Trainen? Jongleren of een andere circusact of zo?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:49 schreef Murdera het volgende:
heeft iemand een goede set qua muziek om op te trainen?
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
https://soundcloud.com/heey-wwsp/heey-we-want-some-p-y-amada
Ja, klapband.quote:
Diabolo.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:54 schreef krioro het volgende:
[..]
Trainen? Jongleren of een andere circusact of zo?
Hij gaat z'n haar proberen te wassen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:54 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik wil meedoen aan de paralympicsquote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:54 schreef krioro het volgende:
[..]
is een toneelstukjequote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:53 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat heb jij nu ineens weer met al deze ruige shit dan
dat weet je wel.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
of jij dit goed vind weet ik natuurlijk niet
Jostiband.quote:
Ben er letterlijk mee opgegroeid, nooit van andere muziek gehouden.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:53 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat heb jij nu ineens weer met al deze ruige shit dan
waarom op andere mensen letten als je in de gym bent¿quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:56 schreef krioro het volgende:
Er was gisteren serieus zo'n alto in de gym aan het jongleren. Alsof je dat niet gewoon in je krakerspand kan doen.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:56 schreef krioro het volgende:
Er was gisteren serieus zo'n alto in de gym aan het jongleren. Alsof je dat niet gewoon in je krakerspand kan doen.
Letterlijk ja?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:56 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Ben er letterlijk mee opgegroeid, nooit van andere muziek gehouden.
"Beastmode ON" en "BodyBuilding" playlist op Spotify.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:49 schreef Murdera het volgende:
heeft iemand een goede set qua muziek om op te trainen?
Precies, ik let nooit op andere mensen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:56 schreef wise het volgende:
[..]
waarom op andere mensen letten als je in de gym bent¿
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ging vanmiddag zowat dood van de hitte in de auto.. bleek de verwarming aan op vol vermogen aan te staan (??)
ze zien je allemaal over het hoofd zekerquote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Precies, ik let nooit op andere mensen.
Continu botsingen.
verwarmingsmeter stond te hoog zekerquote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ging vanmiddag zowat dood van de hitte in de auto.. bleek de verwarming aan op vol vermogen aan te staan (??)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |