Asjequote:Op zondag 8 maart 2009 18:14 schreef Pumatje het volgende:
dus er zijn echt zulke figuren die dit doen
je zult maar bij je in de trein zitten. Brrr*
Hoax, deze treinen worden als sinds de jaren 80 niet meer gebruikt.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:10 schreef Turquaz52 het volgende:
ik ook al TS..![]()
[ afbeelding ]
http://img185.imagevenue.(...)o0179_122_443lo.jpg#
Ik voel met je mee![]()
af en toe rijden ze anders nog tussen utrecht en tiel/breda hoor, ik zit er nog regelmatig in van utrecht naar houtenquote:Op zondag 8 maart 2009 21:09 schreef KoekjesTwister het volgende:
[..]
Hoax, deze treinen worden als sinds de jaren 80 niet meer gebruikt.
Wat een oude zooi zeg.quote:Op maandag 9 maart 2009 06:35 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
af en toe rijden ze anders nog tussen utrecht en tiel/breda hoor, ik zit er nog regelmatig in van utrecht naar houten
(maar dat is natuurlijk compleet irrelevant)
uhu, daar kan ik het alleen maar mee eens zijnquote:
quote:
Ahh nerd.. hadden ze in de jaren 80 toen al cameraphones..??quote:Op zondag 8 maart 2009 21:09 schreef KoekjesTwister het volgende:
[..]
Plan V/T rijdt echt nog gewoon rond hoorquote:Op zondag 8 maart 2009 21:09 schreef KoekjesTwister het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 maart 2009 20:54 schreef James1988 het volgende:
[..]
Plan V/T rijdt echt nog gewoon rond hoor
quote:
Wat ben ik blij dat ik altijd in een fijne intercity mag zitten, met een lampje dat je aan kunt zetten, individuele luchtkoeling, een armleuning, fijne uitklapbare tafels, uiterst comfortabele stoelen, stiltecoupes. En dat voor de tweede klasse!quote:Op zondag 15 maart 2009 22:26 schreef James1988 het volgende:
't is oude zooi ja. Gelukkig wordt 't nu allemaal vervangen door nieuwe SLT's, of komt er DD-AR te rijden waar nu Mat '64 rijdt.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:40 schreef uppie83 het volgende:
nee we wachten vol spanning op de tweede spot van TS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |