Fantasieloos bagger nummerquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:16 schreef Djibril het volgende:
Wat vinden de kenners hiervan? Ik luister het eigenlijk alleen voor het stukje van Wale.
En voor het uitgaan is het best een chill nummer
Contrasteert zo leuk met je braafheid.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:59 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Welnee, malle jongen. Ik lijk braaf maar je weet niet wat er op mijn playlist staat.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:00 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Check deze shit op Spotify.
My god.
[ afbeelding ]
5'11quote:
Om wat te doen?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:21 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Het heeft mij geinspireerd die acteurs.
In de club welquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:21 schreef Djibril het volgende:
[..]
Nou, nou, in de club is het wel een relaxe nummer.
Lol, is muis een muisje?quote:
Quoten gaat goed.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Contrasteert zo leuk met je braafheid.
quote][ afbeelding ] Op dinsdag 7 mei 2013 19:00 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Check deze shit op Spotify.
My god.
[ afbeelding ]![]()
![]()
[..]
5'9
200 lbs
mirin'
Laat ons.
Geef ik je gelijk in sirquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
In de club wel, maar muzikaal gezien is het troep
quote:
Het gaat over lekkende borstimplantaten eigenlijk..quote:
Schattigquote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het gaat over lekkende borstimplantaten eigenlijk..
Niets voor jou?
Heb dikke tieten gek. Mooi zacht en zo.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het gaat over lekkende borstimplantaten eigenlijk..
Niets voor jou?
Aandachtssletquote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:26 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Heb dikke tieten gek. Mooi zacht en zo.
quote:
Tha Erikquote:
Geen idee. Moest bij die 2 dingen i.c.m (in combinatie met) panzer daar aan denken hehe.quote:
Ik kan het niet hebben dat ze zwaarder is dan ik.quote:
Tha_Erik altijd +1.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geen idee. Moest bij die 2 dingen i.c.m (in combinatie met) panzer daar aan denken hehe.
Sssssssstquote:
ssssssssstquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:32 schreef Ambipur het volgende:
cb, nog even schatje. Ik kom bijna van alle aandacht. Alleen jouwe hoeft niet. Jij bent mij te erg een soort van skinny bitch.
Lol waarom ben jij geen 95 kg dan ecto.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik kan het niet hebben dat ze zwaarder is dan ik.
Je hebt mij niet gemeet, derhalve kun jij niet beoordelen of ik skinny benquote:
*Bevestig*quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:35 schreef Chocolatebear het volgende:
Chai mag bevestigen dat ik chunky ben
Had m'n ogen even open, sorry man.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:56 schreef wise het volgende:
[..]
waarom op andere mensen letten als je in de gym bent¿
je bent toch voor jezelf bezig¿ Ook al gymde iemand naakt...boeie![]()
Idd. Ik doe alleen aan Turks olieworstelen.quote:
Bevestig me kk gvd lekkere bruine baardmans van mequote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Bevestiging nodig hebben van iemand die je hebt gemeet op een FOK!meet.
Het waren dus wel allemaal opblaas-muscels, een kern van waarheid onder een zogenaamde grap.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik kan het niet hebben dat ze zwaarder is dan ik.
bby pls, bij Mos Def had ik met je kunnen jongleren. Deed het alleen niet omdat ik ging neuken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Leuke woordengrapquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:37 schreef Karzai het volgende:
Ambipur heeft een hele zware periode achter de rug we moeten haar allemaal steunen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |