ze hebben nooit echt gemeet als ik het goed heb?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:07 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Maar Vas wilde hem dus wel qua uiterlijk. Hmmmm. Valt me tegen.
Apart dat jij de feiten zo interpreteert.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Doordat je nog steeds zo mad bent.je moet het maar blijven benadrukken. dat doen mensen alleen als ze diep in hun hartje gekrenkt zijn. Komt wel goed broeder, maakt niet uit.
Ik snap het.
WTF doen jullie dan moeilijk!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
ze hebben nooit echt gemeet als ik het goed heb?
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Apart dat jij de feiten zo interpreteert.
Geef gewoon toe dat je het niet wilt inzien dat jij het mokkel hebt welke ik niet wou.
Oh dat maakt me echt niet uit hoor.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Apart dat jij de feiten zo interpreteert. Geef gewoon toe dat je het niet wilt inzien dat jij het mokkel hebt welke ik niet wou.
Was een meet en de mening van 2 mensen die Vas toen hebben gezien was voor mij voldoende af te haken.quote:
Als jij dat hevige gevoelens vindt, prima.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oh dat maakt me echt niet uit hoor.Lijkt me geen schande.
Ik zie enkel wat ik zie, en dat is jouw hevige gevoelens.
Zelf geen mening kunnen hebben. Valt me tegen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Was een meet en de mening van 2 mensen die Vas toen hebben gezien was voor mij voldoende af te haken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als jij dat hevige gevoelens vindt, prima.
Beweer alleen niet dat ik door Vas geditched ben terwijl dat precies 180 graden andersom is.
Hoezo? Hun hadden die meet, ik ging er niet heen, ik hoorde hun mening over Vas, besliste daarop dat ik d'r niks zou vinden. Prima toch zo?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:09 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zelf geen mening kunnen hebben. Valt me tegen.
whaaquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb je nog die kk UI eigenlijk? Zie nog steeds een leeg vlak bij jou dankzij m'n AdBlock.
Can't help it, maar vergelijkbaar.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Op één of andere manier denk ik bij al jouw uitspraken "..zegt de 30-jarige Turkse vrouw die is getrouwd en weer is gescheiden en die al 1 jaar vrijwillig droogstaat en daardoor gefrustreerd is geraakt" er automatisch achteraan.
En de DM sluizen knallen weer open.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:46 schreef CristinaYang het volgende:
Haten op de vrouwen van FOK!
Niet weten wat voor ontzettende hete wijven zich hier bevinden
Ik ben weer op Nederlandse bodem trouwens
wtf doe normaal manquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:00 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Weet je. Tis dat ik weet hoe lelijk jij bent en wat een mormel je neukt.
Godver, ik vind het niet leuk zo te doen over je chick. Vaseline, sorry
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:09 schreef Silentalarm het volgende:
Wat een opgekropte gevoelens in deze sc.Ik word er naar van. Nu zijn het nog woorden, maar wacht maar tot er een 30-jarige labilo met een fietsketting in je tuin staat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vind je dit niet ruk.. Dat hij zo over je chick praat?quote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:09 schreef Silentalarm het volgende:
Wat een opgekropte gevoelens in deze sc.Ja. Na mij mogen zij nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:05 schreef krioro het volgende:
[..]
Ben jij dat ja? Zo ja, props voor lelijk Belgisch na kunnen doen.
http://vocaroo.com/i/s0ThvTM8nJeiquote:
Graag een handtekening onder de verklaring waarop jij toegeeft te begrijpen en te respecteren dat ik Vas heb gedismissed en dit dus nooit en te nimmer andersom het geval was. Archivering gescheidt in drievoud.quote:
heldquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:11 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[..]
http://vocaroo.com/i/s0ThvTM8nJei
Hoe heb je haar gedisst dan? Via fok of prive?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Graag een handtekening onder de verklaring waarop jij toegeeft te begrijpen en te respecteren dat ik Vas heb gedismissed en dit dus nooit en te nimmer andersom het geval was. Archivering gescheidt in drievoud.
Zij hadden*quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoezo? Hun hadden die meet, ik ging er niet heen, ik hoorde hun mening over Vas, besliste daarop dat ik d'r niks zou vinden. Prima toch zo?
gescheidtquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Graag een handtekening onder de verklaring waarop jij toegeeft te begrijpen en te respecteren dat ik Vas heb gedismissed en dit dus nooit en te nimmer andersom het geval was. Archivering gescheidt in drievoud.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:11 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[..]
Vlaamsquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:11 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[..]
Wow, je wil me echt ontzettend graag overtuigen. Waarom zit het je zo diep?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Amsterdamsquote:
Kan je sinds je voiceclip van dinsdag 7 mei 2013 04:26 écht niet meer serieus nemen, helaas.quote:
Je faalt gewoon.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Amsterdams.
[..]
Kan je sinds je voiceclip van dinsdag 7 mei 2013 04:26 écht niet meer serieus nemen, helaas.
Ik heb geen tuinquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:10 schreef Panzermaus het volgende:
Ik word er naar van. Nu zijn het nog woorden, maar wacht maar tot er een 30-jarige labilo met een fietsketting in je tuin staat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hallo, niemand wilt te boek staan als 'degene die is geditched door Vas', want dan heb je echt geen niveauquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wow, je wil me echt ontzettend graag overtuigen. Waarom zit het je zo diep?
Hjb, met je Oud-Zuid accent.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kan je sinds je voiceclip van dinsdag 7 mei 2013 04:26 écht niet meer serieus nemen, helaas.
[..]
[..]
Mad skills.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:14 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s0fkMrWVQ9BG
Wil er iemand armpjedrukken?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:13 schreef Ambipur het volgende:
God.. Ik hoor hier goed thuis. Totaal geen niveau, hoor.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:15 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik heb geen tuin.
Hmm, yes. Verder vind ik het ook vrij zorgelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind je lief.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hallo, niemand wilt te boek staan als 'degene die is geditched door Vas', want dan heb je echt geen niveau.
Daarom zet ik het graag recht en wil ik de waarheid verkondigen, aangezien jij met onjuiste informatie zit.
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:15 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik heb geen tuin.
Ik zou niet eens komen, gekkie. Ik vind het niet erg dat mensen mijn woorden, zinnen tegen mij gebruiken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus je kunt gewoon doorgaan.
Zal mijn lichaam eens tegen je gebruiken.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:16 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik zou niet eens komen, gekkie. Ik vind het niet erg dat mensen mijn woorden, zinnen tegen mij gebruiken.
Dus je kunt gewoon doorgaan.
Moest lachen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vond Vas lief, totdat ik hoorde hoe ze eruit zag en klonk.
Praatjes...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:17 schreef krioro het volgende:
[..]
Zal mijn lichaam eens tegen je gebruiken.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
De meeste vrouwen hier, Vas, WD, doen allemaal of ze god zijn... terwijl het gewoon een stelletje over het paard getilde vrouwen zijn, die heel eventjes hun fame op fok! hebben in dit topic omdat ze in het echte leven keihard falen...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Herkenbaar. Vond Vas lief voordat ze begon te kutten. Die drugs werden steeds sterker, of ze nam er gewoon meer van. Met Vas weet je dat echt nooit. Verder vond ik haar altijd al bruin.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nee, iemand beoordelen op wat anderen zeggen, en dan een jaar zo pissig kunnen zijn.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wow, je eigen chick uitlachen met d'r gehoorproblemen.
Joh. Ging over mij, dat verveelde me, toen deed ik het eeuwenoude trucje: van onderwerp veranderenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:18 schreef Silentalarm het volgende:
Ik zit me nog steeds te verbazen over hoe het uiteindelijk zo ver heeft kunnen komen dat de discussie nu uitkomt op wat voor een kuthoer vas dan wel niet is.
The fuck doe normaal kerel.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:18 schreef Silentalarm het volgende:
uitkomt op wat voor een kuthoer vas dan wel niet is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |