Geen probleem, ding heeft de halve dag in m'n broek gezet.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Van jou wel
[..]
Ok, vooruit.. Als het maar wel hete lucht is ok? :$
Net als mijn bros.quote:
Kan moeilijk omgaan met mijn gevoelens, moeilijke jeugd ditdat.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik dacht dat we een speciale band aan het creëren waren, kom je met dit.
Alles komt helemaal goed, het is fantastisch.. Kan het iedereen aanbevelenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:21 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Geen probleem, ding heeft de halve dag in m'n broek gezet.![]()
Er is absoluut niks dat daarbij mis kan gaan.
Mwehehehequote:
Iedereen showt ineens KLB SC-liefde aan elkaar, waar blijft mijn portie.quote:
Dat je er om moet vragen zegt al genoeg he.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:23 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Iedereen showt ineens KLB SC-liefde aan elkaar, waar blijft mijn portie.
Pics van je tietenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:23 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Kom maar even op schoot hoor.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:23 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Kom maar :$quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:23 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Normaal gesproken zou ik me geroepen voelen, maar ik ben te druk met fappen op Dqod's fobo.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:23 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Daar heb ik echt respect voor, weet je dat? Je hebt ook mensen die het exclusief en voor zichzelf willen houden, maar zo ben jij niet. Jij verkondigt het goede gewoon aan eenieder die het wil horen of totdat je afgeleid word door iets anders. Dat is echt bewonderingswaardig.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Alles komt helemaal goed, het is fantastisch.. Kan het iedereen aanbevelen
Ik ben in the mood meisje. Je kan alles krijgen nu.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:23 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Kijk uit mensen, deze dame sleurt je mee in een uitzichtloze seksrelatie, een episch en animalistisch dierdicht dat zijn weerga niet kent.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:23 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Als je erover wilt praten, ben ik er voor je. We kunnen elkaar erdoorheen slepen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:22 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kan moeilijk omgaan met mijn gevoelens, moeilijke jeugd ditdat.
Ik wil hier helemaal niet om lachen.quote:
Ambi toch.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:25 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ben in the mood meisje. Je kan alles krijgen nu.
Wil je ook even met mij kroelen?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:25 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ben in the mood meisje. Je kan alles krijgen nu.
Word btje verlegen van jequote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:25 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Normaal gesproken zou ik me geroepen voelen, maar ik ben te druk met fappen op Dqod's fobo.
[..]
Daar heb ik echt respect voor, weet je dat? Je hebt ook mensen die het exclusief en voor zichzelf willen houden, maar zo ben jij niet. Jij verkondigt het goede gewoon aan eenieder die het wil horen of totdat je afgeleid word door iets anders. Dat is echt bewonderingswaardig.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kijk uit mensen, deze dame sleurt je mee in een uitzichtloze seksrelatie, een episch en animalistisch dierdicht dat zijn weerga niet kent.
Begin er alleen aan als je er tegen opgewassen bent.
Dan kan ik je vertellen dat we synchroon aan het fappen zijn. Windt het je op?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:25 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Normaal gesproken zou ik me geroepen voelen, maar ik ben te druk met fappen op Dqod's fobo.
Kom JIJ maar even op schoot meisjequote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:26 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wil je ook even met mij kroelen?
Ik heb een jetlag en ben zielig en moe en heb knuffelbehoefte's
Je doet het erom eh, vuig kindquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:28 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Doorgestuurd naar je vriendin.
[..]
Prrrrrrr
Vind haar door die film stom. Stel me haar nu altijd voor met die slome gezichtsuitdrukking en dat eendebekje wat ze de hele tijd had.quote:
Ga je ook weer babyfruithapjes eten dan?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:29 schreef Silentalarm het volgende:
Zojuist besloten dat ik weer een slabbetje ga dragen tijdens het eten.
Ok, DM je nummer maar.quote:
Ik wil het gewoon niet meer voor me houden. Soms kom je een speciaal iemand tegen, een bijzonder iemand. En als dat gebeurt moet diegene dat weten. Dat verdient diegene. Dat verdien jij. Want voor je het weet ga je denken dat je niet bijzonder bent, maar vreemd. En dat zou ik niet over mijn hart kunnen verkrijgen.quote:
Beetje in m'n mond gekotst.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:30 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik wil het gewoon niet meer voor me houden. Soms kom je een speciaal iemand tegen, een bijzonder iemand. En als dat gebeurt moet diegene dat weten. Dat verdient diegene. Dat verdien jij. Want voor je het weet ga je denken dat je niet bijzonder bent, maar vreemd. En dat zou ik niet over mijn hart kunnen verkrijgen.
Heb je toen ook nog een beetje met je tong er doorheen geroerd en daarna de harde stukjes nog een keer extra gekauwd?quote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:27 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Dan kan ik je vertellen dat we synchroon aan het fappen zijn. Windt het je op?
Dat zeg je maar tegen Mozy als je weer eens op zijn gezicht klaarkomt, maar niet tegen mij.quote:
Wauw Ugjerke.. Just... Wauw.. Dude :$ :$quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:30 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik wil het gewoon niet meer voor me houden. Soms kom je een speciaal iemand tegen, een bijzonder iemand. En als dat gebeurt moet diegene dat weten. Dat verdient diegene. Dat verdien jij. Want voor je het weet ga je denken dat je niet bijzonder bent, maar vreemd. En dat zou ik niet over mijn hart kunnen verkrijgen.
Ik kan niet spuitend klaarkomen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat zeg je maar tegen Mozy als je weer eens op zijn gezicht klaarkomt, maar niet tegen mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |