Je schreeuwt dat je niet cared maar blijft maar reageren, stop lying to yourself honeybunny.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Gast. Ik vind je echt skinny as fuck. Gewoon mijn mening.
Jij vindt mij dik. So what. Ieder zn voorkeur.
Doe normaal.
Post eens.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:59 schreef krioro het volgende:
Valt mee dat die dWc bodypic nog niet gepost is.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:59 schreef Gridlok het volgende:
En het is een Bobbit worm, komt voor in de indo-china sea, is giftig dat je verlamd ( zelfs mensen ) en slaat zo snel dat hij je tenen eraf kan slaan. ( I AINT MAKIN DIS SHIT UP )
Chai.... Wat doe je?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat vind je er nou precies skinny aan? waar moet meer spier/vet komen voordat jij hem niet meer skinny vindt?
Mostly fat tho, VP van 20/21. Alleen gezegend met naturally big shoulders.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik vind je best buff. Niet geheel gek met die stats.Mirin' beer.
Heb ik niet, had verwacht dat Chai die wel even zou providen, haar chop tenslotte.quote:
Waar haal je die - vandaan?quote:
Ik doe 't anders en post geen pics om 't tegendeel te bewijzen. Dus; Je hebt gelijk schatje.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:59 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Je schreeuwt dat je niet cared maar blijft maar reageren, stop lying to yourself honeybunny.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:01 schreef krioro het volgende:
[..]
Heb ik niet, had verwacht dat Chai die wel even zou providen, haar chop tenslotte.
Hm.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:01 schreef krioro het volgende:
[..]
Heb ik niet, had verwacht dat Chai die wel even zou providen, haar chop tenslotte.
[..]
Waar haal je die - vandaan?
Draak heeft vuur he vergeet dat nietquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Heb liever een draak tegen dan dat kut beest.
Heb je uberhaupt gezien waarom ik die pic postte? Was in headshavings proces en Chloro & WD smeekten al tijden dat ik weer bald ging.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:01 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik doe 't anders en post geen pics om 't tegendeel te bewijzen. Dus; Je hebt gelijk schatje.
Ik heb gewoon een andere mening. Vind hem dun.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Pls girl, dit is gewoon echt niet skinny.
Voorspel.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:02 schreef Piye het volgende:
Waarom is iedereen hier altijd op elkaar aan het schelden als ik even een vluchtige blik werp?
Omdat iedereen stom is behalve ik.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:02 schreef Piye het volgende:
Waarom is iedereen hier altijd op elkaar aan het schelden als ik even een vluchtige blik werp?
Tis vandaag volle maan, dan krijg je dat.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:02 schreef Piye het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |