Vertelquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Waar kunnen we KLB SC opgeven voor een stevig sociaal experiment?
Flikker op, dat wil en kan ik niet geloven.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:12 schreef Rawberry het volgende:
[..]
considering that these worms can grow to sizes of nearly 3 metres
Maar dan moet ik het toch juist niet eten?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Is bodybuilding food, kan je gerust 40 per dag van eten. (srs)
Was het maar waarquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Zat jij in het opwarm-lasagne testpanel of zo?
Ik doe al mee met het algemene sociale experiment van heel KLB.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Waar kunnen we KLB SC opgeven voor een stevig sociaal experiment?
Roastingquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt wel met de dag erger te worden ja.
Maar het ligt beneden in de diepvries en ik ben boven op mijn kamer en wil het nu weten, daarom vraag ik het hier.quote:
Snap dat ik soms bijdehand kan zijn, maar mensen hoeven zich niet zo aaangevallen te voelen, elkaar te beschermen, of foto's te plaatsen door bewijsdrang.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:09 schreef Silentalarm het volgende:
Godverdomme de boel is hier wel een beetje de verkeerde kant op heen geescaleerd zeg.
* Stay tuned *quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:12 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Oke ik heb het nog nooit eerder gehad. Ik ga hem nu opwarmen.
Later meer nieuws over dit culinair hoogstaande deel van de sc.
Wat denk je zelfquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:12 schreef VeerEli het volgende:
Zijn bapao broodjes vet/slecht/calorierijk eigenlijk?
Het gaat vaak veel verder dan dat en vooral jij hebt daar een groot aandeel in. Niet iets om van te houden, me dunkt.quote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:13 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Snap dat ik soms bijdehand kan zijn, maar mensen hoeven zich niet zo aaangevallen te voelen, elkaar te beschermen, of foto's te plaatsen door bewijsdrang.
Tis Fok mr.
Als ik het zou weten, zou ik het niet vragen he, bijdehandje?quote:
jawel, doen joh.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Maar dan moet ik het toch juist niet eten?
IK VROEG WAAROMquote:
Ligt er ook nog ergens een grens voor jou eigenlijk? Grappen maken over gehandicapte schoonzusjes met het syndroom van Down heb je geen problemen mee zag ik.quote:
Hoe is het met je vriendin?!quote:
te laat, net al foto van leuter in KPD geplaatst zodat mensen toch nog zouden zeggen dat ik iets goeds had.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:13 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Snap dat ik soms bijdehand kan zijn, maar mensen hoeven zich niet zo aaangevallen te voelen, elkaar te beschermen, of foto's te plaatsen door bewijsdrang.
Tis Fok mr.
http://www.fatsecret.nl/c(...)de/ah/bapao-kip/100gquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Maar het ligt beneden in de diepvries en ik ben boven op mijn kamer en wil het nu weten, daarom vraag ik het hier.
doe niet zo gemeen.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |