Hoezo breng je daar geen verandering in dan?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik heb al een tijd geen seks gehad, dus nee
omdat mensen het kijkenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom is 'achter gesloten deuren' nog op tv?
quote:
Mensenquote:
Wat s dat dan?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom is 'achter gesloten deuren' nog op tv?
Als ik heel eerlijk ben, issues. Ik wil wel, hoor. Maar zodra iemand mij aanspreekt verkramp ik. Not solved issues, verder niet belangrijk, anders gaan de sc'ers ook daarover zeuren.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:12 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Hoezo breng je daar geen verandering in dan?
Ik snap ineens hoezo jullie het over 'rape date' hadden laatst..quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:14 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk ben, issues. Ik wil wel, hoor. Maar zodra iemand mij aanspreekt verkramp ik. Not solved issues, verder niet belangrijk, anders gaan de sc'ers ook daarover zeuren.
Ik niet? Wat snap je dan?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik snap ineens hoezo jullie het over 'rape date' hadden laatst...
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik snap ineens hoezo jullie het over 'rape date' hadden laatst...
Ziek, wist niet dat 'ie 50 mil views had alquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:16 schreef Djibril het volgende:
Wat vinden de kenners hiervan? Ik luister het eigenlijk alleen voor het stukje van Wale.
En voor het uitgaan is het best een chill nummer
Dat jij dit niet kent joh?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja hehe. Alleen wat voor tv-programma en waarom is het raar dat een tv-programma op tv komt?
Mensen in de clip zien er echt retarded uitquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ziek, wist niet dat 'ie 50 mil views had al. Was m'n anthem paar zomers terug
.
Goede acteurs wel.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat jij dit niet kent joh?
Scripted reality.. een soort 'waargebeurde' verhalen verfilmd met acteertalent onder gtst/malaika niveau.
That’s gangsta homie!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Heb zelfs nog dat plaatje van die single als achtergrond op m'n Hyves.
[ afbeelding ]
ik wil ook zo'n wcquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:16 schreef Djibril het volgende:
Wat vinden de kenners hiervan? Ik luister het eigenlijk alleen voor het stukje van Wale.
En voor het uitgaan is het best een chill nummer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |