Volgens mij zit ze nog midden in die periode.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:37 schreef Karzai het volgende:
Ambipur heeft een hele zware periode achter de rug we moeten haar allemaal steunen
wtf is hier gaandequote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:38 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
bby pls, bij Mos Def had ik met je kunnen jongleren. Deed het alleen niet omdat ik ging neuken.Ben blij om die keuze, ik vond het neuken lekkerder dan ik het jongleren had gevonden denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Yes, zojuist Hell behaaldquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:37 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Bevestig me kk gvd lekkere bruine baardmans van me
hihi oh stop it youquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:40 schreef krioro het volgende:
[..]
Ben blij om die keuze, ik vond het neuken lekkerder dan ik het jongleren had gevonden denk ik.
Ziel verkocht, good luckquote:
Ik steun Abmipur altijd, ook al stort het hele gebouw inquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:40 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Volgens mij zit ze nog midden in die periode.Steun haar en de vloeren met man en macht.
Niet veel voor nodigquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik steun Abmipur altijd, ook al stort het hele gebouw in
Groningen.quote:
De waanbeelden van deze chick zijn echt nextlevelsadnessquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:43 schreef Ambipur het volgende:
Damn heren. Worden jullie zo onzeker door mijn opmerkingen, dat we persoonlijk gaan doen?
2 op elkaar. Ben biggiequote:
Iemand die persoonlijk gaat doen is onzeker?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:43 schreef Ambipur het volgende:
Damn heren. Worden jullie zo onzeker door mijn opmerkingen, dat we persoonlijk gaan doen?
Is psychosequote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
De waanbeelden van deze chick zijn echt nextlevelsadness
Ik had het over heren, derhalve snap ik niet, dat jij denkt te kunnen reageren.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
De waanbeelden van deze chick zijn echt nextlevelsadness
Grappig dat uitgerekend jij dit opmerkt, ik vond het exact jouw (kromme) logica weergeven.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Iemand die persoonlijk gaat doen is onzeker?
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:43 schreef Gridlok het volgende:
Alle wilde fokmannentjes en zolder austisten ruiken de vaginale afscheiding geproduceerd door ambipurs celibaat leven en willen dat graag verhelpen.
met jou zou ik wel persoonlijk willen doen :$ xquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Iemand die persoonlijk gaat doen is onzeker?
Ik stel een vraag. Kun jij het antwoord geven?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Grappig dat uitgerekend jij dit opmerkt, ik vond het exact jouw (kromme) logica weergeven.
Deze chickquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik had het over heren, derhalve snap ik niet, dat jij denkt te kunnen reageren.
Jou spreek ik aan met homo of met dunne. Terug nr je mand, dunne.
Wat heb je tegen mocro’s?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:45 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik dat net poste, jij bent mocro zeker.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik had het over heren, derhalve snap ik niet, dat jij denkt te kunnen reageren.
Jou spreek ik aan met homo of met dunne. Terug nr je mand, dunne.
Een vraag waarmee je opmerkt of zij inderdaad bedoelt dat iemand die onzeker is persoonlijk wordt.quote:
Ja ik vraag of zij dat stelt met haar opmerking.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Een vraag waarmee je opmerkt of zij inderdaad bedoelt dat iemand die onzeker is persoonlijk wordt.
Dacht altijd serieus dat jij wel enigszins slim was, valt reuzemee eigenlijk.
Reuzemee.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Een vraag waarmee je opmerkt of zij inderdaad bedoelt dat iemand die onzeker is persoonlijk wordt.
Dacht altijd serieus dat jij wel enigszins slim was, valt reuzemee eigenlijk.
Whatever Chai, whatever.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja ik vraag of zij dat stelt met haar opmerking.
En dat dacht je helemaal niet, lul niet.
Heb nieuw kapsel voor jou gemaakt, wil je zien?quote:
95kg schoon aan de haakquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Omber jij weegt wel iets van 90 kg toch? Snap niet wat Ambipur bazelt.
Ja!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:48 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Heb nieuw kapsel voor jou gemaakt, wil je zien?
Spiegelfoto's zijn voor noobs, ik doe next level op vieze ruiten.quote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:49 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Spiegelfoto's zijn voor noobs, ik doe next level op vieze ruiten.
[ afbeelding ]
Tepel is alleen voor premium KLBSC leden, vraag Vaseline_ voor toegang.
Jij mag dat woord niet zeggen, jij bent aangebakken, niet zwart.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:49 schreef Djibril het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Bitchslap ma nigga
VP van 20quote:
YESSSSSS WELCOME BACK.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:49 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:49 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wrong on so many levels.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:49 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hahaha gvd.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:49 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bang geworden.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:49 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:50 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Jij mag dat woord niet zeggen, jij bent aangebakken, niet zwart.
quote:
Bear back mountain praat dit.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Aye maar CB, gestopt met trainen ofzo? Mijn body is nu wel flexer dan de jouwe man.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Aye maar CB, gestopt met trainen ofzo? Mijn body is nu wel flexer dan de jouwe man.
Wacht maar tot je premium KLBSC lid wordt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dat valt reuze mee.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dat haar.... Die skinny bottenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:49 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dat haar.... Die skinny botten
En dan een drang om te bewijzen.
Bitch wtf. Like I give a shit. Gtfo.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jelly.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wij die van jou niet, tweehonderdponder. Beetje zwakjes dit, laat die Beer.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
My point. Dank u.
Skinny ass. Heb je foto's wel gezien, botje.
you mad.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Heeft ze ook gewoon gepost hoor.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:53 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wij die van jou niet, tweehonderdponder. Beetje zwakjes dit, laat die Beer.
Deze meid is zo mad en uit op bloed. Enige chick in de world die mij skinny noemt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mooie kroonluchter sws.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:49 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij en CB doen 't he! Check m zn schatje verdedigen. Lief!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:53 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wij die van jou niet, tweehonderdponder. Beetje zwakjes dit, laat die Beer.
Can't blame him.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:56 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jij en CB doen 't he! Check m zn schatje verdedigen. Lief!
Ze zijn nog altijd aan het laden hier.quote:
Ik vind je best buff. Niet geheel gek met die stats.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:55 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Deze meid is zo mad en uit op bloed. Enige chick in de world die mij skinny noemt.
Gast. Ik vind je echt skinny as fuck. Gewoon mijn mening.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:55 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Deze meid is zo mad en uit op bloed. Enige chick in de world die mij skinny noemt.
Vorige week HBO's Rome gekeken, hard gewordenquote:
Wat vind je er nou precies skinny aan? waar moet meer spier/vet komen voordat jij hem niet meer skinny vindt?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Gast. Ik vind je echt skinny as fuck. Gewoon mijn mening.
Jij vindt mij dik. So what. Ieder zn voorkeur.
Doe normaal.
Haha jij was dat hequote:
:squote:
wajowquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:59 schreef Gridlok het volgende:
En het is een Bobbit worm, komt voor in de indo-china sea, is giftig dat je verlamd ( zelfs mensen ) en slaat zo snel dat hij je tenen eraf kan slaan. ( I AINT MAKIN DIS SHIT UP )
Wtfquote:
Je schreeuwt dat je niet cared maar blijft maar reageren, stop lying to yourself honeybunny.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Gast. Ik vind je echt skinny as fuck. Gewoon mijn mening.
Jij vindt mij dik. So what. Ieder zn voorkeur.
Doe normaal.
Post eens.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:59 schreef krioro het volgende:
Valt mee dat die dWc bodypic nog niet gepost is.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:59 schreef Gridlok het volgende:
En het is een Bobbit worm, komt voor in de indo-china sea, is giftig dat je verlamd ( zelfs mensen ) en slaat zo snel dat hij je tenen eraf kan slaan. ( I AINT MAKIN DIS SHIT UP )
Chai.... Wat doe je?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat vind je er nou precies skinny aan? waar moet meer spier/vet komen voordat jij hem niet meer skinny vindt?
Mostly fat tho, VP van 20/21. Alleen gezegend met naturally big shoulders.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik vind je best buff. Niet geheel gek met die stats.Mirin' beer.
Heb ik niet, had verwacht dat Chai die wel even zou providen, haar chop tenslotte.quote:
Waar haal je die - vandaan?quote:
Ik doe 't anders en post geen pics om 't tegendeel te bewijzen. Dus; Je hebt gelijk schatje.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:59 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Je schreeuwt dat je niet cared maar blijft maar reageren, stop lying to yourself honeybunny.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:01 schreef krioro het volgende:
[..]
Heb ik niet, had verwacht dat Chai die wel even zou providen, haar chop tenslotte.
Hm.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:01 schreef krioro het volgende:
[..]
Heb ik niet, had verwacht dat Chai die wel even zou providen, haar chop tenslotte.
[..]
Waar haal je die - vandaan?
Draak heeft vuur he vergeet dat nietquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Heb liever een draak tegen dan dat kut beest.
Heb je uberhaupt gezien waarom ik die pic postte? Was in headshavings proces en Chloro & WD smeekten al tijden dat ik weer bald ging.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:01 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik doe 't anders en post geen pics om 't tegendeel te bewijzen. Dus; Je hebt gelijk schatje.
Ik heb gewoon een andere mening. Vind hem dun.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Pls girl, dit is gewoon echt niet skinny.
Voorspel.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:02 schreef Piye het volgende:
Waarom is iedereen hier altijd op elkaar aan het schelden als ik even een vluchtige blik werp?
Omdat iedereen stom is behalve ik.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:02 schreef Piye het volgende:
Waarom is iedereen hier altijd op elkaar aan het schelden als ik even een vluchtige blik werp?
Tis vandaag volle maan, dan krijg je dat.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:02 schreef Piye het volgende:
Prima, maar was gewoon benieuwd naar onderbouwing. Op wat voor manier zou je meer massa willen zien? waar ontbreekt volgens jou massa?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een andere mening. Vind hem dun.
Damn
Hjb sukkelquote:
Bro. Idc. Ok.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:02 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Heb je uberhaupt gezien waarom ik die pic postte? Was in headshavings proces en Chloro & WD smeekten al tijden dat ik weer bald ging.
WD en ik zijn erg gelukkig nu.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:02 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Heb je uberhaupt gezien waarom ik die pic postte? Was in headshavings proces en Chloro & WD smeekten al tijden dat ik weer bald ging.
Laatst in het park was je wel buff. Zou je niets aantrekken van die tierende naarling.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:00 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Mostly fat tho, VP van 20/21. Alleen gezegend met naturally big shoulders.
Mond vol tanden ja? Goedzoquote:
Omdat oestrogeen en testosteron sc.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:02 schreef Piye het volgende:KLB / [KLB SC] Kom hier bevestiging krijgen :$
quote:
Ik vind dit wel bevredigende verklaringen. Weerwolfseks.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Tis vandaag volle maan, dan krijg je dat.
Dit gevoel heb ik ook vaak.quote:
CB is 1m93quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:03 schreef krioro het volgende:
[..]
Reageer eens op mijn post.
[..]
Leugenaar.(srs)
Lol gristencavia.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat oestrogeen en testosteron sc.
Volgens mij heb ik hier nog nooit op iemand gescholden in de sc btw.
Ze zei dat ze t nu uit gaat maken met d'r boyfriend en samen met mij gaat verdwijnen naar een warm land.quote:
Nee.quote:
Ik zit mobiel kan geen pics posten. Ik vind dit te dun. Zijn borstkas is breed qua bouw, maar dun.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Prima, maar was gewoon benieuwd naar onderbouwing. Op wat voor manier zou je meer massa willen zien? waar ontbreekt volgens jou massa?
Kut. Lekkere bevestiging zeg.quote:
wtf man al die disturbing shit van jou alhierquote:
Wat een slap gelul.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:05 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik zit mobiel kan geen pics posten. Ik vind dit te dun. Zijn borstkas is breed qua bouw, maar dun.
Laat mij mn mening hebben. Als ze mij uitmaken voor dikzak, hoor ik jou ook niet wel?
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
CB is 1m93
kusje op je voorhoofd
voorhoofd mond = 14 cm
Jij bent 1m79
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
CB is 1m93
kusje op je voorhoofd
voorhoofd mond = 14 cm
Jij bent 1m79
Chai moet je sowieso niet serieus nemen, die slikt een hele apotheek omdat ze zichzelf niet kan maintainenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:05 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Als ze mij uitmaken voor dikzak, hoor ik jou ook niet wel?
Nee.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Zou je wd's titties betasten uit blijheid?
Ja,maar iedereen is hier gewoon zo lievvvvvquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Heb geen beeldmateriaal gezien, dus kan daar geen mening over vormen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:05 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik zit mobiel kan geen pics posten. Ik vind dit te dun. Zijn borstkas is breed qua bouw, maar dun.
Laat mij mn mening hebben. Als ze mij uitmaken voor dikzak, hoor ik jou ook niet wel?
Lijerquote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:05 schreef krioro het volgende:
[..].
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ahw, dat is lief. Ik weet zeker dat jullie heel gelukkig worden samen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ze zei dat ze t nu uit gaat maken met d'r boyfriend en samen met mij gaat verdwijnen naar een warm land.
Graag gedaanquote:
Juminesque verhaallijn gespot.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
en samen met mij gaat verdwijnen naar een warm land.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:05 schreef krioro het volgende:
[..].
krio, hoeveel problemen ondervind jij van jouw sub-6 foot status? Serious question, lengte is een hot item aan het worden hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
Liefquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zou je wel aan een betonblok willen bevestigen, voor ik het in de zee drop.
Onelove.
Voor jou altijd al toch? altijd op zoek naar schattige smurfinnetjes.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:08 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
krio, hoeveel problemen ondervind jij van jouw sub-6 foot status? Serious question, lengte is een hot item aan het worden hier.
Jij was ook zo'n beetje de eerste die wel aardig op mij reageerde ja.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat oestrogeen en testosteron sc.
Volgens mij heb ik hier nog nooit op iemand gescholden in de sc btw.
En ik dan.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:08 schreef Piye het volgende:
[..]
Jij was ook zo'n beetje de eerste die wel aardig op mij reageerde ja.
Hangt van de newbie afquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:08 schreef Piye het volgende:
[..]
None whatsoever.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:08 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
krio, hoeveel problemen ondervind jij van jouw sub-6 foot status? Serious question, lengte is een hot item aan het worden hier.
Kan je het nog handelen?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:09 schreef Silentalarm het volgende:
Godverdomme de boel is hier wel een beetje de verkeerde kant op heen geescaleerd zeg.
Ik ook vriend, mijn pigmenteel beter bedeelde broeder.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:08 schreef Piye het volgende:
[..]
Wat ben je bronstig vandaagquote:
Al die mannetjes die zich moeten bewijzen eh.quote:
Jij hebt wd opgegeten?!quote:
Jij had toen een ban.quote:
Ik verdien ook alleen maar love natuurlijk.quote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik ook vriend, mijn pigmenteel beter bedeelde broeder.
Mijn vader werkt bij de McDonalds.quote:
Meh, niet alleen mannetjes. Gewoon iedereen die loopt te zeiken op elkaarquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Al die mannetjes die zich moeten bewijzen eh.
Haha ik ervaar het grotendeels andersom.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
*vrouwtjes doet net zo hard mee.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat is de enige opwarm-lasagne die ik oprecht lekker vindquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:09 schreef Silentalarm het volgende:
En ik heb opwarm lasagne van de Jumbo. Dat is ook de verkeerde kant op heen geescaleerd.
Als je neger bent ben je welkomquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:11 schreef Piye het volgende:
[..]
Jij had toen een ban.
[..]
Ik verdien ook alleen maar love natuurlijk.
[..]
Dat vind ik nou een mooie term. Die hou ik erin.
Vrouwen van 1.70 in overvloed.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Voor jou altijd al toch? altijd op zoek naar schattige smurfinnetjes.
Neither, snap de heisa hier ook niet.quote:
Zat jij in het opwarm-lasagne testpanel of zo?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is de enige opwarm-lasagne die ik oprecht lekker vind![]()
Op die van de aldi na... iig die van de ah is niet te vreten.. veel te zoet.
Tot zover deze niet -boeiende culinaire onderbreking.
considering that these worms can grow to sizes of nearly 3 metresquote:
Ja, dat lijkt wel met de dag erger te worden ja.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Meh, niet alleen mannetjes. Gewoon iedereen die loopt te zeiken op elkaar'Hoe kraak ik de ander het hardst af'.
Das Experiment.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Waar kunnen we KLB SC opgeven voor een stevig sociaal experiment?
En dat in deze lobi-scquote:
Is bodybuilding food, kan je gerust 40 per dag van eten. (srs)quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:12 schreef VeerEli het volgende:
Zijn bapao broodjes vet/slecht/calorierijk eigenlijk?
Oke ik heb het nog nooit eerder gehad. Ik ga hem nu opwarmen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is de enige opwarm-lasagne die ik oprecht lekker vind![]()
Op die van de aldi na... iig die van de ah is niet te vreten.. veel te zoet.
Tot zover deze niet -boeiende culinaire onderbreking.
jellinekquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Echt, ja. Soms waren relletjes nog wel leuk, maar dit slaat nergens meer opquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt wel met de dag erger te worden ja.
Raadpleeg de voedingslabelsquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:12 schreef VeerEli het volgende:
Vertelquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Flikker op, dat wil en kan ik niet geloven.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:12 schreef Rawberry het volgende:
[..]
considering that these worms can grow to sizes of nearly 3 metres
Maar dan moet ik het toch juist niet eten?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Is bodybuilding food, kan je gerust 40 per dag van eten. (srs)
Was het maar waarquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Zat jij in het opwarm-lasagne testpanel of zo?
Ik doe al mee met het algemene sociale experiment van heel KLB.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Roastingquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt wel met de dag erger te worden ja.
Maar het ligt beneden in de diepvries en ik ben boven op mijn kamer en wil het nu weten, daarom vraag ik het hier.quote:
Snap dat ik soms bijdehand kan zijn, maar mensen hoeven zich niet zo aaangevallen te voelen, elkaar te beschermen, of foto's te plaatsen door bewijsdrang.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:09 schreef Silentalarm het volgende:
Godverdomme de boel is hier wel een beetje de verkeerde kant op heen geescaleerd zeg.
* Stay tuned *quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:12 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Oke ik heb het nog nooit eerder gehad. Ik ga hem nu opwarmen.
Later meer nieuws over dit culinair hoogstaande deel van de sc.
Wat denk je zelfquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:12 schreef VeerEli het volgende:
Het gaat vaak veel verder dan dat en vooral jij hebt daar een groot aandeel in. Niet iets om van te houden, me dunkt.quote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:13 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Snap dat ik soms bijdehand kan zijn, maar mensen hoeven zich niet zo aaangevallen te voelen, elkaar te beschermen, of foto's te plaatsen door bewijsdrang.
Tis Fok mr.
Als ik het zou weten, zou ik het niet vragen he, bijdehandje?quote:
jawel, doen joh.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Maar dan moet ik het toch juist niet eten?
IK VROEG WAAROMquote:
Ligt er ook nog ergens een grens voor jou eigenlijk? Grappen maken over gehandicapte schoonzusjes met het syndroom van Down heb je geen problemen mee zag ik.quote:
Hoe is het met je vriendin?!quote:
te laat, net al foto van leuter in KPD geplaatst zodat mensen toch nog zouden zeggen dat ik iets goeds had.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:13 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Snap dat ik soms bijdehand kan zijn, maar mensen hoeven zich niet zo aaangevallen te voelen, elkaar te beschermen, of foto's te plaatsen door bewijsdrang.
Tis Fok mr.
http://www.fatsecret.nl/c(...)de/ah/bapao-kip/100gquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Maar het ligt beneden in de diepvries en ik ben boven op mijn kamer en wil het nu weten, daarom vraag ik het hier.
doe niet zo gemeen.quote:
quote:
Gvd.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
te laat, net al foto van leuter in KPD geplaatst zodat mensen toch nog zouden zeggen dat ik iets goeds had.
Dat gevangenisexperiment met KLB SC'ers.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het gaat vaak veel verder dan dat en vooral jij hebt daar een groot aandeel in. Niet iets om van te houden, me dunkt.
Interesseart mah niet.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Ligt er ook nog ergens een grens voor jou eigenlijk? Grappen maken over gehandicapte schoonzusjes met het syndroom van Down heb je geen problemen mee zag ik.
Sterk punt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Als ik het zou weten, zou ik het niet vragen he, bijdehandje?
Bidden dat ik aan de guard kant komquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:16 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat gevangenisexperiment met KLB SC'ers.Ik zou wel geld betalen om dat te zien.
Wij kunnen een experimentje doen :$quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:16 schreef Piye het volgende:
[..]
Zou meedoen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:16 schreef Piye het volgende:
[..]
Stiekem wel. Net als dat je nog heartbroken bent omdat Vas je afgewezen heeft.quote:
You did notquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Stiekem wel. Net als dat je nog heartbroken bent omdat Vas je afgewezen heeft.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat vroeg je niet, Beer. Ik hoor het wel als je een paarmaatje wil worden.quote:
Maar zo begint het dus wel steeds hè, trouwensquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dit onderwerp is als mijn continu gezeik dat ik geil ben: saai.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En dit, iedereen weet de waarheid al inmiddelsquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:18 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dit onderwerp is als mijn continu gezeik dat ik geil ben: saai.
Je bent te easy, daarom is het saai.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:18 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dit onderwerp is als mijn continu gezeik dat ik geil ben: saai.
Het interesseert me niet.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Maar zo begint het dus wel steeds hè, trouwens. Dus blame mij niet voor het meerendeel
.
Volgens mij heb jij IRL niet zo een grote waffel.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:18 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Dat vroeg je niet, Beer. Ik hoor het wel als je een paarmaatje wil worden.
haha nice ;')quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is Haze ook easy?quote:
Alleen als ik je leuk vind.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:18 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij IRL niet zo een grote waffel.
Spoorknorquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:19 schreef WAHRHEIT het volgende:
wtf... "damens en heren, de reden dat we langzamer rijden is dat er een persoon langs het spoor is gesignaleerd die wat meer wil dan alleen treintjes kijken"
Interesseert me ook niet.quote:
Sala maakt 't zo vaak mee, gun 'm dat beetje creativiteit.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:19 schreef WAHRHEIT het volgende:
wtf... "damens en heren, de reden dat we langzamer rijden is dat er een persoon langs het spoor is gesignaleerd die wat meer wil dan alleen treintjes kijken"
Maar jou kan ik handelen bby =$quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Interesseert me ook niet.
#koeliepride
Nee, ik vraag het toch. Sjeez. Leen jouw kat aan mij.quote:
Of we Utrecht kunnen laten vedrinken in lichaamssappen?quote:
Oppervlakkige trut.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, ik vraag het toch. Sjeez. Leen jouw kat aan mij.
Dat valt reuze mee.quote:
Ik jat 'm wel als je slaapt.quote:
Het is toch zo dat jij vas wilde maar dat zij je toen afgewezen hebt omdat ze van iemand gehoord had dat je lelijk bent? Zoiets?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Weet jij de waarheid al? Anders wil ik 't best nog een keer vertellen hoor.
Een schone onderbroek zou fijn zijn.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Graag gedaan![]()
Nog meer van uw dienst?
Overigens..
Lekker geslapen op het hooimatras met hooiwagenspinnen?
Zal mijn neus eens tussen jouw billen forceren.quote:
Bad parenting?quote:
Wow, had je me bijna.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:22 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Het is toch zo dat jij vas wilde maar dat zij je toen afgewezen hebt omdat ze van iemand gehoord had dat je lelijk bent? Zoiets?
Ik weet nog helemaal van niks.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Weet jij de waarheid al? Anders wil ik 't best nog een keer vertellen hoor.
Dwc ben je echt zo lelijk?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:22 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Het is toch zo dat jij vas wilde maar dat zij je toen afgewezen hebt omdat ze van iemand gehoord had dat je lelijk bent? Zoiets?
neequote:
Zou je moedervlek sabbelenquote:
Volgens mij is Ambi de voornaamste reden dat het er hier steeds harder aan toe gaat.quote:
Haha ik lach hard opquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:25 schreef Chloroform het volgende:
Beetje mosterd na de maaltijd wel, maar alsnog:
Poll: Is dWc mad omdat hij is afgewezen door Vas?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik heb ja gestemd, want ik moet m'n nominatie voor het player hater's ball van dit jaar nog binnen krijgen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:25 schreef Chloroform het volgende:
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ik mis de derde lollige optie.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:25 schreef Chloroform het volgende:
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Hahaquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:26 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik heb ja gestemd, want ik moet m'n nominatie voor het player hater's ball van dit jaar nog binnen krijgen.
Geef mij maar weer de schuld. Ik reageer gewoon op opmerkingen, thats it.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:25 schreef Piye het volgende:
[..]
Volgens mij is Ambi de voornaamste reden dat het er hier steeds harder aan toe gaat.
Wat dan?quote:
Straks heb je mensen hier zo kwaad gemaakt dat ze je komen opzoeken en neersteken tijdens de (pre-)meet ofzoquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:26 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Geef mij maar weer de schuld. Ik reageer gewoon op opmerkingen, thats it.
Tijdens pre-meet zullen mensen zien dat ik lief ben.
Beetje pussy dat je na je grote mond niet meer naar de echte meet durft te komen trouwens.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:26 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Geef mij maar weer de schuld. Ik reageer gewoon op opmerkingen, thats it.
Tijdens pre-meet zullen mensen zien dat ik lief ben.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Straks heb je mensen hier zo kwaad gemaakt dat ze je komen opzoeken en neersteken tijdens de (pre-)meet ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |