Je doet het erom eh, vuig kindquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:28 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Doorgestuurd naar je vriendin.
[..]
Prrrrrrr
Vind haar door die film stom. Stel me haar nu altijd voor met die slome gezichtsuitdrukking en dat eendebekje wat ze de hele tijd had.quote:
Ga je ook weer babyfruithapjes eten dan?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:29 schreef Silentalarm het volgende:
Zojuist besloten dat ik weer een slabbetje ga dragen tijdens het eten.
Ok, DM je nummer maar.quote:
Ik wil het gewoon niet meer voor me houden. Soms kom je een speciaal iemand tegen, een bijzonder iemand. En als dat gebeurt moet diegene dat weten. Dat verdient diegene. Dat verdien jij. Want voor je het weet ga je denken dat je niet bijzonder bent, maar vreemd. En dat zou ik niet over mijn hart kunnen verkrijgen.quote:
Beetje in m'n mond gekotst.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:30 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik wil het gewoon niet meer voor me houden. Soms kom je een speciaal iemand tegen, een bijzonder iemand. En als dat gebeurt moet diegene dat weten. Dat verdient diegene. Dat verdien jij. Want voor je het weet ga je denken dat je niet bijzonder bent, maar vreemd. En dat zou ik niet over mijn hart kunnen verkrijgen.
Heb je toen ook nog een beetje met je tong er doorheen geroerd en daarna de harde stukjes nog een keer extra gekauwd?quote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:27 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Dan kan ik je vertellen dat we synchroon aan het fappen zijn. Windt het je op?
Dat zeg je maar tegen Mozy als je weer eens op zijn gezicht klaarkomt, maar niet tegen mij.quote:
Wauw Ugjerke.. Just... Wauw.. Dude :$ :$quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:30 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik wil het gewoon niet meer voor me houden. Soms kom je een speciaal iemand tegen, een bijzonder iemand. En als dat gebeurt moet diegene dat weten. Dat verdient diegene. Dat verdien jij. Want voor je het weet ga je denken dat je niet bijzonder bent, maar vreemd. En dat zou ik niet over mijn hart kunnen verkrijgen.
Ik kan niet spuitend klaarkomen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat zeg je maar tegen Mozy als je weer eens op zijn gezicht klaarkomt, maar niet tegen mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |