Omdat Vas weg is, en omdat WD nergens te bekennen is, en omdat Chlo afwezig was...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hoe komt al dat volk dat normaal nooit post eigenlijk ineens hier?
Ja, komt heel goed uit met die vrije dagen ervoor en de locatie ook. Betere gelegenheid dan dit komt er wsl niet meer.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:49 schreef ntm het volgende:
[..]
Nee, ik moet werken tot uur of 12. Jij gaat wel?
Deze zo lekker.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Houd sowieso niet van Turkse zoetigheid, geen dadels, Turks fruit en baklava voor mij.
Dadels zijn fucking lekker.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Houd sowieso niet van Turkse zoetigheid, geen dadels, Turks fruit en baklava voor mij.
Ik eet bijna alles, maar zooi uit die hoek krijg ik niet weg.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dadels zijn fucking lekker.Geitenkaassalade met dadels.
Niet eens Midden-Oosterse pussy?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik eet bijna alles, maar zooi uit die hoek krijg ik niet weg.
Daten vanavond?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:49 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Romantiek lust ik niet. Dat andere wel. Liefst lang en hard.
Dadels zijn arabisch! Wereld van verschil.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dadels zijn fucking lekker.Geitenkaassalade met dadels.
Jij bent meer van Indiaas eten eh?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik eet bijna alles, maar zooi uit die hoek krijg ik niet weg.
Geloof je het zelf nog.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:49 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Romantiek lust ik niet. Dat andere wel. Liefst lang en hard.
ben jij vaseline haar 30-jarige gefrustreerde halfzusquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Rustig joh.. Mn normen & waarden zijn zooooooooooooooooooooooo vervagende.
Hoezo? kan toch dat haar droge kut die behoefte nu heel sterk heeft waardoor ze het nu steeds wat extra benadrukt?quote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Aminakoyum sinds wanneer zit Turkije in het Midden-Oosten?
Cheers woman. Jij voelt me.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoezo? kan toch dat haar droge kut die behoefte nu heel sterk heeft waardoor ze het nu steeds wat extra benadrukt?
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:58 schreef ManageTheAnger het volgende:
Nog een oude trouwens:
http://www.dumpert.nl/med(...)n_in_de_fitness.html
Als ik zo gefrustreerd als Ambi zou zijn dan zou ik vanavond nog een willekeurig wijf neuken.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoezo? kan toch dat haar droge kut die behoefte nu heel sterk heeft waardoor ze het nu steeds wat extra benadrukt?
Misschien zou Ambi wel willen dan.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Als ik zo gefrustreerd als Ambi zou zijn dan zou ik vanavond nog een willekeurig wijf neuken.Het voelt alsof dit niet gezond meer is.
Ik vind het mooi uitgedrukt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja jij bent een man.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Als ik zo gefrustreerd als Ambi zou zijn dan zou ik vanavond nog een willekeurig wijf neuken.Het voelt alsof dit niet gezond meer is.
Zo voelt het voor mij ook.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik snap hem niet, waarom nee juist bij een foto van een Hindoestaanse taxichauffeur?quote:
Wist gewoon datie ging komen.quote:
Gvd.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:01 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik snap hem niet, waarom nee juist bij een foto van een Hindoestaanse taxichauffeur?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Turkije wordt ook tot het Midden-Oosten gerekend, papi.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Aminakoyum sinds wanneer zit Turkije in het Midden-Oosten?
GA JE MOND SPOELEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Turkije wordt ook tot het Midden-Oosten gerekend, papi.
Apart, ik rekende Turkije altijd tot Europa en Aziëquote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Turkije wordt ook tot het Midden-Oosten gerekend, papi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |