Volgens mij zit ze nog midden in die periode.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:37 schreef Karzai het volgende:
Ambipur heeft een hele zware periode achter de rug we moeten haar allemaal steunen
wtf is hier gaandequote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:38 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
bby pls, bij Mos Def had ik met je kunnen jongleren. Deed het alleen niet omdat ik ging neuken.Ben blij om die keuze, ik vond het neuken lekkerder dan ik het jongleren had gevonden denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Yes, zojuist Hell behaaldquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:37 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Bevestig me kk gvd lekkere bruine baardmans van me
hihi oh stop it youquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:40 schreef krioro het volgende:
[..]
Ben blij om die keuze, ik vond het neuken lekkerder dan ik het jongleren had gevonden denk ik.
Ziel verkocht, good luckquote:
Ik steun Abmipur altijd, ook al stort het hele gebouw inquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:40 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Volgens mij zit ze nog midden in die periode.Steun haar en de vloeren met man en macht.
Niet veel voor nodigquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik steun Abmipur altijd, ook al stort het hele gebouw in
Groningen.quote:
De waanbeelden van deze chick zijn echt nextlevelsadnessquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:43 schreef Ambipur het volgende:
Damn heren. Worden jullie zo onzeker door mijn opmerkingen, dat we persoonlijk gaan doen?
2 op elkaar. Ben biggiequote:
Iemand die persoonlijk gaat doen is onzeker?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:43 schreef Ambipur het volgende:
Damn heren. Worden jullie zo onzeker door mijn opmerkingen, dat we persoonlijk gaan doen?
Is psychosequote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
De waanbeelden van deze chick zijn echt nextlevelsadness
Ik had het over heren, derhalve snap ik niet, dat jij denkt te kunnen reageren.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
De waanbeelden van deze chick zijn echt nextlevelsadness
Grappig dat uitgerekend jij dit opmerkt, ik vond het exact jouw (kromme) logica weergeven.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Iemand die persoonlijk gaat doen is onzeker?
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:43 schreef Gridlok het volgende:
Alle wilde fokmannentjes en zolder austisten ruiken de vaginale afscheiding geproduceerd door ambipurs celibaat leven en willen dat graag verhelpen.
met jou zou ik wel persoonlijk willen doen :$ xquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Iemand die persoonlijk gaat doen is onzeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |