Je schreeuwt dat je niet cared maar blijft maar reageren, stop lying to yourself honeybunny.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Gast. Ik vind je echt skinny as fuck. Gewoon mijn mening.
Jij vindt mij dik. So what. Ieder zn voorkeur.
Doe normaal.
Post eens.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:59 schreef krioro het volgende:
Valt mee dat die dWc bodypic nog niet gepost is.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:59 schreef Gridlok het volgende:
En het is een Bobbit worm, komt voor in de indo-china sea, is giftig dat je verlamd ( zelfs mensen ) en slaat zo snel dat hij je tenen eraf kan slaan. ( I AINT MAKIN DIS SHIT UP )
Chai.... Wat doe je?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat vind je er nou precies skinny aan? waar moet meer spier/vet komen voordat jij hem niet meer skinny vindt?
Mostly fat tho, VP van 20/21. Alleen gezegend met naturally big shoulders.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik vind je best buff. Niet geheel gek met die stats.Mirin' beer.
Heb ik niet, had verwacht dat Chai die wel even zou providen, haar chop tenslotte.quote:
Waar haal je die - vandaan?quote:
Ik doe 't anders en post geen pics om 't tegendeel te bewijzen. Dus; Je hebt gelijk schatje.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:59 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Je schreeuwt dat je niet cared maar blijft maar reageren, stop lying to yourself honeybunny.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:01 schreef krioro het volgende:
[..]
Heb ik niet, had verwacht dat Chai die wel even zou providen, haar chop tenslotte.
Hm.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:01 schreef krioro het volgende:
[..]
Heb ik niet, had verwacht dat Chai die wel even zou providen, haar chop tenslotte.
[..]
Waar haal je die - vandaan?
Draak heeft vuur he vergeet dat nietquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Heb liever een draak tegen dan dat kut beest.
Heb je uberhaupt gezien waarom ik die pic postte? Was in headshavings proces en Chloro & WD smeekten al tijden dat ik weer bald ging.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:01 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik doe 't anders en post geen pics om 't tegendeel te bewijzen. Dus; Je hebt gelijk schatje.
Ik heb gewoon een andere mening. Vind hem dun.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Pls girl, dit is gewoon echt niet skinny.
Voorspel.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:02 schreef Piye het volgende:
Waarom is iedereen hier altijd op elkaar aan het schelden als ik even een vluchtige blik werp?
Omdat iedereen stom is behalve ik.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:02 schreef Piye het volgende:
Waarom is iedereen hier altijd op elkaar aan het schelden als ik even een vluchtige blik werp?
Tis vandaag volle maan, dan krijg je dat.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:02 schreef Piye het volgende:
Prima, maar was gewoon benieuwd naar onderbouwing. Op wat voor manier zou je meer massa willen zien? waar ontbreekt volgens jou massa?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een andere mening. Vind hem dun.
Damn
Hjb sukkelquote:
Bro. Idc. Ok.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:02 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Heb je uberhaupt gezien waarom ik die pic postte? Was in headshavings proces en Chloro & WD smeekten al tijden dat ik weer bald ging.
WD en ik zijn erg gelukkig nu.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:02 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Heb je uberhaupt gezien waarom ik die pic postte? Was in headshavings proces en Chloro & WD smeekten al tijden dat ik weer bald ging.
Laatst in het park was je wel buff. Zou je niets aantrekken van die tierende naarling.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:00 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Mostly fat tho, VP van 20/21. Alleen gezegend met naturally big shoulders.
Mond vol tanden ja? Goedzoquote:
Omdat oestrogeen en testosteron sc.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:02 schreef Piye het volgende:KLB / [KLB SC] Kom hier bevestiging krijgen :$
quote:
Ik vind dit wel bevredigende verklaringen. Weerwolfseks.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Tis vandaag volle maan, dan krijg je dat.
Dit gevoel heb ik ook vaak.quote:
CB is 1m93quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:03 schreef krioro het volgende:
[..]
Reageer eens op mijn post.
[..]
Leugenaar.(srs)
Lol gristencavia.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat oestrogeen en testosteron sc.
Volgens mij heb ik hier nog nooit op iemand gescholden in de sc btw.
Ze zei dat ze t nu uit gaat maken met d'r boyfriend en samen met mij gaat verdwijnen naar een warm land.quote:
Nee.quote:
Ik zit mobiel kan geen pics posten. Ik vind dit te dun. Zijn borstkas is breed qua bouw, maar dun.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Prima, maar was gewoon benieuwd naar onderbouwing. Op wat voor manier zou je meer massa willen zien? waar ontbreekt volgens jou massa?
Kut. Lekkere bevestiging zeg.quote:
wtf man al die disturbing shit van jou alhierquote:
Wat een slap gelul.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:05 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik zit mobiel kan geen pics posten. Ik vind dit te dun. Zijn borstkas is breed qua bouw, maar dun.
Laat mij mn mening hebben. Als ze mij uitmaken voor dikzak, hoor ik jou ook niet wel?
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
CB is 1m93
kusje op je voorhoofd
voorhoofd mond = 14 cm
Jij bent 1m79
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
CB is 1m93
kusje op je voorhoofd
voorhoofd mond = 14 cm
Jij bent 1m79
Chai moet je sowieso niet serieus nemen, die slikt een hele apotheek omdat ze zichzelf niet kan maintainenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:05 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Als ze mij uitmaken voor dikzak, hoor ik jou ook niet wel?
Nee.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Zou je wd's titties betasten uit blijheid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |