Gvd.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
te laat, net al foto van leuter in KPD geplaatst zodat mensen toch nog zouden zeggen dat ik iets goeds had.
Dat gevangenisexperiment met KLB SC'ers.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Waar kunnen we KLB SC opgeven voor een stevig sociaal experiment?
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het gaat vaak veel verder dan dat en vooral jij hebt daar een groot aandeel in. Niet iets om van te houden, me dunkt.
Interesseart mah niet.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Ligt er ook nog ergens een grens voor jou eigenlijk? Grappen maken over gehandicapte schoonzusjes met het syndroom van Down heb je geen problemen mee zag ik.
Sterk punt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Als ik het zou weten, zou ik het niet vragen he, bijdehandje?
Bidden dat ik aan de guard kant komquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:16 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat gevangenisexperiment met KLB SC'ers.Ik zou wel geld betalen om dat te zien.
Wij kunnen een experimentje doen :$quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:16 schreef Piye het volgende:
[..]
Zou meedoen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:16 schreef Piye het volgende:
[..]
Stiekem wel. Net als dat je nog heartbroken bent omdat Vas je afgewezen heeft.quote:
You did notquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Stiekem wel. Net als dat je nog heartbroken bent omdat Vas je afgewezen heeft.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat vroeg je niet, Beer. Ik hoor het wel als je een paarmaatje wil worden.quote:
Maar zo begint het dus wel steeds hè, trouwensquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dit onderwerp is als mijn continu gezeik dat ik geil ben: saai.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En dit, iedereen weet de waarheid al inmiddelsquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:18 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dit onderwerp is als mijn continu gezeik dat ik geil ben: saai.
Je bent te easy, daarom is het saai.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:18 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dit onderwerp is als mijn continu gezeik dat ik geil ben: saai.
Het interesseert me niet.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Maar zo begint het dus wel steeds hè, trouwens. Dus blame mij niet voor het meerendeel
.
Volgens mij heb jij IRL niet zo een grote waffel.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:18 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Dat vroeg je niet, Beer. Ik hoor het wel als je een paarmaatje wil worden.
haha nice ;')quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is Haze ook easy?quote:
Alleen als ik je leuk vind.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:18 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij IRL niet zo een grote waffel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |