Hard-2-get spelen en neggen etc. maar eigenlijk wil ik je.quote:
Dan ik*quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:37 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nou, ik heb gister wel een pareltje ontdekt hoor. Ik weet alleen niet hoe ik haar moet schaken ze is ook 8 cm langer dan mij.
Had je haar niet reeds geschaakt? In die veronderstelling verkeerde ik altijd.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:37 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nou, ik heb gister wel een pareltje ontdekt hoor. Ik weet alleen niet hoe ik haar moet schaken ze is ook 8 cm langer dan mij.
Oh. Ok.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hard-2-get spelen en neggen etc. maar eigenlijk wil ik je.![]()
Wou veel meer dingen zeggen maar dan is het weer van 'geen woorden maar daden' etc.
Zal je eens ..quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:37 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik durf niets meer te zeggen.Ik word toch niet meer serieus genomen. (genomen, snap je 'm...)
Hoe lang is ze dan?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:37 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:30 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding]afbeelding ]
Goede Vas wel. Ze was best grappig en had zelfspot.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:30 schreef Panzermaus het volgende:
Goede Vas wel. Ze was best grappig en had zelfspot.
Denken dat Dima iets geschaakt heeft.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Had je haar niet reeds geschaakt? In die veronderstelling verkeerde ik altijd.
Sorry maar hardopquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hallo, als die mensen zeggen dat ze dik is, ze de hele avond in de club blijft achtervolgen en met een dovenstemmetje praat loop ik niet bepaald warm om diegene te meeten, integendeel zelfs dus.
En dat valt reuzemee.
Weet je hoe easy ik ben gek. Wat hard2get.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Doe maar weer kortaf, overrule me maar met hard2get.
Dit is net pocahontas in real!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Roep me maar als dit soort chicks op FOK! komen, dat interesseart mah wel.
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:38 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh ben jij ook al zo'n wannabi. Afgeknapt.
Wederom. Jouw shit luister ik niet af.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:39 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s1OSy1w4A3Km
Was een gedichtje voor jequote:
Soundclip opnemen als je een aardappel loopt weg te smakkenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:39 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s1OSy1w4A3Km
Een vriendin van mij uit new mexico komt over 2 weken weer eens naar Amsterdam, en neemt een vriendinnetje mee die erg op die foto lijkt, alleen dan iets lelijker. Hoop evengoed dat ik die vriendin flink onder handen kan nemen in die paar dagen dat ze hier isquote:
Stukje knäckebrödquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Soundclip opnemen als je een aardappel loopt weg te smakken.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hard-2-get spelen en neggen etc. maar eigenlijk wil ik je.![]()
Wou veel meer dingen zeggen maar dan is het weer van 'geen woorden maar daden' etc.
Walgelijk, de zoveelste slungelige Dutchgirl die loopt te stunten op het gebied van heightism.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Denken dat Dima iets geschaakt heeft.Kijk hoe onzeker zijn posts zijn.
wow so inderpendent sou bijna denke dat jy geen sex nodig heb xDquote:
Ik weet precies wat ik wil. Laat je vooral niet gek maken door wat Fok onzin posts.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:42 schreef krioro het volgende:
[..]
Wat nee. Je weet ook niet wat je wil hè, gvd.mp3.
Word helemaal loco hier.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:42 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik weet precies wat ik wil. Laat je vooral niet gek maken door wat Fok onzin posts.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:44 schreef Chloroform het volgende:
Krio, misschien moet je een liefdesliedje voor Ambi zingen en opnemen.![]()
#realiserendatniemandjouwilquote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hardop gelachen toen ik zag dat het Kevin Hart was.
Wist ik allang hoor, gekkie.quote:
Picca?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vond Vas lief, totdat ik hoorde hoe ze eruit zag en klonk.
Nee, want:quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:44 schreef Chloroform het volgende:
Krio, misschien moet je een liefdesliedje voor Ambi zingen en opnemen.![]()
quote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Best grappig eigenlijk, als ik me bedenk hoe een Chloro bijv. snoeihard wordt genomen door één of andere gozer.
Moest lachen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:32 schreef krioro het volgende:
Enige wat ik op deze gebeurtenissen te zeggen heb is:
http://vocaroo.com/i/s1GDCbNsZfDS
#Noord-Brabant
#spotlight
Geen romantiek, geen seks...quote:
inb4 neusgrapjesquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Best grappig eigenlijk, als ik me bedenk hoe een Chloro bijv. snoeihard wordt genomen door één of andere gozer.
Link?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:20 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik vind vas lief hoor.
Ik bedoel te zeggen dat ik het apart vind dat er nu ineens gehaat wordt op vas terwijl die vrij weinig met de hele discussie te maken had?
Nou nou, word er helemaal week van.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:47 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee, want:
[..]
Heb er wel eentje voor jou gedaan zonet:
Romantiek lust ik niet. Dat andere wel. Liefst lang en hard.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geen romantiek, geen seks...
Ben jij een panda?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |