Amsterdamsquote:
Kan je sinds je voiceclip van dinsdag 7 mei 2013 04:26 écht niet meer serieus nemen, helaas.quote:
Je faalt gewoon.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Amsterdams.
[..]
Kan je sinds je voiceclip van dinsdag 7 mei 2013 04:26 écht niet meer serieus nemen, helaas.
Ik heb geen tuinquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:10 schreef Panzermaus het volgende:
Ik word er naar van. Nu zijn het nog woorden, maar wacht maar tot er een 30-jarige labilo met een fietsketting in je tuin staat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hallo, niemand wilt te boek staan als 'degene die is geditched door Vas', want dan heb je echt geen niveauquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wow, je wil me echt ontzettend graag overtuigen. Waarom zit het je zo diep?
Hjb, met je Oud-Zuid accent.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kan je sinds je voiceclip van dinsdag 7 mei 2013 04:26 écht niet meer serieus nemen, helaas.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:11 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[..]
http://vocaroo.com/i/s0ThvTM8nJei
Mad skills.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:14 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s0fkMrWVQ9BG
Wil er iemand armpjedrukken?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:13 schreef Ambipur het volgende:
God.. Ik hoor hier goed thuis. Totaal geen niveau, hoor.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:15 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik heb geen tuin.
Hmm, yes. Verder vind ik het ook vrij zorgelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind je lief.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hallo, niemand wilt te boek staan als 'degene die is geditched door Vas', want dan heb je echt geen niveau.
Daarom zet ik het graag recht en wil ik de waarheid verkondigen, aangezien jij met onjuiste informatie zit.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:11 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[..]
http://vocaroo.com/i/s0ThvTM8nJei
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:15 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik heb geen tuin.
Ik zou niet eens komen, gekkie. Ik vind het niet erg dat mensen mijn woorden, zinnen tegen mij gebruiken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus je kunt gewoon doorgaan.
Zal mijn lichaam eens tegen je gebruiken.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:16 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik zou niet eens komen, gekkie. Ik vind het niet erg dat mensen mijn woorden, zinnen tegen mij gebruiken.
Dus je kunt gewoon doorgaan.
Moest lachen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vond Vas lief, totdat ik hoorde hoe ze eruit zag en klonk.
Praatjes...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:17 schreef krioro het volgende:
[..]
Zal mijn lichaam eens tegen je gebruiken.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
De meeste vrouwen hier, Vas, WD, doen allemaal of ze god zijn... terwijl het gewoon een stelletje over het paard getilde vrouwen zijn, die heel eventjes hun fame op fok! hebben in dit topic omdat ze in het echte leven keihard falen...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Herkenbaar. Vond Vas lief voordat ze begon te kutten. Die drugs werden steeds sterker, of ze nam er gewoon meer van. Met Vas weet je dat echt nooit. Verder vond ik haar altijd al bruin.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nee, iemand beoordelen op wat anderen zeggen, en dan een jaar zo pissig kunnen zijn.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wow, je eigen chick uitlachen met d'r gehoorproblemen.
Joh. Ging over mij, dat verveelde me, toen deed ik het eeuwenoude trucje: van onderwerp veranderenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:18 schreef Silentalarm het volgende:
Ik zit me nog steeds te verbazen over hoe het uiteindelijk zo ver heeft kunnen komen dat de discussie nu uitkomt op wat voor een kuthoer vas dan wel niet is.
The fuck doe normaal kerel.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:18 schreef Silentalarm het volgende:
uitkomt op wat voor een kuthoer vas dan wel niet is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |