Net zoals
drie dagen geleden, zat ik ook vandaag weer in de trein. Het zoeken van een plekje is altijd een heikel punt, in welk treinstel stap ik in, kies ik voor een lege plek met uitzicht op een oude man, of zoek ik verder naar iets mooier om naar te turen met de kans dat je enkel nog naast stomme mensen kan zitten.
Ik ging deze keer naast een vriendelijke vrouw zitten die in Best zou uitstappen. Ik vertelde haar dat ik pas in Eindhoven hoefde uit te stappen, dus ze mocht me een por geven als ze eruit wilde. Ze keek me een beetje raar aan, waarschijnlijk omdat ik het woord '
porren' gebruikte.
Het toeval wilde dat in de bank links naast me (aan de overzijde van het pad) een jong grietje zat. Haar snoetje was maar matig, totaal geen topic waard, maar haar fijne buste was toch best leuk om te aanschouwen

Ze had een boekwerk (reader, dictaat) op het uitgeklapte tafeltje voor haar liggen, in de titel las ik
"mentorship manual", maar misschien heb ik het verkeerd gelezen. Na een poosje zat ze met een PSP te spelen, helemaal geconcentreerd kon ik haar nog eens goed bekijken. Gestreept topje met spaghetti bandjes waar betepelde hompen vlees warm in lagen, spijkerbroek met hier en daar een gat en paarse sneakers. Om haar hals droeg ze een dogtag die op haar rechterborst rustte

Op een geven moment legde ze haar PSP aan de kant, ik dacht dat ze de trein uit zou stappen, maar dat deed ze niet. Ze ging lekker gerieflijk liggen, met haar hoofd op haar rugzak. Met een welgemikte blik kon ik het rode behaatje zien die haar heerlijke boezem in bedwang hield

Tussen Best en Eindhoven zat ik me dus aan haar te verlekkeren en fantaseerde ik hoe ik haar zou wakker kussen in Eindhoven. Uiteraard deed ik dat niet, want ja eh... als ik zoeen bikkel was dan zat ik hier niet

. MAAR! ik heb haar wel zo even op haar bolletje getikt om haar enigzins wakker te maken dat ze in Eindhoven was. Maar ze werd niet wakker
Ik heb een foto gemaakt, maar je ziet er niet zoveel op. Is gewoon om aan te tonen dat dit geen hoax is:
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*