Spoorknorquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:19 schreef WAHRHEIT het volgende:
wtf... "damens en heren, de reden dat we langzamer rijden is dat er een persoon langs het spoor is gesignaleerd die wat meer wil dan alleen treintjes kijken"
Interesseert me ook niet.quote:
Sala maakt 't zo vaak mee, gun 'm dat beetje creativiteit.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:19 schreef WAHRHEIT het volgende:
wtf... "damens en heren, de reden dat we langzamer rijden is dat er een persoon langs het spoor is gesignaleerd die wat meer wil dan alleen treintjes kijken"
Maar jou kan ik handelen bby =$quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Interesseert me ook niet.
#koeliepride
Nee, ik vraag het toch. Sjeez. Leen jouw kat aan mij.quote:
Of we Utrecht kunnen laten vedrinken in lichaamssappen?quote:
Oppervlakkige trut.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, ik vraag het toch. Sjeez. Leen jouw kat aan mij.
Dat valt reuze mee.quote:
Ik jat 'm wel als je slaapt.quote:
Het is toch zo dat jij vas wilde maar dat zij je toen afgewezen hebt omdat ze van iemand gehoord had dat je lelijk bent? Zoiets?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Weet jij de waarheid al? Anders wil ik 't best nog een keer vertellen hoor.
Een schone onderbroek zou fijn zijn.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Graag gedaan![]()
Nog meer van uw dienst?
Overigens..
Lekker geslapen op het hooimatras met hooiwagenspinnen?
Zal mijn neus eens tussen jouw billen forceren.quote:
Bad parenting?quote:
Wow, had je me bijna.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:22 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Het is toch zo dat jij vas wilde maar dat zij je toen afgewezen hebt omdat ze van iemand gehoord had dat je lelijk bent? Zoiets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |