Ik dacht dat je mijn broeder was man, je staat zelfs in mijn signature allesquote:
alleen een autist die denkt dat anderen er op lettenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:40 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik verander het af en toe, vind ik leuk om alle autisten mee te plagen.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb je nog die kk UI eigenlijk? Zie nog steeds een leeg vlak bij jou dankzij m'n AdBlock.
Ik zei ook niet dat ik niet autistisch ben.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:46 schreef Rawberry het volgende:
[..]
alleen een autist die denkt dat anderen er op letten
Voor je eigengeilerij, ja.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:45 schreef RapperSjors het volgende:
[..]
Ik dacht dat je mijn broeder was man, je staat zelfs in mijn signature alles
Welkom terugquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:46 schreef CristinaYang het volgende:
Haten op de vrouwen van FOK!
Niet weten wat voor ontzettende hete wijven zich hier bevinden
Ik ben weer op Nederlandse bodem trouwens
Het zelfs een keer de URL gewijzigd voor je Adblock.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb je nog die kk UI eigenlijk? Zie nog steeds een leeg vlak bij jou dankzij m'n AdBlock.
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:46 schreef CristinaYang het volgende:
Feestje in uiltje?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:46 schreef CristinaYang het volgende:
Serieus?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
Het zelfs een keer de URL gewijzigd voor je Adblock.![]()
![]()
picsquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:46 schreef CristinaYang het volgende:
or it didn't happen!quote:
Volgens mij heb ik 'm direct geblockt weer, denk nu achteraf dat ik het toen al raar vond dat ik 'm ineens weer zag. Heb me zelden zo geėrgerd aan een gifjequote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja, maar helaas geen reactie. Vond ik oprecht jammer.
Hahahahaha.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik 'm direct geblockt weer, denk nu achteraf dat ik het toen al raar vond dat ik 'm ineens weer zag. Heb me zelden zo geėrgerd aan een gifje.
Goeiequote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:51 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hahahahaha.Was inderdaad heel kort nadat je dat had gezegd.
!!!
Boos kijkende domme wichten.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:10 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Not my type of girl. Kijkt boos/dom, heeft een raar lichaam.
juminellequote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Roep me maar als dit soort chicks op FOK! komen, dat interesseart mah wel.
[ afbeelding ]
Zo 1 ken ikquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Roep me maar als dit soort chicks op FOK! komen, dat interesseart mah wel.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |