!kers om foto's van te maken.
Wel geil.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:10 schreef afcajos het volgende:
[..]
Doe het dan gewoon zoImageshack
[ afbeelding ]
Amsterdam Amstel zo te zienquote:Op zondag 11 januari 2009 22:10 schreef afcajos het volgende:
[..]
Doe het dan gewoon zoImageshack
[ afbeelding ]
Post dan eens foto's van jezelf op dit forum in plaats van bij elk meisje te zeggen dat je knapper dan haar bent.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
bruine laarzen bij een zwarte broek en grijze tuniekquote:Op zondag 11 januari 2009 22:54 schreef CantFazeMe het volgende:
Wel geil.
Hmhm, heb je zeker gelijk in.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:37 schreef Herald het volgende:
[..]
FOK!kers zeggen wel dat ze niet minder willen dan een supermodel, maar in werkelijkheid is twee x chromosomen hebben vaak al genoeg hoor. Zou jij moeten weten aangezien het woordje vrouw in jouw profiel je al menig slijmbericht heeft opgeleverd.
Zoek en gij zult vinden.quote:Op zondag 11 januari 2009 23:00 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Post dan eens foto's van jezelf op dit forum in plaats van bij elk meisje te zeggen dat je knapper dan haar bent.
Er hebben al zóveel foto's van bt op fok gestaanquote:Op zondag 11 januari 2009 23:00 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Post dan eens foto's van jezelf op dit forum in plaats van bij elk meisje te zeggen dat je knapper dan haar bent.
Ik bedoel maarquote:Op zondag 11 januari 2009 23:08 schreef afcajos het volgende:
[..]
Er hebben al zóveel foto's van bt op fok gestaan
Gefeliciteerdquote:Op zondag 11 januari 2009 23:35 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik kwam wel laatst dit bestandje tegen op FOK! [ afbeelding ]
En ja euh, bijnaaaaa.quote:Op zondag 11 januari 2009 23:33 schreef damsco het volgende:
[ afbeelding ]
Als je er zo uitziet mag je me PMen [ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 januari 2009 23:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
[..]
En ja euh, bijnaaaaa.
quote:Op zondag 11 januari 2009 23:44 schreef Quyxz_ het volgende:
ja heel mooi,
nu graag de versie zonder die 37 layers eroverheen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
Voor Gristus was het veel erger hoor.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:48 schreef MRTT het volgende:
beetje eng hoor.
Lig je te slapen in de trein, zit er een of andere mafkees naar je te kijken, zich op te lekkeren bij de gedachte aan je borsten en dan denkt hij er ook nog aan om je te kussen?
Waar gaat het heen...?
[..]
Ach je moet maar denken, mooie vrouwen zijn net kapstokken. nagenoeg alles staat welquote:
Ja.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:48 schreef MRTT het volgende:
beetje eng hoor.
Lig je te slapen in de trein, zit er een of andere mafkees naar je te kijken, zich op te lekkeren bij de gedachte aan je borsten en dan denkt hij er ook nog aan om je te kussen?
Waar gaat het heen...?
Paste niet.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:26 schreef Nitro_Racer het volgende:
waarom leg je je lul niet in haar mond en maak dan een foto ?
Zal ik doenquote:
Asjequote:Op zondag 8 maart 2009 18:14 schreef Pumatje het volgende:
dus er zijn echt zulke figuren die dit doen
je zult maar bij je in de trein zitten. Brrr*
Hoax, deze treinen worden als sinds de jaren 80 niet meer gebruikt.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:10 schreef Turquaz52 het volgende:
ik ook al TS..![]()
[ afbeelding ]
Ik voel met je mee![]()
af en toe rijden ze anders nog tussen utrecht en tiel/breda hoor, ik zit er nog regelmatig in van utrecht naar houtenquote:Op zondag 8 maart 2009 21:09 schreef KoekjesTwister het volgende:
[..]
Hoax, deze treinen worden als sinds de jaren 80 niet meer gebruikt.
Wat een oude zooi zeg.quote:Op maandag 9 maart 2009 06:35 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
af en toe rijden ze anders nog tussen utrecht en tiel/breda hoor, ik zit er nog regelmatig in van utrecht naar houten
(maar dat is natuurlijk compleet irrelevant)
uhu, daar kan ik het alleen maar mee eens zijnquote:
quote:
Ahh nerd.. hadden ze in de jaren 80 toen al cameraphones..??quote:Op zondag 8 maart 2009 21:09 schreef KoekjesTwister het volgende:
[..]
Plan V/T rijdt echt nog gewoon rond hoorquote:Op zondag 8 maart 2009 21:09 schreef KoekjesTwister het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 maart 2009 20:54 schreef James1988 het volgende:
[..]
Plan V/T rijdt echt nog gewoon rond hoor
quote:
Wat ben ik blij dat ik altijd in een fijne intercity mag zitten, met een lampje dat je aan kunt zetten, individuele luchtkoeling, een armleuning, fijne uitklapbare tafels, uiterst comfortabele stoelen, stiltecoupes. En dat voor de tweede klasse!quote:Op zondag 15 maart 2009 22:26 schreef James1988 het volgende:
't is oude zooi ja. Gelukkig wordt 't nu allemaal vervangen door nieuwe SLT's, of komt er DD-AR te rijden waar nu Mat '64 rijdt.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:40 schreef uppie83 het volgende:
nee we wachten vol spanning op de tweede spot van TS
tuurlijk wel.. hij klaagt dat hij haar wou zoenen maar het niet heeft gedaan en toen maar een foto moest nemen..quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:24 schreef Juup© het volgende:
Was een half jaar gebanned en inactief... Dus...,quote:
Dus wil je weer gebanned worden?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Was een half jaar gebanned en inactief... Dus...,
Is daar aanleiding toe dan?quote:
Wat een sneaky bastard. Zelfs naar een slapend meisje kijkt hij niet maar houdt ie z'n telefoontje schuin.quote:
Dan moet je blijven postenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:52 schreef Mirel het volgende:
Kan deze nou niet eens een keer op slot?
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:01 schreef Hetiszover het volgende:
Weekendkick
Okeujquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:06 schreef Herald het volgende:
[..]
ik zat eens naast een vrouw die in Best moest uitstappen, zie Lief meisje in trein wordt niet wakker misschien kun je dat topic ook even kicken
Inderdaad.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:09 schreef Xrtzsck het volgende:
Waar is Herald eigenlijk? Sinds dWc ontdekte dat hij als een Spartaan op een site stond heb ik 'm geloof ik niet meer zien posten als Herald.
link naar dat topic?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:09 schreef Xrtzsck het volgende:
Waar is Herald eigenlijk? Sinds dWc ontdekte dat hij als een Spartaan op een site stond heb ik 'm geloof ik niet meer zien posten als Herald.
Tussen Roosendaal - Zwolle en Den Haag - Venlo rijdt-ie langs de grootste steden van 't land.. Niet alles buiten de randstad is meteen plattelandquote:Op zondag 2 mei 2010 13:07 schreef Rookert het volgende:
Die trein met die stoelen is zo chill hè, alleen rijden die krengen vooral in het platteland
Nou...quote:Op zondag 2 mei 2010 13:23 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Tussen Roosendaal - Zwolle en Den Haag - Venlo rijdt-ie langs de grootste steden van 't land.. Niet alles buiten de randstad is meteen platteland.
why?quote:Op maandag 3 mei 2010 17:48 schreef amvrosios het volgende:
Topic van 3 jaar oud,SLOTJUHHHHH!
Kutkickquote:Op woensdag 15 december 2010 16:03 schreef Salatrel het volgende:
en op het moment dat de foto gemaakt werd en er een klik geluid door de hele coupe te horen veerde je op en zei je luidkeels: Hey! een smsje!
nee.. da's z'n omaquote:Op woensdag 15 december 2010 16:07 schreef Hoigast het volgende:
ben jij die gast in het spiegelbeeld?
ja hoe is dat geregeld met oude topicen?quote:Op woensdag 15 december 2010 16:16 schreef Turquaz52 het volgende:
O wee als iemand een Deeltje 2 aan maakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |