Nee, een schopje PUB is lekker....quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:24 schreef Juup© het volgende:
Zoals de meeste topics van Herald de laatste tijd, past ook dit topic niet in Klaagbaak.
Dat blijkt maar weerquote:Op vrijdag 5 september 2008 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verdomme juup, PUB bij mijn postgeschiedenis. daar word ik niet zo vrolijk van![]()
En nu bloedt het topic dood, want in PUB zitten alleen maar mongolen
Uhhh???quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:24 schreef Juup© het volgende:
Zoals de meeste topics van Herald de laatste tijd, past ook dit topic niet in Klaagbaak.
Da's helemaal niet triest, da's gewoon lering trekken uit eerdere ervaringen.quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:50 schreef Molluck het volgende:
Ik bedenk me trouwens net hoe ongelofelijk triest het is als je in de trein denkt, "Ik ga even een foto maken, anders geloven ze het straks op Fok! niet als ik een topic open over een meisje dat ik toevallig in de trein zag, wat er niet eens echt goed uit zag maar wel fijne tetten had"
Ik zeg dit niet vaak maar:quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:08 schreef Kopbal het volgende:
Kijk die nerd zitten dan met z'n telefoontje!![]()
Iemand riskeert een straatverbod ter vermaak van totale onbekenden, en jij noemt het triest?quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:50 schreef Molluck het volgende:
Ik bedenk me trouwens net hoe ongelofelijk triest het is als je in de trein denkt, "Ik ga even een foto maken, anders geloven ze het straks op Fok! niet als ik een topic open over een meisje dat ik toevallig in de trein zag, wat er niet eens echt goed uit zag maar wel fijne tetten had"
quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:08 schreef Kopbal het volgende:
Kijk die nerd zitten dan met z'n telefoontje!![]()
quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:23 schreef Nosh het volgende:
[..]
Iemand riskeert een straatverbod ter vermaak van totale onbekenden, en jij noemt het triest?
Waarschijnlijk omdat ze nergens anders haar hand makkelijk kon neerleggen?quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:19 schreef Jojoortje het volgende:
Volgens mij had ze een seksdroom
Kijk waar haar hand is dan
even geheel offtopic: wat ben jij echt een intens barre gast, zeg.quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:24 schreef Juup© het volgende:
Samenvatting?quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:26 schreef Nosh het volgende:
[..]
even geheel offtopic: wat ben jij echt een intens barre gast, zeg.
die gast hè, die tijdens films als Die Hard gaat uitleggen dat zoiets nóóit kan, omdat je een groep terroristen met slechte duitse accenten véél beter en gerichter kan uitschakelen met een combinatie van tactisch tijdgerek door middel van psychologische onderhandeltrucjes en goed geplaatste operatie-eenheden die erop getraind zijn om de vijand zo effectief mogelijk uit te schakelen en één politieagent van veertig jaar dat nooit kan evenaren, hè. die gast ben jij.
krijg wat relativeringsvermogen in die bolle kop van je.
quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:26 schreef Nosh het volgende:
[..]
even geheel offtopic: wat ben jij echt een intens barre gast, zeg.
die gast hè, die tijdens films als Die Hard gaat uitleggen dat zoiets nóóit kan, omdat je een groep terroristen met slechte duitse accenten véél beter en gerichter kan uitschakelen met een combinatie van tactisch tijdgerek door middel van psychologische onderhandeltrucjes en goed geplaatste operatie-eenheden die erop getraind zijn om de vijand zo effectief mogelijk uit te schakelen en één politieagent van veertig jaar dat nooit kan evenaren, hè. die gast ben jij.
krijg wat relativeringsvermogen in die bolle kop van je.
quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:23 schreef Nosh het volgende:
Iemand riskeert een straatverbod ter vermaak van totale onbekenden, en jij noemt het triest?
Briljant, dat soort mensen. Superhelden die aan een flosdraadje tachtig verdiepingen naar beneden kletteren, de laatste 20 verdiepingen vrij vallen, bovenop een tankwagen terecht komen en meteen opstaan. En dan zeggen 'dat kan toch nooit man.' Sodeflikkertief een eind op, dat wéét je toch als je zo'n film gaat kijkenquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:39 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
![]()
Net zoals iemand die zegt: 'Maar dat kan toch helemaal niet?, terwijl je Star Wars zit te kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |