Ik weet nog helemaal van niks.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Weet jij de waarheid al? Anders wil ik 't best nog een keer vertellen hoor.
Dwc ben je echt zo lelijk?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:22 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Het is toch zo dat jij vas wilde maar dat zij je toen afgewezen hebt omdat ze van iemand gehoord had dat je lelijk bent? Zoiets?
neequote:
Zou je moedervlek sabbelenquote:
Volgens mij is Ambi de voornaamste reden dat het er hier steeds harder aan toe gaat.quote:
Haha ik lach hard opquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:25 schreef Chloroform het volgende:
Beetje mosterd na de maaltijd wel, maar alsnog:
Poll: Is dWc mad omdat hij is afgewezen door Vas?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik heb ja gestemd, want ik moet m'n nominatie voor het player hater's ball van dit jaar nog binnen krijgen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:25 schreef Chloroform het volgende:
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ik mis de derde lollige optie.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:25 schreef Chloroform het volgende:
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Hahaquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:26 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik heb ja gestemd, want ik moet m'n nominatie voor het player hater's ball van dit jaar nog binnen krijgen.
Geef mij maar weer de schuld. Ik reageer gewoon op opmerkingen, thats it.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:25 schreef Piye het volgende:
[..]
Volgens mij is Ambi de voornaamste reden dat het er hier steeds harder aan toe gaat.
Wat dan?quote:
Straks heb je mensen hier zo kwaad gemaakt dat ze je komen opzoeken en neersteken tijdens de (pre-)meet ofzoquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:26 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Geef mij maar weer de schuld. Ik reageer gewoon op opmerkingen, thats it.
Tijdens pre-meet zullen mensen zien dat ik lief ben.
Beetje pussy dat je na je grote mond niet meer naar de echte meet durft te komen trouwens.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:26 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Geef mij maar weer de schuld. Ik reageer gewoon op opmerkingen, thats it.
Tijdens pre-meet zullen mensen zien dat ik lief ben.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Straks heb je mensen hier zo kwaad gemaakt dat ze je komen opzoeken en neersteken tijdens de (pre-)meet ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |