Still hotter than 90% of the girls in KLBquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:10 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Not my type of girl. Kijkt boos/dom, heeft een raar lichaam.
Lelijke porum heeft zequote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:11 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Still hotter than 90% of the girls in KLB
Voor vrouwen moet je niet op FOK! zijn.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:11 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Still hotter than 90% of the girls in KLB
Maar in de KLB SC zijn ze wel boven gemiddeld ivm de rest van FOK!.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Voor vrouwen moet je niet op FOK! zijn.
contributie á 50 euro betalenquote:
Ik post hier altijd?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:17 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik zou beginnen met eens posten hier
Waar zijn ze dan?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar in de KLB SC zijn ze wel boven gemiddeld ivm de rest van FOK!.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:14 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dans chateau CBquote:
Kijk nog maar eens goed op de rest van FOK!, dat is slechter dan je denkt.quote:
Subforum het keldertjequote:
Ik sta er ook niet in. Dus sjors ook niet.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:17 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik zou beginnen met eens posten hier
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:24 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik sta er ook niet in. Dus sjors ook niet.
Ik wel. 2e coolste boi van deze scquote:
bovengemiddeld*quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:14 schreef Chai het volgende:
[..]
In deze context niet.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
bovengemiddeld*
en ivm = 'in verband met' en niet 'in vergelijking met*
ik sta tussen jou en 4ebe in.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik wel. 2e coolste boi van deze scna sala.
+1 ?
in dit geval moet ik het met dwc eens zijnquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Helaas voor jou staat de definitie van i.v.m. wel degelijk vast.
Letterlijk en figuurlijkquote:
Oh echt, vertel me meer. Interesseert me zoveel.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Helaas voor jou staat de definitie van i.v.m. wel degelijk vast.
Ik bemerk dat je weer 's een foutje maakt en wijs je daarop, of het je al dan niet interesseert interesseert me niet.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh echt, vertel me meer. Interesseert me zoveel.
je bent bobby voorbij op de lijst!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
+1 ?
Fix voor mij dangquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
+1 ?
Goede vraag inderdaad, waarom zou je die volgorde van degenen die er al in staan blijven aanpassen echtquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:37 schreef Silentalarm het volgende:
Hoezo verandert die volgorde van de UI's eigenlijk af en toe?
Hahaha godverdomme zeg.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:15 schreef wise het volgende:
[..]
zosk pm sturen
http://messages.fok.nl/compose.php?to=Zosk
quote:
Wees een man. Regel het zelf.quote:
Ik verander het af en toe, vind ik leuk om alle autisten mee te plagen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:37 schreef Silentalarm het volgende:
Hoezo verandert die volgorde van de UI's eigenlijk af en toe?
hahahahhhaahah ;pquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:40 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik verander het af en toe, vind ik leuk om alle autisten mee te plagen.
Blijft mooi hoe die autistenhartjes hele slagen overslaan als fyah de OP weer 's weghaaltquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:40 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja heb ik. Bij ui's niet eigenlijk. Geen oog voor detail.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Blijft mooi hoe die autistenhartjes hele slagen overslaan als fyah de OP weer 's weghaalt.
Ik dacht dat je mijn broeder was man, je staat zelfs in mijn signature allesquote:
alleen een autist die denkt dat anderen er op lettenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:40 schreef Zosk het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb je nog die kk UI eigenlijk? Zie nog steeds een leeg vlak bij jou dankzij m'n AdBlock.
Ik zei ook niet dat ik niet autistisch ben.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:46 schreef Rawberry het volgende:
[..]
alleen een autist die denkt dat anderen er op letten
Voor je eigengeilerij, ja.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:45 schreef RapperSjors het volgende:
[..]
Ik dacht dat je mijn broeder was man, je staat zelfs in mijn signature alles
Welkom terugquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:46 schreef CristinaYang het volgende:
Haten op de vrouwen van FOK!
Niet weten wat voor ontzettende hete wijven zich hier bevinden
Ik ben weer op Nederlandse bodem trouwens
Het zelfs een keer de URL gewijzigd voor je Adblock.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb je nog die kk UI eigenlijk? Zie nog steeds een leeg vlak bij jou dankzij m'n AdBlock.
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:46 schreef CristinaYang het volgende:
Feestje in uiltje?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:46 schreef CristinaYang het volgende:
Serieus?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
Het zelfs een keer de URL gewijzigd voor je Adblock.![]()
![]()
picsquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:46 schreef CristinaYang het volgende:
or it didn't happen!quote:
Volgens mij heb ik 'm direct geblockt weer, denk nu achteraf dat ik het toen al raar vond dat ik 'm ineens weer zag. Heb me zelden zo geërgerd aan een gifjequote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja, maar helaas geen reactie. Vond ik oprecht jammer.
Hahahahaha.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik 'm direct geblockt weer, denk nu achteraf dat ik het toen al raar vond dat ik 'm ineens weer zag. Heb me zelden zo geërgerd aan een gifje.
Goeiequote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:51 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hahahahaha.Was inderdaad heel kort nadat je dat had gezegd.
!!!
Boos kijkende domme wichten.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:10 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Not my type of girl. Kijkt boos/dom, heeft een raar lichaam.
juminellequote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Roep me maar als dit soort chicks op FOK! komen, dat interesseart mah wel.
[ afbeelding ]
Zo 1 ken ikquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had daar ooit een soort blanke versie van, met een wat grotere neus. Wat een wazig wijf was dat.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Hoi jumiquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Wat lul je?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:51 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Godverdomme man, die shit is private.
Godverdomme word er gelijk aangebeld, AIVDquote:
Roep mij dan ook maar.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Woon je daarquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:51 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Godverdomme man, die shit is private.
Sssssssst dikkequote:
enige waar jij op kluift op een vrijdagavond is een vet stuk beenham vanuit je trogquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Dikke turkyem minder lahmacun vretequote:
Je zei eerder wat andersquote:
pics!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:57 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik vind mezelf best lekker eigenlijk. Jou ook trouwens.
Op één of andere manier denk ik bij al jouw uitspraken "..zegt de 30-jarige Turkse vrouw die is getrouwd en weer is gescheiden en die al 1 jaar vrijwillig droogstaat en daardoor gefrustreerd is geraakt" er automatisch achteraan.quote:
Dat heb ik dus met jouw opmerkingen..quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Op één of andere manier denk ik bij al jouw uitspraken "..zegt de 30-jarige Turkse vrouw die is getrouwd en weer is gescheiden en die al 1 jaar vrijwillig droogstaat en daardoor gefrustreerd is geraakt" er automatisch achteraan.
Godverdomme je zegt hetzelfde als die andere twee maar zo klinkt het ineens nog 10 keer onaardigerquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:57 schreef wise het volgende:
[..]
enige waar jij op kluift op een vrijdagavond is een vet stuk beenham vanuit je trog
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Op één of andere manier denk ik bij al jouw uitspraken "..zegt de 30-jarige Turkse vrouw die is getrouwd en weer is gescheiden en die al 1 jaar vrijwillig droogstaat en daardoor gefrustreerd is geraakt" er automatisch achteraan.
en dan het moment dat meisjes uit 95 al 18 kunnen zijn......quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:54 schreef RapperSjors het volgende:
[..]
Godverdomme word er gelijk aangebeld, AIVD
't Interesseart mah niet.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:59 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dat heb ik dus met jouw opmerkingen..
Wtf, weet die gozer niet, hoe lelijk hij is met zijn lelijke smoel.
Houd je bek ahhh snagga viezequote:
alles om een reactie uit te lokkenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:59 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Godverdomme je zegt hetzelfde als die andere twee maar zo klinkt het ineens nog 10 keer onaardiger
rare kommaplaatsing.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:59 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dat heb ik dus met jouw opmerkingen..
Wtf, weet die gozer niet, hoe lelijk hij is met zijn lelijke smoel.
Haha dit is heel sickquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:59 schreef Salatrel het volgende:
[..]
en dan het moment dat meisjes uit 95 al 18 kunnen zijn......
Weet je. Tis dat ik weet hoe lelijk jij bent en wat een mormel je neukt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wacht maar tot je zo'n bol hoofdje met een snorretje voor je gaat zien.
Idem.quote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 22:09 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Het kan onmogelijk aandoenlijker zijn dan iemand met een zachte G die aan het schelden is.
quote:
Ah, nu wil je opeens toch niet afspreken?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:00 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Weet je. Tis dat ik weet hoe lelijk jij bent en wat een mormel je neukt.
Godver, ik vind het niet leuk zo te doen over je chick. Vaseline, sorry
Als ik met je afspreek is dat voor snuiven. Niet voor iets anders. Ik heb standards weet je.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ah, nu wil je opeens toch niet afspreken?
Godnondejuquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:00 schreef Ambipur het volgende:
[..]
en wat een mormel je neukt.
Je klinkt als een vieze altoquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:00 schreef krioro het volgende:
Midden in de nacht allemaal moeite doen voor jullie en niemand die het waardeert.
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:01 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Als ik met je afspreek is dat voor snuiven. Niet voor iets anders. Ik heb standards weet je.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:00 schreef krioro het volgende:
Midden in de nacht allemaal moeite doen voor jullie en niemand die het waardeert.
[..]
[..]
Haha deze peter aertsquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:00 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Deze is niet leuk. Try again.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:02 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik hoef niet van je vetjes af te snuiven hoor.
Wise. We should meet dan.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:02 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
perfecte lichaam![]()
Echt broeder, laat het gaan, na een jaar nog steeds boos dat je geditched bent.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
In deze kwestie ben ik #teamambi hoor.
zulks een hoog VP en dan nog zulke kleine titties.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:02 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
perfecte lichaam![]()
de 12de tochquote:
juist mooie tetten.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
zulks een hoog VP en dan nog zulke kleine titties.
Hij had haar toch gedisst. Wat is het nou?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Echt broeder, laat het gaan, na een jaar nog steeds boos dat je geditched bent.Het komt wel goed.
http://vocaroo.com/i/s0AO23bVdWdTquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:00 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Een 6,23/10 betitelen als perfect welke vervolgens alsnog out of your leaugue isquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:02 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
perfecte lichaam![]()
Tjah, als je iemand geditched hebt, zit je dan na een jaar nog zo vol haat?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hij had haar toch gedisst. Wat is het nou?
Zijn echt disgusting, gtfoquote:
Maar even serieus, hoe kom je erbij dat ík geditched ben?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Echt broeder, laat het gaan, na een jaar nog steeds boos dat je geditched bent.Het komt wel goed.
Helemaal waarquote:
Dwc kan hier antwoord op geven.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Tjah, als je iemand geditched hebt, zit je dan na een jaar nog zo vol haat?
Ben jij dat ja? Zo ja, props voor lelijk Belgisch na kunnen doen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s0AO23bVdWdT
eh, ik ben out of haar league hoorquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Een 6,23/10 betitelen als perfect welke vervolgens alsnog out of your leaugue is.
Belgenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zie vorige post. Hij draait het verhaal om voor z'n eigen bestwil, omdat hij nu met die chick gaat.quote:
Te wit. Jij.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Doordat je nog steeds zo mad bent.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Maar even serieus, hoe kom je erbij dat ík geditched ben?
ík dismisste haar na de review van Sala en CB, zij bleef vragen om te komen chillen en smoken etc..
Welke review?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Maar even serieus, hoe kom je erbij dat ík geditched ben?
ík dismisste haar na de review van Sala en CB, zij bleef vragen om te komen chillen en smoken etc..
Maar Vas wilde hem dus wel qua uiterlijk. Hmmmm. Valt me tegen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Doordat je nog steeds zo mad bent.je moet het maar blijven benadrukken. dat doen mensen alleen als ze diep in hun hartje gekrenkt zijn. Komt wel goed broeder, maakt niet uit.
Ik snap het.
ze hebben nooit echt gemeet als ik het goed heb?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:07 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Maar Vas wilde hem dus wel qua uiterlijk. Hmmmm. Valt me tegen.
Apart dat jij de feiten zo interpreteert.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Doordat je nog steeds zo mad bent.je moet het maar blijven benadrukken. dat doen mensen alleen als ze diep in hun hartje gekrenkt zijn. Komt wel goed broeder, maakt niet uit.
Ik snap het.
WTF doen jullie dan moeilijk!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
ze hebben nooit echt gemeet als ik het goed heb?
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Apart dat jij de feiten zo interpreteert.
Geef gewoon toe dat je het niet wilt inzien dat jij het mokkel hebt welke ik niet wou.
Oh dat maakt me echt niet uit hoor.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Apart dat jij de feiten zo interpreteert. Geef gewoon toe dat je het niet wilt inzien dat jij het mokkel hebt welke ik niet wou.
Was een meet en de mening van 2 mensen die Vas toen hebben gezien was voor mij voldoende af te haken.quote:
Als jij dat hevige gevoelens vindt, prima.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oh dat maakt me echt niet uit hoor.Lijkt me geen schande.
Ik zie enkel wat ik zie, en dat is jouw hevige gevoelens.
Zelf geen mening kunnen hebben. Valt me tegen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Was een meet en de mening van 2 mensen die Vas toen hebben gezien was voor mij voldoende af te haken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als jij dat hevige gevoelens vindt, prima.
Beweer alleen niet dat ik door Vas geditched ben terwijl dat precies 180 graden andersom is.
Hoezo? Hun hadden die meet, ik ging er niet heen, ik hoorde hun mening over Vas, besliste daarop dat ik d'r niks zou vinden. Prima toch zo?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:09 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zelf geen mening kunnen hebben. Valt me tegen.
whaaquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Can't help it, maar vergelijkbaar.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En de DM sluizen knallen weer open.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:46 schreef CristinaYang het volgende:
wtf doe normaal manquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:00 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Weet je. Tis dat ik weet hoe lelijk jij bent en wat een mormel je neukt.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:09 schreef Silentalarm het volgende:
Wat een opgekropte gevoelens in deze sc.Ik word er naar van. Nu zijn het nog woorden, maar wacht maar tot er een 30-jarige labilo met een fietsketting in je tuin staat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vind je dit niet ruk.. Dat hij zo over je chick praat?quote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:09 schreef Silentalarm het volgende:
Wat een opgekropte gevoelens in deze sc.Ja. Na mij mogen zij nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:05 schreef krioro het volgende:
[..]
Ben jij dat ja? Zo ja, props voor lelijk Belgisch na kunnen doen.
http://vocaroo.com/i/s0ThvTM8nJeiquote:
Graag een handtekening onder de verklaring waarop jij toegeeft te begrijpen en te respecteren dat ik Vas heb gedismissed en dit dus nooit en te nimmer andersom het geval was. Archivering gescheidt in drievoud.quote:
heldquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:11 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[..]
http://vocaroo.com/i/s0ThvTM8nJei
Hoe heb je haar gedisst dan? Via fok of prive?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Graag een handtekening onder de verklaring waarop jij toegeeft te begrijpen en te respecteren dat ik Vas heb gedismissed en dit dus nooit en te nimmer andersom het geval was. Archivering gescheidt in drievoud.
Zij hadden*quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoezo? Hun hadden die meet, ik ging er niet heen, ik hoorde hun mening over Vas, besliste daarop dat ik d'r niks zou vinden. Prima toch zo?
gescheidtquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Graag een handtekening onder de verklaring waarop jij toegeeft te begrijpen en te respecteren dat ik Vas heb gedismissed en dit dus nooit en te nimmer andersom het geval was. Archivering gescheidt in drievoud.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:11 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[..]
Vlaamsquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:11 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[..]
Wow, je wil me echt ontzettend graag overtuigen. Waarom zit het je zo diep?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Amsterdamsquote:
Kan je sinds je voiceclip van dinsdag 7 mei 2013 04:26 écht niet meer serieus nemen, helaas.quote:
Je faalt gewoon.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Amsterdams.
[..]
Kan je sinds je voiceclip van dinsdag 7 mei 2013 04:26 écht niet meer serieus nemen, helaas.
Ik heb geen tuinquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:10 schreef Panzermaus het volgende:
Ik word er naar van. Nu zijn het nog woorden, maar wacht maar tot er een 30-jarige labilo met een fietsketting in je tuin staat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hallo, niemand wilt te boek staan als 'degene die is geditched door Vas', want dan heb je echt geen niveauquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wow, je wil me echt ontzettend graag overtuigen. Waarom zit het je zo diep?
Hjb, met je Oud-Zuid accent.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kan je sinds je voiceclip van dinsdag 7 mei 2013 04:26 écht niet meer serieus nemen, helaas.
[..]
[..]
Mad skills.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:14 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s0fkMrWVQ9BG
Wil er iemand armpjedrukken?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:13 schreef Ambipur het volgende:
God.. Ik hoor hier goed thuis. Totaal geen niveau, hoor.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:15 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik heb geen tuin.
Hmm, yes. Verder vind ik het ook vrij zorgelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind je lief.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hallo, niemand wilt te boek staan als 'degene die is geditched door Vas', want dan heb je echt geen niveau.
Daarom zet ik het graag recht en wil ik de waarheid verkondigen, aangezien jij met onjuiste informatie zit.
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:15 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik heb geen tuin.
Ik zou niet eens komen, gekkie. Ik vind het niet erg dat mensen mijn woorden, zinnen tegen mij gebruiken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus je kunt gewoon doorgaan.
Zal mijn lichaam eens tegen je gebruiken.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:16 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik zou niet eens komen, gekkie. Ik vind het niet erg dat mensen mijn woorden, zinnen tegen mij gebruiken.
Dus je kunt gewoon doorgaan.
Moest lachen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vond Vas lief, totdat ik hoorde hoe ze eruit zag en klonk.
Praatjes...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:17 schreef krioro het volgende:
[..]
Zal mijn lichaam eens tegen je gebruiken.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
De meeste vrouwen hier, Vas, WD, doen allemaal of ze god zijn... terwijl het gewoon een stelletje over het paard getilde vrouwen zijn, die heel eventjes hun fame op fok! hebben in dit topic omdat ze in het echte leven keihard falen...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Herkenbaar. Vond Vas lief voordat ze begon te kutten. Die drugs werden steeds sterker, of ze nam er gewoon meer van. Met Vas weet je dat echt nooit. Verder vond ik haar altijd al bruin.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nee, iemand beoordelen op wat anderen zeggen, en dan een jaar zo pissig kunnen zijn.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wow, je eigen chick uitlachen met d'r gehoorproblemen.
Joh. Ging over mij, dat verveelde me, toen deed ik het eeuwenoude trucje: van onderwerp veranderenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:18 schreef Silentalarm het volgende:
Ik zit me nog steeds te verbazen over hoe het uiteindelijk zo ver heeft kunnen komen dat de discussie nu uitkomt op wat voor een kuthoer vas dan wel niet is.
The fuck doe normaal kerel.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:18 schreef Silentalarm het volgende:
uitkomt op wat voor een kuthoer vas dan wel niet is.
Waarom denk je dat Vas in 6 verschillende SC's post en zo'n ziekelijk hoog postgemiddelde per dag heeft?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:18 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
De meeste vrouwen hier, Vas, WD, doen allemaal of ze god zijn... terwijl het gewoon een stelletje over het paard getilde vrouwen zijn, die heel eventjes hun fame op fok! hebben in dit topic omdat ze in het echte leven keihard falen...
Maargoed, Don't judge hea
Daarom gewoon labiel doen. Bevalt prima. Hoewel het aanvallen soms zeer doet.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:18 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
De meeste vrouwen hier, Vas, WD, doen allemaal of ze god zijn... terwijl het gewoon een stelletje over het paard getilde vrouwen zijn, die heel eventjes hun fame op fok! hebben in dit topic omdat ze in het echte leven keihard falen...
Maargoed, Don't judge hea
Ja, jij komt niet naar de meet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:20 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja, jij komt niet naar de meet.Wij kunnen samen meeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind vas lief hoor.quote:
Hehe, daar gaat de discussie juist om.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:20 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik vind vas lief hoor.
Ik bedoel te zeggen dat ik het apart vind dat er nu ineens gehaat wordt op vas terwijl die vrij weinig met de hele discussie te maken had?
Dat je je zo laat opfokken.. Beetje labiel he jij.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hehe, daar gaat de discussie juist om.Om die haat tegen vas, zelfs als ze weg is.
Daar begon het niet mee :pquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hehe, daar gaat de discussie juist om.Om die haat tegen vas, zelfs als ze weg is.
Ik vermaak me prima hoor.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:21 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dat je je zo laat opfokken.. Beetje labiel he jij.
Hallo, als die mensen zeggen dat ze dik is, ze de hele avond in de club blijft achtervolgen en met een dovenstemmetje praat loop ik niet bepaald warm om diegene te meeten, integendeel zelfs dus.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, iemand beoordelen op wat anderen zeggen, en dan een jaar zo pissig kunnen zijn.
Je hebt het echt ontzettend zwaar of niet?
Mjah, dan zou ik ook niet meer willen meeten nee.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hallo, als die mensen zeggen dat ze dik is, ze de hele avond in de club blijft achtervolgen en met een dovenstemmetje praat loop ik niet bepaald warm om diegene te meeten, integendeel zelfs dus.
En dat valt reuzemee.
... dWc niet doen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Vas in 6 verschillende SC's post en zo'n ziekelijk hoog postgemiddelde per dag heeft?
En waarom denk je dat ze naar FOK!meets gaat en allemaal mensen van FOK! op Facebook heeft?
Ik vind jou onnodig hard. Je pakt mensen op hun "zwakke" plek. Ik vind jou een loser. Daarnaast vind ik die mop een grotere loser, want hij doet hetzelfde en nu het over zijn chick gaat, is ie not amused.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hallo, als die mensen zeggen dat ze dik is, ze de hele avond in de club blijft achtervolgen en met een dovenstemmetje praat loop ik niet bepaald warm om diegene te meeten, integendeel zelfs dus.
En dat valt reuzemee.
Dat eventueel moeilijk doen staat er toch verder los van? Waarom dat dan steeds aanhalen/aan elkaar relaten?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mjah, dan zou ik ook niet meer willen meeten nee.Maar ik zou ook niet een jaar moeilijk doen. Dat is mijn punt.
Deze redenatiequote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
... dWc niet doen.Dit vind ik oprecht sneu.
Vas is weg, wat boeit het nog. Vind het altijd zo sneu om op internet iemand een beetje af te katten waar ze niet eens 'bij' zijn, zelfs niet virtueel.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat is er nou sneu, eerdergenoemd gedrag (Vas) of het benoemen ervan (ik)? Wtf.
Haha op zo'n manier het positieve er uit halen is een prestatie op zichquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vas, ik vond het leuk dat je nooit positief over me was. Het heeft me laten inzien dat ik niet perfect ben, waardoor ik mezelf nog verder kan perfectioneren.
Godver.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:24 schreef Panzermaus het volgende:
Vas, ik vond het leuk dat je nooit positief over me was. Het heeft me laten inzien dat ik niet perfect ben, waardoor ik mezelf nog verder kan perfectioneren.
dit vind ik wel zieligquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En dat valt reuzemee.
Ik vind het vrij sneu dat je iemand aan het kapot maken bent op kenmerken waar ze vrij weinig aan kan doen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat eventueel moeilijk doen staat er toch verder los van? Waarom dat dan steeds aanhalen/aan elkaar relaten?
[..]
Deze redenatie.
Wat is er nou sneu, eerdergenoemd gedrag (Vas) of het benoemen ervan (ik)? Wtf.
Ja ik moet wel huilen enzo nu.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:24 schreef Ambipur het volgende:
Daarnaast vind ik die mop een grotere loser, want hij doet hetzelfde
Product of my environmentquote:
Mijn specialiteitquote:Je pakt mensen op hun "zwakke" plek.
't Interesseart mah niet.quote:Ik vind jou een loser.
Hallo, ik laat me niet één of ander afdankertje van Vas noemen. Dan zet ik dat recht en vertel de waarheidquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vas is weg, wat boeit het nog. Vind het altijd zo sneu om op internet iemand een beetje af te katten waar ze niet eens 'bij' zijn, zelfs niet virtueel.
Ik merk 'tquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Product of my environment.
(not srs)
[..]
Mijn specialiteit.
[..]
't Interesseart mah niet.
Dat kun je ook doen zonder haar voor de rest compleet de grond in te boren.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hallo, ik laat me niet één of ander afdankertje van Vas noemen. Dan zet ik dat recht en vertel de waarheid.
Onzeker he jij. Laten we het weer over mij hebben.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hallo, ik laat me niet één of ander afdankertje van Vas noemen. Dan zet ik dat recht en vertel de waarheid.
Sorry hoor, dat ik het vertel zoals het is.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:30 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat kun je ook doen zonder haar voor de rest compleet de grond in te boren.
Ja. Ok. We hebben 't door, hoor. Je imago is safe.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sorry hoor, dat ik het vertel zoals het is.
Jij bent echt raar en labiel.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:30 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Onzeker he jij. Laten we het weer over mij hebben.
Shiit.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:32 schreef krioro het volgende:
Enige wat ik op deze gebeurtenissen te zeggen heb is:
http://vocaroo.com/i/s1GDCbNsZfDS
#Noord-Brabant
#spotlight
http://vocaroo.com/i/s077RyqA7n0Wquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:32 schreef krioro het volgende:
#Noord-Brabant
#spotlight
Klinkt nice.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:32 schreef krioro het volgende:
#Noord-Brabant
#spotlight
Oeh. Lekker dit.quote:
Dank, dank. Dan nu over naar zaken die er werkelijk toe doen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:32 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja. Ok. We hebben 't door, hoor. Je imago is safe.
Eens.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s077RyqA7n0W
Mja, ik vind je wel grappig maar dat weet je.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:34 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Klinkt nice.
[..]
Oeh. Lekker dit.
Ja sorry, diep van binnen ben ik superlief en vind ik dit niet leuk.
Je streelt mij. Mijn fok-ego dus.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mja, ik vind je wel grappig maar dat weet je.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nou zeg.quote:
Met jouw stem is jouw swag since 2009 echt niet meer serieus te nemen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kan d'r aanwezigheid wel waarderen idd.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mja, ik vind je wel grappig maar dat weet je.
Zal je eens strelen.quote:
Wtf. Wat doe je nou?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kan d'r aanwezigheid wel waarderen idd.
Nou, ik heb gister wel een pareltje ontdekt hoor. Ik weet alleen niet hoe ik haar moet schaken ze is ook 8 cm langer dan mij.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik durf niets meer te zeggen.quote:
Hard-2-get spelen en neggen etc. maar eigenlijk wil ik je.quote:
Dan ik*quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:37 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nou, ik heb gister wel een pareltje ontdekt hoor. Ik weet alleen niet hoe ik haar moet schaken ze is ook 8 cm langer dan mij.
Had je haar niet reeds geschaakt? In die veronderstelling verkeerde ik altijd.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:37 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nou, ik heb gister wel een pareltje ontdekt hoor. Ik weet alleen niet hoe ik haar moet schaken ze is ook 8 cm langer dan mij.
Oh. Ok.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hard-2-get spelen en neggen etc. maar eigenlijk wil ik je.![]()
Wou veel meer dingen zeggen maar dan is het weer van 'geen woorden maar daden' etc.
Zal je eens ..quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:37 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik durf niets meer te zeggen.Ik word toch niet meer serieus genomen. (genomen, snap je 'm...)
Hoe lang is ze dan?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:37 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:30 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding]afbeelding ]
Goede Vas wel. Ze was best grappig en had zelfspot.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:30 schreef Panzermaus het volgende:
Goede Vas wel. Ze was best grappig en had zelfspot.
Denken dat Dima iets geschaakt heeft.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Had je haar niet reeds geschaakt? In die veronderstelling verkeerde ik altijd.
Sorry maar hardopquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En dat valt reuzemee.
Weet je hoe easy ik ben gek. Wat hard2get.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Doe maar weer kortaf, overrule me maar met hard2get.
Dit is net pocahontas in real!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:38 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh ben jij ook al zo'n wannabi. Afgeknapt.
Wederom. Jouw shit luister ik niet af.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:39 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s1OSy1w4A3Km
Was een gedichtje voor jequote:
Soundclip opnemen als je een aardappel loopt weg te smakkenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:39 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s1OSy1w4A3Km
Een vriendin van mij uit new mexico komt over 2 weken weer eens naar Amsterdam, en neemt een vriendinnetje mee die erg op die foto lijkt, alleen dan iets lelijker. Hoop evengoed dat ik die vriendin flink onder handen kan nemen in die paar dagen dat ze hier isquote:
Stukje knäckebrödquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Soundclip opnemen als je een aardappel loopt weg te smakken.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hard-2-get spelen en neggen etc. maar eigenlijk wil ik je.![]()
Wou veel meer dingen zeggen maar dan is het weer van 'geen woorden maar daden' etc.
Walgelijk, de zoveelste slungelige Dutchgirl die loopt te stunten op het gebied van heightism.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Denken dat Dima iets geschaakt heeft.Kijk hoe onzeker zijn posts zijn.
wow so inderpendent sou bijna denke dat jy geen sex nodig heb xDquote:
Ik weet precies wat ik wil. Laat je vooral niet gek maken door wat Fok onzin posts.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:42 schreef krioro het volgende:
[..]
Wat nee. Je weet ook niet wat je wil hè, gvd.mp3.
Word helemaal loco hier.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:42 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik weet precies wat ik wil. Laat je vooral niet gek maken door wat Fok onzin posts.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:44 schreef Chloroform het volgende:
Krio, misschien moet je een liefdesliedje voor Ambi zingen en opnemen.![]()
#realiserendatniemandjouwilquote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hardop gelachen toen ik zag dat het Kevin Hart was.
Wist ik allang hoor, gekkie.quote:
Picca?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nee, want:quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:44 schreef Chloroform het volgende:
Krio, misschien moet je een liefdesliedje voor Ambi zingen en opnemen.![]()
quote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Best grappig eigenlijk, als ik me bedenk hoe een Chloro bijv. snoeihard wordt genomen door één of andere gozer.
Moest lachen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:32 schreef krioro het volgende:
#Noord-Brabant
#spotlight
Geen romantiek, geen seks...quote:
inb4 neusgrapjesquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Best grappig eigenlijk, als ik me bedenk hoe een Chloro bijv. snoeihard wordt genomen door één of andere gozer.
Link?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:20 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik vind vas lief hoor.
Ik bedoel te zeggen dat ik het apart vind dat er nu ineens gehaat wordt op vas terwijl die vrij weinig met de hele discussie te maken had?
Nou nou, word er helemaal week van.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:47 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee, want:
[..]
Heb er wel eentje voor jou gedaan zonet:
Romantiek lust ik niet. Dat andere wel. Liefst lang en hard.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geen romantiek, geen seks...
Ben jij een panda?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |