quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kleur is misschien lelijk, maar voor de rest vind ik het wel een mooi shirt.
Als er maar geen roze broekjes bijkomen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, man weet ik veel. Neem een lekkere fles champagne en wat fruit mee ofzo. Of een fles wijn met wat te kanen. Toch geen kindersnoep.quote:
Ja godverdomme, niks aan het handje en ga even van zuid met de metro richting koopgoot en gelijk regen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe je wel een jas aan. Zeiknat geregend richting mijn keuzevak
sowieso niks mee nemen en alpha man uithangenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:21 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Voor een chick moet je altijd chocola meenemen, dan weet je gegarandeerd dat het goed zit.
Vorm van het shirt is goed, maar dat kleurtje verpest het behoorlijk. Net zoals twee gouden strepen het Feyenoordshirt verneuken.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ha, René. We hebben trouwens een maandthema: Hulpverlenen. Wil je wat bijdragen aan dit zeer interessante onderwerp?quote:
Nee man, af en toe je gevoelige kant laten zien en een beetje overdrijven.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
sowieso niks mee nemen en alpha man uithangen
Wiens maandthema is dat?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ha, René. We hebben trouwens een maandthema: Hulpverlenen. Wil je wat bijdragen aan dit zeer interessante onderwerp?
Ja.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:22 schreef kapiteintje het volgende:
Typisch had je al gezegd welke schoenen je hebt?
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
http://www.zalando.nl/asi(...)=SEM31_CR_NL_2103106.
deze, maar niet voor zo'n achterlijke prijs
Nee, het is geen roze als je je ogen op scherp stelt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja en Duitsers haben es nicht gewusst. Natuurlijk is dit wel roze.
En als je maagd bent, ga gewoon een weekendje naar Praag toe met wat vrienden.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:23 schreef Insomnia_ het volgende:
snap echt niet hoe je 21+ maagd kan zijn als je niet religieus bent
Oke.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Het heeft vaak met een gebrek aan seks te maken.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:23 schreef Insomnia_ het volgende:
een teringkop hebbenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:23 schreef Insomnia_ het volgende:
ja iddquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:23 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
En als je maagd bent, ga gewoon een weekendje naar Praag toe met wat vrienden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |