Asjequote:Op zondag 8 maart 2009 18:14 schreef Pumatje het volgende:
dus er zijn echt zulke figuren die dit doen
je zult maar bij je in de trein zitten. Brrr*
Hoax, deze treinen worden als sinds de jaren 80 niet meer gebruikt.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:10 schreef Turquaz52 het volgende:
ik ook al TS..![]()
[ afbeelding ]
http://img185.imagevenue.(...)o0179_122_443lo.jpg#
Ik voel met je mee![]()
af en toe rijden ze anders nog tussen utrecht en tiel/breda hoor, ik zit er nog regelmatig in van utrecht naar houtenquote:Op zondag 8 maart 2009 21:09 schreef KoekjesTwister het volgende:
[..]
Hoax, deze treinen worden als sinds de jaren 80 niet meer gebruikt.
Wat een oude zooi zeg.quote:Op maandag 9 maart 2009 06:35 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
af en toe rijden ze anders nog tussen utrecht en tiel/breda hoor, ik zit er nog regelmatig in van utrecht naar houten
(maar dat is natuurlijk compleet irrelevant)
uhu, daar kan ik het alleen maar mee eens zijnquote:
quote:
Ahh nerd.. hadden ze in de jaren 80 toen al cameraphones..??quote:Op zondag 8 maart 2009 21:09 schreef KoekjesTwister het volgende:
[..]
Plan V/T rijdt echt nog gewoon rond hoorquote:Op zondag 8 maart 2009 21:09 schreef KoekjesTwister het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 maart 2009 20:54 schreef James1988 het volgende:
[..]
Plan V/T rijdt echt nog gewoon rond hoor
quote:
Wat ben ik blij dat ik altijd in een fijne intercity mag zitten, met een lampje dat je aan kunt zetten, individuele luchtkoeling, een armleuning, fijne uitklapbare tafels, uiterst comfortabele stoelen, stiltecoupes. En dat voor de tweede klasse!quote:Op zondag 15 maart 2009 22:26 schreef James1988 het volgende:
't is oude zooi ja. Gelukkig wordt 't nu allemaal vervangen door nieuwe SLT's, of komt er DD-AR te rijden waar nu Mat '64 rijdt.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:40 schreef uppie83 het volgende:
nee we wachten vol spanning op de tweede spot van TS
tuurlijk wel.. hij klaagt dat hij haar wou zoenen maar het niet heeft gedaan en toen maar een foto moest nemen..quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:24 schreef Juup© het volgende:
Zoals de meeste topics van Herald de laatste tijd, past ook dit topic niet in Klaagbaak.
Was een half jaar gebanned en inactief... Dus...,quote:
Dus wil je weer gebanned worden?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Was een half jaar gebanned en inactief... Dus...,
Is daar aanleiding toe dan?quote:
Wat een sneaky bastard. Zelfs naar een slapend meisje kijkt hij niet maar houdt ie z'n telefoontje schuin.quote:
Dan moet je blijven postenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:52 schreef Mirel het volgende:
Kan deze nou niet eens een keer op slot?
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:01 schreef Hetiszover het volgende:
Weekendkick
Okeujquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:06 schreef Herald het volgende:
[..]
ik zat eens naast een vrouw die in Best moest uitstappen, zie Lief meisje in trein wordt niet wakker misschien kun je dat topic ook even kicken
Inderdaad.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:09 schreef Xrtzsck het volgende:
Waar is Herald eigenlijk? Sinds dWc ontdekte dat hij als een Spartaan op een site stond heb ik 'm geloof ik niet meer zien posten als Herald.
link naar dat topic?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:09 schreef Xrtzsck het volgende:
Waar is Herald eigenlijk? Sinds dWc ontdekte dat hij als een Spartaan op een site stond heb ik 'm geloof ik niet meer zien posten als Herald.
Tussen Roosendaal - Zwolle en Den Haag - Venlo rijdt-ie langs de grootste steden van 't land.. Niet alles buiten de randstad is meteen plattelandquote:Op zondag 2 mei 2010 13:07 schreef Rookert het volgende:
Die trein met die stoelen is zo chill hè, alleen rijden die krengen vooral in het platteland
Nou...quote:Op zondag 2 mei 2010 13:23 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Tussen Roosendaal - Zwolle en Den Haag - Venlo rijdt-ie langs de grootste steden van 't land.. Niet alles buiten de randstad is meteen platteland.
why?quote:Op maandag 3 mei 2010 17:48 schreef amvrosios het volgende:
Topic van 3 jaar oud,SLOTJUHHHHH!
Kutkickquote:Op woensdag 15 december 2010 16:03 schreef Salatrel het volgende:
en op het moment dat de foto gemaakt werd en er een klik geluid door de hele coupe te horen veerde je op en zei je luidkeels: Hey! een smsje!
nee.. da's z'n omaquote:Op woensdag 15 december 2010 16:07 schreef Hoigast het volgende:
ben jij die gast in het spiegelbeeld?
ja hoe is dat geregeld met oude topicen?quote:Op woensdag 15 december 2010 16:16 schreef Turquaz52 het volgende:
O wee als iemand een Deeltje 2 aan maakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |