Heb je iig geld voor het nieuwe thuisshirt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gecanceled ja. Fiets ook meteen op MP gepleurd.
nouja hij gedraagt zich wel als een kind, met een probleem rond lopen en er zelf niks aan doen maar wel alles afzeiken.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij kan prima voor zichzelf opkomen, het is geen kind.
Hij laat je vallen ja?![]()
heel FOK! bestaat uit getroll, dus rot alsjeblieft op met je onzin.
Het NSB in hem moet eruit.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:16 schreef SjaakBauer het volgende:
Nu we toch bezig zijn met hulpverlenen, weten we al wat voor aandoeningen GGMM allemaal heeft?
gewoon je ding doen manquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:17 schreef Tyron het volgende:
het boeit me verder niet zoveel, maar ik ga geen internetpsycholoogje uithangen en vertel hem lekker wat ik vind, zoals ik altijd hier doe
Juist de kenmerken van een depressie geef jij als reden waarom geen depressie maar aanstellerijquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:17 schreef Tyron het volgende:
[..]
nouja hij gedraagt zich wel als een kind, met een probleem rond lopen en er zelf niks aan doen maar wel alles afzeiken.
het boeit me verder niet zoveel, maar ik ga geen internetpsycholoogje uithangen en vertel hem lekker wat ik vind, zoals ik altijd hier doe
Neen. Oke.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:18 schreef Norakiaan het volgende:
Jullie ook allemaal krassen op je mobiel? Wat kan ik me daar aan ergeren zeg.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:18 schreef Norakiaan het volgende:
Ik alleen aangekoekte coke. Misschien vult dat de krassen wel op, daar moet ik eens op gaan letten.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:18 schreef Norakiaan het volgende:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik alleen aangekoekte coke. Misschien vult dat de krassen wel op, daar moet ik eens op gaan letten.
GGMM loopt altijd weg.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:18 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat wordt dus samen met Davy op strafkamp.
Davy bellen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Thema van Mei is dus hulpverlenen.
Wat zou jij doen als je [insertuser] aangeschoten met flinke wonden in speeltuin aan zou treffen?
Zakken legen en schoenen pakkenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Thema van Mei is dus hulpverlenen.
Wat zou jij doen als je [insertuser] aangeschoten met flinke wonden in speeltuin aan zou treffen?
Gewoon net zo'n regime als Bradley Manning. Dat hem leren, die GGMM, beetje de nsb'er spelen op internetquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
GGMM loopt altijd weg.
Dwangbuis voor hem
Ook elke week 20 minuutjes met Bubba, beetje vrienden van de potten zijnquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:20 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Gewoon net zo'n regime als Bradley Manning. Dat hem leren, die GGMM, beetje de nsb'er spelen op internet
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ook elke week 20 minuutjes met Bubba, beetje vrienden van de potten zijn
Uhm ja... jij hebt hem geprobeerd te helpen.. aan deze post is inderdaad te zien hoeveel verstand je er van hebt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:17 schreef Tyron het volgende:
[..]
nouja hij gedraagt zich wel als een kind, met een probleem rond lopen en er zelf niks aan doen maar wel alles afzeiken.
Gaat wel iets verder imoquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:20 schreef Norakiaan het volgende:
Die kerel van net weet gewoon niet wat-ie moet met zijn leven. Hebben er zo veel. Schaar mezelf er ook onder momenteel.
ik heb hem idd geprobeerd te helpen, maar ik zie snel wanneer iemand niet geholpen wilt wordenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Uhm ja... jij hebt hem geprobeerd te helpen.. aan deze post is inderdaad te zien hoeveel verstand je er van hebt.
Goed bezig man, vooral je DM van net.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |