Omdat Vas weg is, en omdat WD nergens te bekennen is, en omdat Chlo afwezig was...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hoe komt al dat volk dat normaal nooit post eigenlijk ineens hier?
Ja, komt heel goed uit met die vrije dagen ervoor en de locatie ook. Betere gelegenheid dan dit komt er wsl niet meer.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:49 schreef ntm het volgende:
[..]
Nee, ik moet werken tot uur of 12. Jij gaat wel?
Deze zo lekker.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Houd sowieso niet van Turkse zoetigheid, geen dadels, Turks fruit en baklava voor mij.
Dadels zijn fucking lekker.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Houd sowieso niet van Turkse zoetigheid, geen dadels, Turks fruit en baklava voor mij.
Ik eet bijna alles, maar zooi uit die hoek krijg ik niet weg.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dadels zijn fucking lekker.Geitenkaassalade met dadels.
Niet eens Midden-Oosterse pussy?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik eet bijna alles, maar zooi uit die hoek krijg ik niet weg.
Daten vanavond?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:49 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Romantiek lust ik niet. Dat andere wel. Liefst lang en hard.
Dadels zijn arabisch! Wereld van verschil.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dadels zijn fucking lekker.Geitenkaassalade met dadels.
Jij bent meer van Indiaas eten eh?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik eet bijna alles, maar zooi uit die hoek krijg ik niet weg.
Geloof je het zelf nog.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:49 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Romantiek lust ik niet. Dat andere wel. Liefst lang en hard.
ben jij vaseline haar 30-jarige gefrustreerde halfzusquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Rustig joh.. Mn normen & waarden zijn zooooooooooooooooooooooo vervagende.
Hoezo? kan toch dat haar droge kut die behoefte nu heel sterk heeft waardoor ze het nu steeds wat extra benadrukt?quote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Aminakoyum sinds wanneer zit Turkije in het Midden-Oosten?
Cheers woman. Jij voelt me.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoezo? kan toch dat haar droge kut die behoefte nu heel sterk heeft waardoor ze het nu steeds wat extra benadrukt?
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:58 schreef ManageTheAnger het volgende:
Nog een oude trouwens:
http://www.dumpert.nl/med(...)n_in_de_fitness.html
Als ik zo gefrustreerd als Ambi zou zijn dan zou ik vanavond nog een willekeurig wijf neuken.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoezo? kan toch dat haar droge kut die behoefte nu heel sterk heeft waardoor ze het nu steeds wat extra benadrukt?
Misschien zou Ambi wel willen dan.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Als ik zo gefrustreerd als Ambi zou zijn dan zou ik vanavond nog een willekeurig wijf neuken.Het voelt alsof dit niet gezond meer is.
Ik vind het mooi uitgedrukt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja jij bent een man.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Als ik zo gefrustreerd als Ambi zou zijn dan zou ik vanavond nog een willekeurig wijf neuken.Het voelt alsof dit niet gezond meer is.
Zo voelt het voor mij ook.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik snap hem niet, waarom nee juist bij een foto van een Hindoestaanse taxichauffeur?quote:
Wist gewoon datie ging komen.quote:
Gvd.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:01 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik snap hem niet, waarom nee juist bij een foto van een Hindoestaanse taxichauffeur?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Turkije wordt ook tot het Midden-Oosten gerekend, papi.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Aminakoyum sinds wanneer zit Turkije in het Midden-Oosten?
GA JE MOND SPOELEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Turkije wordt ook tot het Midden-Oosten gerekend, papi.
Apart, ik rekende Turkije altijd tot Europa en Aziëquote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Turkije wordt ook tot het Midden-Oosten gerekend, papi.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:03 schreef Silentalarm het volgende:
Klaar met stage, tijd om naar huis te gaan.
DoegBepalen we zelf wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]
GA JE MOND SPOELEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ambi is bij lange niet schattig genoeg for my liking. Zo truly willekeuwwwrig is mijn keuze dus ook weer niet.quote:
Zosk wil wel.quote:
Jij bent nog niet eens mannelijk genoeg voor zo'n wanhopig ding als ik. Ga je mond spoelen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:06 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ambi is bij lange niet schattig genoeg for my liking. Zo truly willekeuwwwrig is mijn keuze dus ook weer niet.
Verschillende bronnen zeggen andere dingen.quote:
Internationale gemeenschap heeft Turkije OFFICIEEL bestempeld als onderdeel van het midden-oosten.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:08 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Verschillende bronnen zeggen andere dingen.
Ga googlen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:09 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Internationale gemeenschap heeft Turkije OFFICIEEL bestempeld als onderdeel van het midden-oosten.
Bek toe dus.
Volgens mij is hij al doodgegaan aan al die melk die ik hem aangeraden heb. Laatste statusupdate was dat hij inmiddels 2 kg zwaarder was. Maargoed, Asians en lactose.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:07 schreef Chloroform het volgende:
Zosk zou echt doodgaan als hij met Ambi seks zou hebben.
Ik heb wijfjes geneukt die labieler waren dan jij, je schrikt me niet af met je 30-jarige zandkut en doorspieste voodoo-poppen van dWc.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:08 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jij bent nog niet eens mannelijk genoeg voor zo'n wanhopig ding als ik. Ga je mond spoelen.
Niet weten dat onderaan elke wikipedia pagina bronnen staan om te verifiëren.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wikipedia aanhalen als bron. mbo'er.
Ja misschien op een of ander Turkyem patriot forum waar ze schreeuwen dat ze Europees zijn.quote:
Vandaar dat hij er nauwelijks meer is. Ik mis die bamiprop.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:10 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Volgens mij is hij al doodgegaan aan al die melk die ik hem aangeraden heb. Laatste statusupdate was dat hij inmiddels 2 kg zwaarder was. Maargoed, Asians en lactose.
Zou er wel voor willen stervenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:07 schreef Chloroform het volgende:
Zosk zou echt doodgaan als hij met Ambi seks zou hebben.
quote:
quote:je schrikt me niet af met je 30-jarige zandkut en doorspieste voodoo-poppen van dWc.
Oh, toch welquote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:10 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Niet weten dat onderaan elke wikipedia pagina bronnen staan om te verifiëren.
Jij zou al sterven bij het idee dat er een kutje bij jou in de buurt komt, waar praat je over.quote:
Ja, toch wel.quote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:10 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Volgens mij is hij al doodgegaan aan al die melk die ik hem aangeraden heb. Laatste statusupdate was dat hij inmiddels 2 kg zwaarder was. Maargoed, Asians en lactose.
[..]
Ik heb wijfjes geneukt die labieler waren dan jij, je schrikt me niet af met je 30-jarige zandkut en doorspieste voodoo-poppen van dWc.
Heb je nou al de developer genakt?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Denken dat je wat bent zonder candies en lollipops.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:15 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Even weer een poging wagen inderdaad.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:15 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Heb je nou al de developer genakt?
niet over jouquote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij zou al sterven bij het idee dat er een kutje bij jou in de buurt komt, waar praat je over.
Nou nou.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:16 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
FORGET ABOUT YOUR BOYFRIEND AND MEET ME AT THE HOTELROOM.
Net uit gegaan met je vriendje?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:16 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Nog steeds met die game bezig zijnquote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Even weer een poging wagen inderdaad.
Dit.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:17 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nog steeds met die game bezig zijnshit is zo hopeloos 4 mei.
Hallo, mijn unit die alle FOK!tekst voor me uitspreekt schreeuwde dit uit.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:16 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Dus? 4 Mei is ook Dodenherdenking, over de WO II zeg je toch ook niet zo hopeloos '40-'45?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:17 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nog steeds met die game bezig zijnshit is zo hopeloos 4 mei.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:24 schreef Ambipur het volgende:
Ik ga naar de toppers![]()
Hier. Iets om te lachen.
Zou gewoon een schroevendraaier gloeiend heet maken en dan door je trommelvlies steken, sneller en minder pijnlijk.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:24 schreef Ambipur het volgende:
Hier. Iets om te lachen.
Haha waarom? Gehandicapt nichtje of zo die dat helemaal geweldig vindt?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:24 schreef Ambipur het volgende:
Hier. Iets om te lachen.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha waarom? Gehandicapt nichtje of zo die dat helemaal geweldig vindt?
Oh god, ben jij zó'n dertiger ja?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:25 schreef Ambipur het volgende:
VerjaarscadeauIk vind het superleuk iig hoor!
Zusje van Mquote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Tja als die het geweldig zou vinden om met mij daarheen te gaan zou ik dat wel doen. Alleen die heeft niets met dat soort dingen.quote:
Dit is te triest om over te lachen eigenlijk.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:24 schreef Ambipur het volgende:
Hier. Iets om te lachen.
Maar je vindt het 'superleuk'. Dat kan niet hoor.quote:
Sarcasme schatje. Vind het zo fout, dat het gewoon cool is.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar je vindt het 'superleuk'. Dat kan niet hoor.
Gvd.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:25 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:24 schreef Ambipur het volgende:
Hier. Iets om te lachen.
Nee niks, dit valt niet meer goed te praten hoor.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:28 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Sarcasme schatje. Vind het zo fout, dat het gewoon cool is.
Haha, Chloro heeft zo'n snuit, maar kan alsnog geen sarcasme sensorenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:28 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Sarcasme schatje. Vind het zo fout, dat het gewoon cool is.
Omdat ik met twee goede vriendinnen ben.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:29 schreef Chai het volgende:
Maar waarom nou danneem aan niet vanwege de toppers?
Kan wel ruiken dat je curry aan het aanbranden is, koelieboy.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha, Chloro heeft zo'n snuit, maar kan alsnog geen sarcasme sensoren.
Ja, inderdaad, dan is het wel heel ernstig.quote:
Niet naar de toppers iig.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:28 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Krio. Wanneer gaan wij eens wat leuks doen?
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kan wel ruiken dat je curry aan het aanbranden is, koelieboy.
Zelfs al zou het met vriendinnen superleuk zijn, zou me alsnog niet thuis voelen tussen de rest van het publiek.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:29 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Omdat ik met twee goede vriendinnen ben.
Tussen welk publiek zou jij je wel thuisvoelen?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Zelfs al zou het met vriendinnen superleuk zijn, zou me alsnog niet thuis voelen tussen de rest van het publiek.
misschien een keer een optreden van Bennie jolink meepakken ofzoquote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Zelfs al zou het met vriendinnen superleuk zijn, zou me alsnog niet thuis voelen tussen de rest van het publiek.
Bijna alles, lieve bejaarden zoals mijn opas en omas ook gewoonquote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Tussen welk publiek zou jij je wel thuisvoelen?
Maar dat ben jij. Ik vind zulke foute dingen niet erg. Je moet alles eens proberen en dit lijkt mij leuk, juist omdat ik met die vriendinnen ben.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:31 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:
Zosk, we zijn bezorgd. Gaat het wel goed met je?quote:
Zwaar goed!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]!
Deze kwam ongeveer tegelijk uit met die.
Haha, die had ik gisteren al hier gepost! Wel bij blijvenquote:
Oh, haha.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:35 schreef Djibril het volgende:
[..]
Haha, die had ik gisteren al hier gepost! Wel bij blijven
Zekerquote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:34 schreef Djibril het volgende:
[..]
Zwaar goed!
Stukje van Meek Mill is ook hard hier!
Nice!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zeker.
Deze blaas ik ook nogsteeds (amper half jaar oud, maar oké).
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zeker.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zeker.
Naahh, hij maakt 9 flops en dan weer een goede. Niet constant genoeg.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:39 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
ZEKER OMDAT HIJ DIK IS, :S
Lyrics vind ik wel vet van hem juist, die rauwe shit, sowieso zijn stem + zijn beatsquote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:40 schreef Djibril het volgende:
[..]
Naahh, hij maakt 9 flops en dan weer een goede. Niet constant genoeg.
En zijn lyrics zijn ook niet vaak WAUW
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:40 schreef Mr-A..Game het volgende:
zo zie ik er nu dus uit, bewegende plaatje zegt meer toch
[ link | afbeelding ]
Neequote:
Waarom gelijk zo?quote:
Nee niemand.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:49 schreef Murdera het volgende:
heeft iemand een goede set qua muziek om op te trainen?
Oh ok. Trutquote:
https://soundcloud.com/heey-wwsp/heey-we-want-some-p-y-amadaquote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:49 schreef Murdera het volgende:
Trainen? Jongleren of een andere circusact of zo?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:49 schreef Murdera het volgende:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
https://soundcloud.com/heey-wwsp/heey-we-want-some-p-y-amada
Ja, klapband.quote:
Diabolo.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:54 schreef krioro het volgende:
[..]
Trainen? Jongleren of een andere circusact of zo?
Hij gaat z'n haar proberen te wassen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:54 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik wil meedoen aan de paralympicsquote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:54 schreef krioro het volgende:
[..]
is een toneelstukjequote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:53 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat heb jij nu ineens weer met al deze ruige shit dan
dat weet je wel.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
of jij dit goed vind weet ik natuurlijk niet
Jostiband.quote:
Ben er letterlijk mee opgegroeid, nooit van andere muziek gehouden.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:53 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat heb jij nu ineens weer met al deze ruige shit dan
waarom op andere mensen letten als je in de gym bent¿quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:56 schreef krioro het volgende:
Er was gisteren serieus zo'n alto in de gym aan het jongleren. Alsof je dat niet gewoon in je krakerspand kan doen.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:56 schreef krioro het volgende:
Er was gisteren serieus zo'n alto in de gym aan het jongleren. Alsof je dat niet gewoon in je krakerspand kan doen.
Letterlijk ja?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:56 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Ben er letterlijk mee opgegroeid, nooit van andere muziek gehouden.
"Beastmode ON" en "BodyBuilding" playlist op Spotify.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:49 schreef Murdera het volgende:
Precies, ik let nooit op andere mensen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:56 schreef wise het volgende:
[..]
waarom op andere mensen letten als je in de gym bent¿
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ging vanmiddag zowat dood van de hitte in de auto.. bleek de verwarming aan op vol vermogen aan te staan (??)
ze zien je allemaal over het hoofd zekerquote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Precies, ik let nooit op andere mensen.
Continu botsingen.
verwarmingsmeter stond te hoog zekerquote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ging vanmiddag zowat dood van de hitte in de auto.. bleek de verwarming aan op vol vermogen aan te staan (??)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Dan missen we nog wat personen.quote:
handigquote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Haha.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:56 schreef krioro het volgende:
Zijn we daar niet te oud voor?quote:
Zorgelijk.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:56 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Ben er letterlijk mee opgegroeid, nooit van andere muziek gehouden.
Ik speel elke dag een toneelstukje.quote:
ook ff checken.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
"Beastmode ON" en "BodyBuilding" playlist op Spotify.
Welnee, malle jongen. Ik lijk braaf maar je weet niet wat er op mijn playlist staat.quote:
lekker emoquote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:58 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik speel elke dag een toneelstukje.
Meerdere per dag zelfs.
Check deze shit op Spotify.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
"Beastmode ON" en "BodyBuilding" playlist op Spotify.
Verdorie.quote:
Dikke.quote:
Dik zijnquote:
Harstikke leuk joh.. van zo'n hardloopband afknallen.quote:
Moet je weer aandacht ja?quote:
quote:
quote:
zo hard loop jij nietquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Harstikke leuk joh.. van zo'n hardloopband afknallen.
quote:
Awwwww meltingquote:
Of niet dan.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:04 schreef Karzai het volgende:
[..]
Vind ik ook, sportschool die naam alleen al
standje 9, hoor.quote:
Mag ik op je zachte buik liggen terwijl je mij chocola voert?quote:
Ik las 'mijn cloaca'.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mag ik op je zachte buik liggen terwijl je mij chocola voert?
Wat is standje 9?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
standje 9, hoor.
Ik maak vorderingen en ik kom van ver..
Heel.. ver.
Bah mensen.quote:
Begrijpelijk.quote:
Pfff. Gewoon buiten rennen en binnenkort eens kickboksen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:06 schreef Karzai het volgende:
[..]
Tuurlijk je doet het omdat je het leuk vind, neem ik aan tenminste
Grote stappen snel thuis en dat met korte beentjes.quote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mag ik op je zachte buik liggen terwijl je mij chocola voert?
Desondanks is zumba wel leuk.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:07 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Pfff. Gewoon buiten rennen en binnenkort eens kickboksen.
Zweten met tig anderen tijdens zumba
Lief.quote:
Ik kan niet dansen, dus voor mij is het niet leukquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:08 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Desondanks is zumba wel leuk.
endorfine en shit.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:06 schreef Karzai het volgende:
[..]
Tuurlijk je doet het omdat je het leuk vind, neem ik aan tenminste
Ja dat is teveel, doe je ook nog leuke dingen?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:07 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Pfff. Gewoon buiten rennen en binnenkort eens kickboksen.
Zweten met tig anderen tijdens zumba
Je bent heus de slechtste niet.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan niet dansen, dus voor mij is het niet leuk
Ik heb al een tijd geen seks gehad, dus neequote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja dat is teveel, doe je ook nog leuke dingen?
Maar jouw moeder doet ook aan internetmeets, dus eh..quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Je bent heus de slechtste niet.Mijn moeder doet dat ook.
Toyboy nemen?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik heb al een tijd geen seks gehad, dus nee
Daarom.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Maar jouw moeder doet ook aan internetmeets, dus eh...
Maar dat is het doel?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hoezo breng je daar geen verandering in dan?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
omdat mensen het kijkenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom is 'achter gesloten deuren' nog op tv?
quote:
Mensenquote:
Wat s dat dan?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom is 'achter gesloten deuren' nog op tv?
Als ik heel eerlijk ben, issues. Ik wil wel, hoor. Maar zodra iemand mij aanspreekt verkramp ik. Not solved issues, verder niet belangrijk, anders gaan de sc'ers ook daarover zeuren.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:12 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Hoezo breng je daar geen verandering in dan?
Ik snap ineens hoezo jullie het over 'rape date' hadden laatst..quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:14 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk ben, issues. Ik wil wel, hoor. Maar zodra iemand mij aanspreekt verkramp ik. Not solved issues, verder niet belangrijk, anders gaan de sc'ers ook daarover zeuren.
Ik niet? Wat snap je dan?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik snap ineens hoezo jullie het over 'rape date' hadden laatst...
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik snap ineens hoezo jullie het over 'rape date' hadden laatst...
Ziek, wist niet dat 'ie 50 mil views had alquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:16 schreef Djibril het volgende:
Wat vinden de kenners hiervan? Ik luister het eigenlijk alleen voor het stukje van Wale.
En voor het uitgaan is het best een chill nummer
Dat jij dit niet kent joh?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja hehe. Alleen wat voor tv-programma en waarom is het raar dat een tv-programma op tv komt?
Mensen in de clip zien er echt retarded uitquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ziek, wist niet dat 'ie 50 mil views had al. Was m'n anthem paar zomers terug
.
Goede acteurs wel.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat jij dit niet kent joh?
Scripted reality.. een soort 'waargebeurde' verhalen verfilmd met acteertalent onder gtst/malaika niveau.
That’s gangsta homie!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Heb zelfs nog dat plaatje van die single als achtergrond op m'n Hyves.
[ afbeelding ]
ik wil ook zo'n wcquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:16 schreef Djibril het volgende:
Wat vinden de kenners hiervan? Ik luister het eigenlijk alleen voor het stukje van Wale.
quote:
Fantasieloos bagger nummerquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:16 schreef Djibril het volgende:
Contrasteert zo leuk met je braafheid.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:59 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Welnee, malle jongen. Ik lijk braaf maar je weet niet wat er op mijn playlist staat.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:00 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Check deze shit op Spotify.
My god.
[ afbeelding ]
5'11quote:
Om wat te doen?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:21 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Het heeft mij geinspireerd die acteurs.
In de club welquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:21 schreef Djibril het volgende:
[..]
Nou, nou, in de club is het wel een relaxe nummer.
Lol, is muis een muisje?quote:
Quoten gaat goed.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Contrasteert zo leuk met je braafheid.
quote][ afbeelding ] Op dinsdag 7 mei 2013 19:00 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Check deze shit op Spotify.
My god.
[ afbeelding ]![]()
![]()
[..]
5'9
200 lbs
mirin'
Laat ons.
Geef ik je gelijk in sirquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
In de club wel, maar muzikaal gezien is het troep
quote:
Het gaat over lekkende borstimplantaten eigenlijk..quote:
Schattigquote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het gaat over lekkende borstimplantaten eigenlijk..
Niets voor jou?
Heb dikke tieten gek. Mooi zacht en zo.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het gaat over lekkende borstimplantaten eigenlijk..
Niets voor jou?
Aandachtssletquote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:26 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Heb dikke tieten gek. Mooi zacht en zo.
quote:
Tha Erikquote:
Geen idee. Moest bij die 2 dingen i.c.m (in combinatie met) panzer daar aan denken hehe.quote:
Ik kan het niet hebben dat ze zwaarder is dan ik.quote:
Tha_Erik altijd +1.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geen idee. Moest bij die 2 dingen i.c.m (in combinatie met) panzer daar aan denken hehe.
Sssssssstquote:
ssssssssstquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:32 schreef Ambipur het volgende:
cb, nog even schatje. Ik kom bijna van alle aandacht. Alleen jouwe hoeft niet. Jij bent mij te erg een soort van skinny bitch.
Lol waarom ben jij geen 95 kg dan ecto.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik kan het niet hebben dat ze zwaarder is dan ik.
Je hebt mij niet gemeet, derhalve kun jij niet beoordelen of ik skinny benquote:
*Bevestig*quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:35 schreef Chocolatebear het volgende:
Chai mag bevestigen dat ik chunky ben
Had m'n ogen even open, sorry man.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:56 schreef wise het volgende:
[..]
waarom op andere mensen letten als je in de gym bent¿
je bent toch voor jezelf bezig¿ Ook al gymde iemand naakt...boeie![]()
Idd. Ik doe alleen aan Turks olieworstelen.quote:
Bevestig me kk gvd lekkere bruine baardmans van mequote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Bevestiging nodig hebben van iemand die je hebt gemeet op een FOK!meet.
Het waren dus wel allemaal opblaas-muscels, een kern van waarheid onder een zogenaamde grap.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik kan het niet hebben dat ze zwaarder is dan ik.
bby pls, bij Mos Def had ik met je kunnen jongleren. Deed het alleen niet omdat ik ging neuken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Leuke woordengrapquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:37 schreef Karzai het volgende:
Ambipur heeft een hele zware periode achter de rug we moeten haar allemaal steunen
Jij hebt die bevestiging blijkbaar nodig, jij haalt de hele tijd dat ene wat jij hebt gehoord over Vas op een meet aan.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Bevestiging nodig hebben van iemand die je hebt gemeet op een FOK!meet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |