Dan moet je blijven postenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:52 schreef Mirel het volgende:
Kan deze nou niet eens een keer op slot?
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:01 schreef Hetiszover het volgende:
Weekendkick
Okeujquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:06 schreef Herald het volgende:
[..]
ik zat eens naast een vrouw die in Best moest uitstappen, zie Lief meisje in trein wordt niet wakker misschien kun je dat topic ook even kicken
Inderdaad.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:09 schreef Xrtzsck het volgende:
Waar is Herald eigenlijk? Sinds dWc ontdekte dat hij als een Spartaan op een site stond heb ik 'm geloof ik niet meer zien posten als Herald.
link naar dat topic?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:09 schreef Xrtzsck het volgende:
Waar is Herald eigenlijk? Sinds dWc ontdekte dat hij als een Spartaan op een site stond heb ik 'm geloof ik niet meer zien posten als Herald.
Tussen Roosendaal - Zwolle en Den Haag - Venlo rijdt-ie langs de grootste steden van 't land.. Niet alles buiten de randstad is meteen plattelandquote:Op zondag 2 mei 2010 13:07 schreef Rookert het volgende:
Die trein met die stoelen is zo chill hè, alleen rijden die krengen vooral in het platteland
Nou...quote:Op zondag 2 mei 2010 13:23 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Tussen Roosendaal - Zwolle en Den Haag - Venlo rijdt-ie langs de grootste steden van 't land.. Niet alles buiten de randstad is meteen platteland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |