Als je lange tijd geen doel voor ogen hebt en je zit doelloos thuis word je vanzelf depressief.quote:
Het kan elkaar ook versterken. Geen doel voor ogen hebben kan zowel de oorzaak als het gevolg zijn.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:25 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Als je lange tijd geen doel voor ogen hebt en je zit doelloos thuis word je vanzelf depressief.
Niet per definitie. Dan zit je gewoon doelloos thuis. Kwestie van ruggegraat tonen en werk of een opleiding zoeken.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:25 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Als je lange tijd geen doel voor ogen hebt en je zit doelloos thuis word je vanzelf depressief.
Je weet dus niet wat je wilt gaan doen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:26 schreef Lange_Lans het volgende:
Kwestie van ruggegraat tonen en werk of een opleiding zoeken.
Hmm, ja..quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik heb hem idd geprobeerd te helpen, maar ik zie snel wanneer iemand niet geholpen wilt worden
Mwa. Zou wel een oorzaak kunnen zijn jaquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:25 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:27 schreef j0rdiiii het volgende:
Mooi man, Di Luca is er eindelijk achter dat hij zonder doping niet kan winnen en heeft er weer een spuitje in gedaan.
Dan ga je gewoon een poosje in de productie staan. Of zoek een hobby tot je het wel weet.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:27 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Je weet dus niet wat je wilt gaan doen.
Mijn doel is geld verdienen zo dat ik mijn gezin kan onderhouden en dingen kan doen die ik graag doe.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mwa. Zou wel een oorzaak kunnen zijn ja![]()
Maar ook dan is er dus meer aan de hand als enkel geen doel zien in het levenIk zie ook geen doel maar depressief maakt me dat niet
Makkelijk gezegd als je niet weet wat depressie met je doet.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Niet per definitie. Dan zit je gewoon doelloos thuis. Kwestie van ruggegraat tonen en werk of een opleiding zoeken.
Ik weet heel goed wat een depressie met je doet. Althans, dat denk ik te weten.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Makkelijk gezegd als je niet weet wat depressie met je doet.
Dit is mij te simpel Anders had ik je raad gevolgd.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dan ga je gewoon een poosje in de productie staan. Of zoek een hobby tot je het wel weet.
Giovanni Battaglin (Marostica, 22 juli 1951)quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:32 schreef j0rdiiii het volgende:
Ja groepje is hem voorbij, Battaglin wint.
Jij werd gebannend wegens het posten van tieten, niet vanwege dat soort uitspraken.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Waarom word ik geband voor dit soort uitspraken en jij niet?
Jammer dat je dit denkt, je bent m'n favoriete Feyenoorder.quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Enrico_Battaglinquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Giovanni Battaglin (Marostica, 22 juli 1951)
Is dat echt een doel? Het is niets anders dan de cirkel volmaken waar iedereen in vast zit, of je nou in de jungle van Papoea Nieuw Guinea woont of veilig in je vinexhuis in Zoetermeer. Werken zodat je met geld, schelpen of kokosnoten de energie kan aanvullen die je met je werk hebt verspild. In sommige landen zoals Nederland levert dat dan ook nog een paar weken per jaar een soort van vrijheid op ja, maar om dat nou echt een doel te noemenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mijn doel is geld verdienen zo dat ik mijn gezin kan onderhouden en dingen kan doen die ik graag doe.
Kwestie van ruggengraat tonen en weer de deur uitstappen vind ik dan te simpelquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik weet heel goed wat een depressie met je doet. Althans, dat denk ik te weten.
Wat is jouw doel dan?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is dat echt een doel? Het is niets anders dan de cirkel volmaken waar iedereen in vast zit, of je nou in de jungle van Papoea Nieuw Guinea woont of veilig in je vinexhuis in Zoetermeer. Werken zodat je met geld, schelpen of kokosnoten de energie kan aanvullen die je met je werk hebt verspild. In sommige landen zoals Nederland levert dat dan ook nog een paar weken per jaar een soort van vrijheid op ja, maar om dat nou echt een doel te noemen
Ik ben er lekker bij ja.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die heb ik dus niet, zoals ik 3 posts daarboven ook al aangaf
Dat is een doel ja. Als ik mijn gezin niet hoefde te onderhouden ging ik ook lekker thuis zitten. beetje gamen, fietsen en met de kindjes spelen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is dat echt een doel? Het is niets anders dan de cirkel volmaken waar iedereen in vast zit, of je nou in de jungle van Papoea Nieuw Guinea woont of veilig in je vinexhuis in Zoetermeer. Werken zodat je met geld, schelpen of kokosnoten de energie kan aanvullen die je met je werk hebt verspild. In sommige landen zoals Nederland levert dat dan ook nog een paar weken per jaar een soort van vrijheid op ja, maar om dat nou echt een doel te noemen
Het is meer een middelquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat is een doel ja. Als ik mijn gezin niet hoefde te onderhouden ging ik ook lekker thuis zitten. beetje gamen, fietsen en met de kindjes spelen.
Je moet eten. Zelfs in NL kun je bovenstaande levensstijl niet jaren volhouden.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat is een doel ja. Als ik mijn gezin niet hoefde te onderhouden ging ik ook lekker thuis zitten. beetje gamen, fietsen en met de kindjes spelen.
Ik neem aan dat je het geld bedoelt? Dat is een middel ja.quote:
Hoezo zou ik dat niet willen veranderen? En die hulp van jou viel ook wel mee. Je begon direct met alles af te kraken van mijquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:06 schreef Tyron het volgende:
[..]
zeg nou maar niks, ik heb hem ook geprobeerd te helpen maar volgens mij vindt hij het wel best dat hij depressief is, wat dus betekent dat hij niet depressief is maar gewoon een zielig leventje leid dat hijzelf niet wil veranderen
Met het verschil dat je aan sommige vormen van kanker niets meer kunt doen. Als je een zware depressie hebt, kun je besluiten om daar iets aan te doen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kwestie van ruggengraat tonen en weer de deur uitstappen vind ik dan te simpelKanker gaat ook niet weg als je maar hard genoeg je best doet dat het er niet is. Meeste mensen hebben nou eenmaal hulp nodig.
Dat zeg ik toch?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je moet eten. Zelfs in NL kun je bovenstaande levensstijl niet jaren volhouden.
er is ook gewoon geen hoop meer voor jequote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo zou ik dat niet willen veranderen? En die hulp van jou viel ook wel mee. Je begon direct met alles af te kraken van mij
Ik ben wel benieuwd wat mijn backfire ook al weer was, dat je opeens zo naar doet tegen mequote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:51 schreef Tyron het volgende:
[..]
er is ook gewoon geen hoop meer voor je
sorry jr
je moet niet alles serieus nemenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat mijn backfire ook al weer was, dat je opeens zo naar doet tegen me
Dat zijn zaken die je moet vermijden, vatsige wijven en kroegen waar gerookt wordtquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:55 schreef kapiteintje het volgende:
Jongens, ik heb op beide armen een brandwondje van vadsige wijven die in de kroeg lopen te zwaaien met peuken. Einde bericht.
Don, pas maar op voor die pielemuis van je als je van de zomer gaat zwemmen!quote:PowNed : Piranha gevangen in Belgie
Vissers hebben in een slotgracht in Mechelen (Belgi) een 14 centimeter lange roodbuikpiranha gevangen.
Het is de eerste keer dat het vleesetend dier in Vlaanderen in het wild is waargenomen, zo laat de beheerder van het gebied, Natuurpunt, weten.
Roodbuikpiranha's leven oorspronkelijk in rivieren in het Amazonegebied in Brazili en in Paraguay. Ze staan bekend als beduchte roofvissen, hoewel ze voornamelijk aaseters zijn, aldus Natuurpunt dinsdag.
De kans dat de dieren in Vlaanderen uitgroeien tot een plaag, is heel erg klein. Daalt de watertemperatuur onder 10 graden Celsius, dan overleven de vissen niet. Naar alle waarschijnlijkheid is de Mechelse piranha afkomstig uit een aquarium. (ANP)
Bron: www.powned.tv
ik zeg gewoon wat ik denkquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat zie ik ja. Dan kan je nog wel normaal doen
In Tilburg wordt in elke uitgaanskroeg gerookt dus veel keus heb je niet.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zijn zaken die je moet vermijden, vatsige wijven en kroegen waar gerookt wordt
Vervelendquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In Tilburg wordt in elke uitgaanskroeg gerookt dus veel keus heb je niet.
Als je niet rookt is 't niet echt een toegevoegde waarde nee. Ga tegenwoordig ook standaard onder de douche na 't stappen.quote:
?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Best wel ziek van die 3 meisjes die 10 jaar vermist waren
Dit kan ik bevestigen.quote:
Mowah, vandaag enorm brak en moet volgende week maar eens langs de huisarts want m'n rechterarm voelt een soort van verdoofd. Heb ik al eens in m'n linkerhand gehad, maar dat was niet zo irritant. Misschien maar even bij een chiropractor oid langs om de boel recht te zetten, heb 't idee dat het beklemde zenuwen zijn.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier nog niet. Hoe gaat 't er trouwens mee?
Apart. Ik had van vrijdag tot gisteren een onverklaarbare pijn in mijn linkerarm.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mowah, vandaag enorm brak en moet volgende week maar eens langs de huisarts want m'n rechterarm voelt een soort van verdoofd. Heb ik al eens in m'n linkerhand gehad, maar dat was niet zo irritant. Misschien maar even bij een chiropractor oid langs om de boel recht te zetten, heb 't idee dat het beklemde zenuwen zijn.
Kan je rsi in je linkerbovenarm krijgen terwijl je meestal met rechts de computer bedient, en een beetje typen met de linkerhand?quote:
jaquote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan je rsi in je linkerbovenarm krijgen terwijl je meestal met rechts de computer bedient, en een beetje typen met de linkerhand?
je voeten moeten recht op de grond staan als je op de bureaustoel zit en de armleuning gelijk met het bureau, zodat je arm zonder helling op het toetsenbord rust. Bij voorkeur ook niet de pootjes achter het op toetsenbord gebruiken.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:20 schreef kapiteintje het volgende:
Al sluit ik de combinatie ook niet uit btw, nu je het zegt heb ik wel het meeste last van mijn schouder als mijn arm precies op mijn bureaublad leunt. Ga morgen eens m'n bureau lager zetten.
als je verkeerd traint kan je wel last krijgen van je pezen, maar dat lijkt nu niet het gevalquote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar heb meer het idee dat het van trainen met gewichten is.
Trek eerst eens wat minder afquote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:20 schreef kapiteintje het volgende:
Al sluit ik de combinatie ook niet uit btw, nu je het zegt heb ik wel het meeste last van mijn schouder als mijn arm precies op mijn bureaublad leunt. Ga morgen eens m'n bureau lager zetten.
Zonder die pootjes typt het zo kutquote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:25 schreef Adames het volgende:
[..]
je voeten moeten recht op de grond staan als je op de bureaustoel zit en de armleuning gelijk met het bureau, zodat je arm zonder helling op het toetsenbord rust. Bij voorkeur ook niet de pootjes achter het op toetsenbord gebruiken.
Aldus de arboarts.
Niet per definitie verkeerd trainen, je pezen moeten gewoon aan de extra belasting wennen. Maar het verdoofde gevoel in mijn arm zou wel eens door een verkeerde houding aan m'n bureau + extra strain van het trainen kunnen komen. Heb niet eens een huisarts hier, morgen maar even snel regelen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:26 schreef Adames het volgende:
[..]
als je verkeerd traint kan je wel last krijgen van je pezen, maar dat lijkt nu niet het geval
ja goed, maar te zwaar belasten valt imo ook onder verkeerd trainen/belastenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niet per definitie verkeerd trainen, je pezen moeten gewoon aan de extra belasting wennen. Maar het verdoofde gevoel in mijn arm zou wel eens door een verkeerde houding aan m'n bureau + extra strain van het trainen kunnen komen. Heb niet eens een huisarts hier, morgen maar even snel regelen.
Gewoon Nederlands dus.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Hm, weer wordt weer wisselvallig vanaf morgen.
Ben ik met je eens.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:37 schreef Adames het volgende:
[..]
ja goed, maar te zwaar belasten valt imo ook onder verkeerd trainen/belasten
Het is hier me toch een partij kankerweer Stijn, niet te zuinig.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Hm, weer wordt weer wisselvallig vanaf morgen.
Helemaal top, dit soort tips ga ik noteren in een notitieblok.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:40 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Het is hier me toch een partij kankerweer Stijn, niet te zuinig.
Goede zaak.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Helemaal top, dit soort tips ga ik noteren in een notitieblok.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ken je deze plek kapi![]()
D
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:42 schreef napoleonfour het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ken je deze plek kapi![]()
D
![]()
ik vind die van dit jaar ook wel tof.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Al was het uitshirt van 2011/2012 het beste.
die van 2008/09quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Al was het uitshirt van 2011/2012 het beste.
Dat ook. Maar die van 2011/2012 was tenminste simpel. Tegenwoordig is het alleen maar een soort decoratieprijs van het jaar.quote:
Ben benieuwd hoe ze het thuisshirt dit jaar gaan verkloten.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat ook. Maar die van 2011/2012 was tenminste simpel. Tegenwoordig is het alleen maar een soort decoratieprijs van het jaar.
Jij bent echt het stereotype Ajax-Netwerk user. Téring heequote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe ze het thuisshirt dit jaar gaan verkloten.
Hoezo? Al vond ik het shirt van dit jaar best mooi. Die heb ik dan ook gekocht. Maar het shirt van 2010/2011 was echt afgrijselijk. Met dat kruis en onderbroken baan.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij bent echt het stereotype Ajax-Netwerk user. Téring hee.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:42 schreef napoleonfour het volgende:
Heuvelpleintje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ken je deze plek kapi![]()
D
![]()
Is dit serieus?quote:
Jij bent er natuurlijk in getraind om vrijgezelle mannen te herkennen he.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Gert-Jan is vrijgezel zoals u kunt zien.
Zeker, ik help Geo graag een handje op zaterdagavond.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij bent er natuurlijk in getraind om vrijgezelle mannen te herkennen he.
Dude.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zeker, ik help Geo graag een handje op zaterdagavond.
Geo was gister nog op tv, http://www.rtl.nl/xl/#/u/6d6f5fbb-6e91-49a3-b4b1-fcae6f0e2d36quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zeker, ik help Geo graag een handje op zaterdagavond.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Geo was gister nog op tv, http://www.rtl.nl/xl/#/u/6d6f5fbb-6e91-49a3-b4b1-fcae6f0e2d36
die man sowieso. maar dat ene sletje echt nie.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bullshit dat die chicks nog maagd zijn.
Je neemt het leven toch niet te serieus hè ?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:03 schreef Tyron het volgende:
oke ik ben weer rustig mijn woedeaanval is voorbij
Haha, ik zit dit toevallig net te kijken en wou het hier ook posten. Tering man, dat zulke mensen echt bestaan.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Geo was gister nog op tv, http://www.rtl.nl/xl/#/u/6d6f5fbb-6e91-49a3-b4b1-fcae6f0e2d36
uh het leven welquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je neemt het leven toch niet te serieus hè ?
Goed en ja, supergezellig al is het wel wat warm met dit benauwde weer.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoe gaat het met HMF trouwens? Doen jullie nog aan lepeltje lepeltje?
zou die chick met witte haren best doen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Haha, ik zit dit toevallig net te kijken en wou het hier ook posten. Tering man, dat zulke mensen echt bestaan.![]()
Ik ook.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zou die chick met witte haren best doen.
Ik kijk het programma niet, maar sommige mensen hebben er ook niet zo'n behoefte aan. Of heeft hij zich zelf opgegeven om ontmaagd te worden?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:09 schreef kapiteintje het volgende:
He maar Napo, die ene Marc van 48 jaar. Dat huis van 'm.48 jaar, 1x gezoend hebben, nog nooit geneukt en dan nog eigenwijs durven zijn als anderen je proberen te helpen.
Volgend seizoen doe ik ook mee ;$quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Haha, ik zit dit toevallig net te kijken en wou het hier ook posten. Tering man, dat zulke mensen echt bestaan.![]()
dat hele huis is ook zo leegquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:09 schreef kapiteintje het volgende:
He maar Napo, die ene Marc van 48 jaar. Dat huis van 'm.48 jaar, 1x gezoend hebben, nog nooit geneukt en dan nog eigenwijs durven zijn als anderen je proberen te helpen.
Hij heeft er wel behoefte aan. Zit ook al meer dan 20 jaar op datingsites zegt hij net.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik kijk het programma niet, maar sommige mensen hebben er ook niet zo'n behoefte aan. Of heeft hij zich zelf opgegeven om ontmaagd te worden?
Is dat Khaleesi?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zou die chick met witte haren best doen.
Dat nep-aquarium in de vorm van een tv.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
dat hele huis is ook zo leeg. Eerste wat ik kocht toen ik hier kwam wonen was een plant.
ik vond die wel dopequote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat nep-aquarium in de vorm van een tv.
Ah, ja dat snap ik ook nooit in het algemeen. Om advies vragen en dan alle suggesties de wind in slaan.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij heeft er wel behoefte aan. Zit ook al meer dan 20 jaar op datingsites zegt hij net.
Jezusquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij heeft er wel behoefte aan. Zit ook al meer dan 20 jaar op datingsites zegt hij net.
Heb je nog meer leuke weetjes over bananen?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:11 schreef Tyron het volgende:
[..]
omdat een banaan zonder zon niet krom zou zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
niek freerunners?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:14 schreef Typisch het volgende:
Hardloopschoentjes zijn binnen, om 8 uur ga ik ze uittesten voor het eerst.
einde bericht
Hou ons de hoogte vanavond!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:14 schreef Typisch het volgende:
einde bericht
Enorm irritant. Heerlijke erger tv.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, ja dat snap ik ook nooit in het algemeen. Om advies vragen en dan alle suggesties de wind in slaan.![]()
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je nog meer leuke weetjes over bananen?ban!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Welke heb je?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:14 schreef Typisch het volgende:
einde bericht
Doe je wel een jas aan. Zeiknat geregend richting mijn keuzevakquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:14 schreef Typisch het volgende:
einde bericht
Ik ga je geen homo meer noemen, maar je beseft dat het roze is he?quote:
een echte fokker. wedden dat ie in klb de player uithangtquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:09 schreef kapiteintje het volgende:
gayquote:
waarom neukt ie niet gewoon een hoerquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:09 schreef kapiteintje het volgende:
Niet best. Toch mooi dat er een Legioensteken in die foto te zien is.quote:
Ik heb liever dat je ocassion zegt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Rijdende rechter gaat vanavond over een tweedehandsauto
einde bericht
fruitella zijn baas man. Dagelijkse portie fruit.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:19 schreef kapiteintje het volgende:
Tering, die Marc is gewoon niet te helpen. Krijg hij het advies om wat lekkers mee te nemen op de date, koopt die malloot een pakje fruitella.![]()
![]()
hihi je bent natquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe je wel een jas aan. Zeiknat geregend richting mijn keuzevak
[..]
Ik ga je geen homo meer noemen, maar je beseft dat het roze is he?
vanavond jokertje's jawoordquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Rijdende rechter gaat vanavond over een tweedehandsauto
einde bericht
Dat is niet eens roze joh, debiel.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:20 schreef SjaakBauer het volgende:
Open dag bij de Toppers dit jaar voor de haakneusjes.
ga ik ook kijken denk ikquote:
http://www.zalando.nl/asi(...)=SEM31_CR_NL_2103106.quote:
Wat moet je dan meenemen?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:19 schreef kapiteintje het volgende:
Tering, die Marc is gewoon niet te helpen. Krijg hij het advies om wat lekkers mee te nemen op de date, koopt die malloot een pakje fruitella.![]()
![]()
Ziet er roze uit. Noem het hoe je wilt. Ik vind het een lelijke kleur.quote:
Kleur is misschien lelijk, maar voor de rest vind ik het wel een mooi shirt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:20 schreef Muto het volgende:
[..]
Ziet er roze uit. Noem het hoe je wilt. Ik vind het een lelijke kleur.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kleur is misschien lelijk, maar voor de rest vind ik het wel een mooi shirt.
Als er maar geen roze broekjes bijkomen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, man weet ik veel. Neem een lekkere fles champagne en wat fruit mee ofzo. Of een fles wijn met wat te kanen. Toch geen kindersnoep.quote:
Ja godverdomme, niks aan het handje en ga even van zuid met de metro richting koopgoot en gelijk regen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe je wel een jas aan. Zeiknat geregend richting mijn keuzevak
sowieso niks mee nemen en alpha man uithangenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:21 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Voor een chick moet je altijd chocola meenemen, dan weet je gegarandeerd dat het goed zit.
Vorm van het shirt is goed, maar dat kleurtje verpest het behoorlijk. Net zoals twee gouden strepen het Feyenoordshirt verneuken.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ha, René. We hebben trouwens een maandthema: Hulpverlenen. Wil je wat bijdragen aan dit zeer interessante onderwerp?quote:
Nee man, af en toe je gevoelige kant laten zien en een beetje overdrijven.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
sowieso niks mee nemen en alpha man uithangen
Wiens maandthema is dat?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ha, René. We hebben trouwens een maandthema: Hulpverlenen. Wil je wat bijdragen aan dit zeer interessante onderwerp?
Ja.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:22 schreef kapiteintje het volgende:
Typisch had je al gezegd welke schoenen je hebt?
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
http://www.zalando.nl/asi(...)=SEM31_CR_NL_2103106.
deze, maar niet voor zo'n achterlijke prijs
Nee, het is geen roze als je je ogen op scherp stelt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja en Duitsers haben es nicht gewusst. Natuurlijk is dit wel roze.
En als je maagd bent, ga gewoon een weekendje naar Praag toe met wat vrienden.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:23 schreef Insomnia_ het volgende:
snap echt niet hoe je 21+ maagd kan zijn als je niet religieus bent
Oke.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Het heeft vaak met een gebrek aan seks te maken.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:23 schreef Insomnia_ het volgende:
een teringkop hebbenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:23 schreef Insomnia_ het volgende:
ja iddquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:23 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
En als je maagd bent, ga gewoon een weekendje naar Praag toe met wat vrienden.
Deze pimp snapt het.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:22 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nee man, af en toe je gevoelige kant laten zien en een beetje overdrijven.
We willen wat terugdoen voor de mensheid. Ik ga de komende weken in Lesbeau posten om de dames daar te genezen van hun homoseksualiteit.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, oke.Wat een nobel streven.
Ja, natuurlijk doe ik mee.
Zit in zo'n groepsapp met een stuk of 12 maten, waren er 4 van vorige week naar Praag.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:23 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Praktijklessen, theorielessen. Wat een slimme toevoeging is het maandthema toch.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:25 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
We willen wat terugdoen voor de mensheid. Ik ga de komende weken in Lesbeau posten om de dames daar te genezen van hun homoseksualiteit.
Ik ben 20-, wat nu?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:23 schreef Insomnia_ het volgende:
ze maar dat het lesbo zijn een fase is, en dat ze uiteindelijk allemaal een biggie bana in de poes willen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:25 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
We willen wat terugdoen voor de mensheid. Ik ga de komende weken in Lesbeau posten om de dames daar te genezen van hun homoseksualiteit.
21+ snap ik misschien ergens nog wel...er zijn genoeg laatbloeiers op dat gebied, maar 48 man.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Jezus, Sjaak... Ik ben helemaal ontroerd.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:25 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik ga les geven aan hongerige aids negertjes. Zodra ze beseffen hoe zwaar het hier in de middeleeuwen was lijken hun problemen klein en nietszeggendquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:25 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Daar gaat de volgende VBL meet sowieso naartoe.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:23 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nee, maar dankjewel Rene. Dat doet me erg goed.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jezus, Sjaak... Ik ben helemaal ontroerd.
Heb ik al wel eens gezegd dat jij een hele lieve jongen bent?
Yes, voor zo'n camera beetje heen en weer gerend. Loop echt ziek naar binnen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kek hoor. Je voeten ook nog ff laten uitlezen zeg maar?
Ik kijk nu ook maar die rtl gemist werkt bijna nietquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
21+ snap ik misschien ergens nog wel...er zijn genoeg laatbloeiers op dat gebied, maar 48 man.![]()
Dat kan gewoon hoorquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:23 schreef Insomnia_ het volgende:
ja hier loopt het ook niet helemaal lekker.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kijk nu ook maar die rtl gemist werkt bijna niet
Geo, Davy en tyron gaan het weekend van hun leven krijgenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daar gaat de volgende VBL meet sowieso naartoe.
stijn mag ook meequote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:27 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Geo, Davy en tyron gaan het weekend van hun leven krijgen
Ik vreesquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
21+ snap ik misschien ergens nog wel...er zijn genoeg laatbloeiers op dat gebied, maar 48 man.![]()
ohquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:27 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
ehm ik ben geen maagdquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:27 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Anti-pronatie schoentje dus.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Yes, voor zo'n camera beetje heen en weer gerend. Loop echt ziek naar binnen.
Stottert hij bij jou ook zo af en toe?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kijk nu ook maar die rtl gemist werkt bijna niet
Dat weet ikquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dat vrezen is nou net de reden waarom je moeilijk iets 'scoort' en anders GHB.
niet zo af en toe.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Stottert hij bij jou ook zo af en toe?
Yessir. Wel prijzig man, maar goed. Beter dat dan blessures, ben daar nogal gevoelig voor.quote:
Geo mag wel mee van mij, Tyron moet het zelf weten (ze hebben het niet zo op metro-mannen daar) en Davy laten we huilend achter op Eindhoven Airport.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:27 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hoeveel dagen zouden we van zijn opbrengst kunnen feesten met ons groepje? Dagje of 10 toch wel zeker?quote:
oke nooit meer #teamkapi voor mijquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geo mag wel mee van mij, Tyron moet het zelf weten (ze hebben het niet zo op metro-mannen daar) en Davy laten we huilend achter op Eindhoven Airport.
Ja ik zal heel verdrietig zijn als ik met jullie soort figuren niet mee magquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geo mag wel mee van mij, Tyron moet het zelf weten (ze hebben het niet zo op metro-mannen daar) en Davy laten we huilend achter op Eindhoven Airport.
huilprogammaquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vanavond weer Over de Streep met Ari Boomstra.
Wie niet?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja ik zal heel verdrietig zijn als ik met jullie soort figuren niet mee mag
Ik zag Arie laatst coke snuiven in Amsterdam. De vlegel.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat voor beeld heb je van ons dan?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat is ook een mooi programma om te kijken in het kader van het maandthema Hulpverlenenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had eerst ook Nikes, toen Asics in de uitverkoop gekocht. Wereld van verschil. Zal ook wel niet voor alle schoenen gelden hoor, maar die Asics van mij lopen/liepen echt als kussentjes.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Yessir. Wel prijzig man, maar goed. Beter dat dan blessures, ben daar nogal gevoelig voor.
''Ja ik zou deze dus niet nemen, Nike is zwaar kut, altijd Asics kopen'' aldus de verkoper.
Welke meisjes ?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:31 schreef GGMM het volgende:
Die buurman van die meisjes die ontvoerd waren.Wat een BAAS.
Had hij 5 minderjarige jongetjes onder de tafel of was het een volwassen date met Gordon.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:31 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik zag Arie laatst coke snuiven in Amsterdam. De vlegel.
Dude, ik zeg toch dat je mee mag?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
oke nooit meer #teamkapi voor mij
#TeamGGMM it is again
Verstandige keuze.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
oke nooit meer #teamkapi voor mij
#TeamGGMM it is again
BIJNA ALLE VOETBALLERS DOEN DAT EN IK WEET NIET HOOR MAAR IK ZEI HET 1x EN JULLIE HERHALEN HET ELKE DAG JULLIE ZIJN ER MEER MEE BEZIG DAN MIJquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dude, ik zeg toch dat je mee mag?Wil je soms beweren dat je oksels scheren niet-metroman is?
Tyron, neem je pilletje.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:33 schreef Tyron het volgende:
[..]
BIJNA ALLE VOETBALLERS DOEN DAT EN IK WEET NIET HOOR MAAR IK ZEI HET 1x EN JULLIE HERHALEN HET ELKE DAG JULLIE ZIJN ER MEER MEE BEZIG DAN MIJ
Scheer jij je oksels elke dagquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:33 schreef Tyron het volgende:
[..]
BIJNA ALLE VOETBALLERS DOEN DAT EN IK WEET NIET HOOR MAAR IK ZEI HET 1x EN JULLIE HERHALEN HET ELKE DAG JULLIE ZIJN ER MEER MEE BEZIG DAN MIJ
Je hardstyle op gsm-Yamaha Aerox-frikandelbroodje-euroshopper energydrink-ROC-matties zijn veel inspirerendere persoonlijkheden waarschijnlijk idd.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
haha hommoquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:33 schreef Tyron het volgende:
[..]
Arie snuift alleen lijntjes fijngehakte hostie's.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:31 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat beeld heb ik idd.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je hardstyle op gsm-Yamaha Aerox-frikandelbroodje-euroshopper energydrink-ROC-matties zijn veel inspirerendere persoonlijkheden waarschijnlijk idd.
Nou nou nou nou. Waar was dit?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:31 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
niet speedfight rijdenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je hardstyle op gsm-Yamaha Aerox-frikandelbroodje-euroshopper energydrink-ROC-matties zijn veel inspirerendere persoonlijkheden waarschijnlijk idd.
Werkloos, drugsverslaafdquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
allemaal kansloze 20/30+ers en 1 baas van 19, gok ik.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Arie snuift alleen lijntjes fijngehakte hostie's.
mbo-1, geel helmpje op in de haven dat soort zakenquote:
IK WAARSCHUWDE JE ALLEEN OMDAT IK NIET WIL DAT JE IETS ERGS OVERKOMT TYRON DAT IS TOCH ALLEEN MAAR POSITIEFquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:33 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik houd mezelf steeds beter in bedwang.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:33 schreef Tyron het volgende:
[..]
sorry stijn ik had een woedeaanval, dat heb jij ook weleens toch
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
allemaal kansloze 20/30+ers en 1 baas van 19, gok ik.
ja je beschermt me dan toch jij bent toch vet gespierd enzoquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
IK WAARSCHUWDE JE ALLEEN OMDAT IK NIET WIL DAT JE IETS ERGS OVERKOMT TYRON DAT IS TOCH ALLEEN MAAR POSITIEF
Deze boy had een speedfight.quote:
Nee, valt best mee.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:35 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja je beschermt me dan toch jij bent toch vet gespierd enzo
ik had geen scooter, gelijk auto tochquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Deze boy had een speedfight.Behalve nieuwe rolletjes nooit iets aan moeten doen itt die boelers op hun Aeroxjes.
Ja, die neem je toch daarna boeler.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik had geen scooter, gelijk auto toch
Tijdje een chick daar gehad en een goeie vriend van me woont er. Dan kom je er weleens he.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Sjaak komt overigens wel vrijwillig in Amsterdam.
stiekem had ik gewoon geen geld voor scooter.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, die neem je toch daarna boeler.
Ik vergeef je ook wel, maar dit krijgt dat lunatic nog wat wel te horen. Dit kost je je plek bij de harde kern.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:38 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Tijdje een chick daar gehad en een goeie vriend van me woont er. Dan kom je er weleens he.
vriend van de joden!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:38 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Tijdje een chick daar gehad en een goeie vriend van me woont er. Dan kom je er weleens he.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vergeef je ook wel, maar dit krijgt dat lunatic nog wat wel te horen. Dit kost je je plek bij de harde kern.
Als je niet uit Rotterdam komt hoef je er ook niet zo'n obligate haat voor te koesteren, dat scheelt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:38 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |