Ja,maar iedereen is hier gewoon zo lievvvvvquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Heb geen beeldmateriaal gezien, dus kan daar geen mening over vormen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:05 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik zit mobiel kan geen pics posten. Ik vind dit te dun. Zijn borstkas is breed qua bouw, maar dun.
Laat mij mn mening hebben. Als ze mij uitmaken voor dikzak, hoor ik jou ook niet wel?
Lijerquote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:05 schreef krioro het volgende:
[..].
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ahw, dat is lief. Ik weet zeker dat jullie heel gelukkig worden samen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ze zei dat ze t nu uit gaat maken met d'r boyfriend en samen met mij gaat verdwijnen naar een warm land.
Graag gedaanquote:
Juminesque verhaallijn gespot.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
en samen met mij gaat verdwijnen naar een warm land.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:05 schreef krioro het volgende:
[..].
krio, hoeveel problemen ondervind jij van jouw sub-6 foot status? Serious question, lengte is een hot item aan het worden hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
Liefquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zou je wel aan een betonblok willen bevestigen, voor ik het in de zee drop.
Onelove.
Voor jou altijd al toch? altijd op zoek naar schattige smurfinnetjes.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:08 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
krio, hoeveel problemen ondervind jij van jouw sub-6 foot status? Serious question, lengte is een hot item aan het worden hier.
Jij was ook zo'n beetje de eerste die wel aardig op mij reageerde ja.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat oestrogeen en testosteron sc.
Volgens mij heb ik hier nog nooit op iemand gescholden in de sc btw.
En ik dan.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:08 schreef Piye het volgende:
[..]
Jij was ook zo'n beetje de eerste die wel aardig op mij reageerde ja.
Hangt van de newbie afquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:08 schreef Piye het volgende:
[..]
None whatsoever.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:08 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
krio, hoeveel problemen ondervind jij van jouw sub-6 foot status? Serious question, lengte is een hot item aan het worden hier.
Kan je het nog handelen?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:09 schreef Silentalarm het volgende:
Godverdomme de boel is hier wel een beetje de verkeerde kant op heen geescaleerd zeg.
Ik ook vriend, mijn pigmenteel beter bedeelde broeder.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:08 schreef Piye het volgende:
[..]
Wat ben je bronstig vandaagquote:
Al die mannetjes die zich moeten bewijzen eh.quote:
Jij hebt wd opgegeten?!quote:
Jij had toen een ban.quote:
Ik verdien ook alleen maar love natuurlijk.quote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik ook vriend, mijn pigmenteel beter bedeelde broeder.
Mijn vader werkt bij de McDonalds.quote:
Meh, niet alleen mannetjes. Gewoon iedereen die loopt te zeiken op elkaarquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Al die mannetjes die zich moeten bewijzen eh.
Haha ik ervaar het grotendeels andersom.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
*vrouwtjes doet net zo hard mee.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat is de enige opwarm-lasagne die ik oprecht lekker vindquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:09 schreef Silentalarm het volgende:
En ik heb opwarm lasagne van de Jumbo. Dat is ook de verkeerde kant op heen geescaleerd.
Als je neger bent ben je welkomquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:11 schreef Piye het volgende:
[..]
Jij had toen een ban.
[..]
Ik verdien ook alleen maar love natuurlijk.
[..]
Dat vind ik nou een mooie term. Die hou ik erin.
Vrouwen van 1.70 in overvloed.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Voor jou altijd al toch? altijd op zoek naar schattige smurfinnetjes.
Neither, snap de heisa hier ook niet.quote:
Zat jij in het opwarm-lasagne testpanel of zo?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is de enige opwarm-lasagne die ik oprecht lekker vind![]()
Op die van de aldi na... iig die van de ah is niet te vreten.. veel te zoet.
Tot zover deze niet -boeiende culinaire onderbreking.
considering that these worms can grow to sizes of nearly 3 metresquote:
Ja, dat lijkt wel met de dag erger te worden ja.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Meh, niet alleen mannetjes. Gewoon iedereen die loopt te zeiken op elkaar'Hoe kraak ik de ander het hardst af'.
Das Experiment.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Waar kunnen we KLB SC opgeven voor een stevig sociaal experiment?
En dat in deze lobi-scquote:
Is bodybuilding food, kan je gerust 40 per dag van eten. (srs)quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:12 schreef VeerEli het volgende:
Zijn bapao broodjes vet/slecht/calorierijk eigenlijk?
Oke ik heb het nog nooit eerder gehad. Ik ga hem nu opwarmen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is de enige opwarm-lasagne die ik oprecht lekker vind![]()
Op die van de aldi na... iig die van de ah is niet te vreten.. veel te zoet.
Tot zover deze niet -boeiende culinaire onderbreking.
jellinekquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Waar kunnen we KLB SC opgeven voor een stevig sociaal experiment?
Echt, ja. Soms waren relletjes nog wel leuk, maar dit slaat nergens meer opquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt wel met de dag erger te worden ja.
Raadpleeg de voedingslabelsquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:12 schreef VeerEli het volgende:
Zijn bapao broodjes vet/slecht/calorierijk eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |