quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Arie snuift alleen lijntjes fijngehakte hostie's.
mbo-1, geel helmpje op in de haven dat soort zakenquote:
IK WAARSCHUWDE JE ALLEEN OMDAT IK NIET WIL DAT JE IETS ERGS OVERKOMT TYRON DAT IS TOCH ALLEEN MAAR POSITIEFquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:33 schreef Tyron het volgende:
[..]
BIJNA ALLE VOETBALLERS DOEN DAT EN IK WEET NIET HOOR MAAR IK ZEI HET 1x EN JULLIE HERHALEN HET ELKE DAG JULLIE ZIJN ER MEER MEE BEZIG DAN MIJ
Ik houd mezelf steeds beter in bedwang.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:33 schreef Tyron het volgende:
[..]
sorry stijn ik had een woedeaanval, dat heb jij ook weleens toch
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
allemaal kansloze 20/30+ers en 1 baas van 19, gok ik.
ja je beschermt me dan toch jij bent toch vet gespierd enzoquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
IK WAARSCHUWDE JE ALLEEN OMDAT IK NIET WIL DAT JE IETS ERGS OVERKOMT TYRON DAT IS TOCH ALLEEN MAAR POSITIEF
Deze boy had een speedfight.quote:
Nee, valt best mee.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:35 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja je beschermt me dan toch jij bent toch vet gespierd enzo
ik had geen scooter, gelijk auto tochquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Deze boy had een speedfight.Behalve nieuwe rolletjes nooit iets aan moeten doen itt die boelers op hun Aeroxjes.
Ja, die neem je toch daarna boeler.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik had geen scooter, gelijk auto toch
Tijdje een chick daar gehad en een goeie vriend van me woont er. Dan kom je er weleens he.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Sjaak komt overigens wel vrijwillig in Amsterdam.
stiekem had ik gewoon geen geld voor scooter.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, die neem je toch daarna boeler.
Ik vergeef je ook wel, maar dit krijgt dat lunatic nog wat wel te horen. Dit kost je je plek bij de harde kern.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:38 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Tijdje een chick daar gehad en een goeie vriend van me woont er. Dan kom je er weleens he.
vriend van de joden!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:38 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Tijdje een chick daar gehad en een goeie vriend van me woont er. Dan kom je er weleens he.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vergeef je ook wel, maar dit krijgt dat lunatic nog wat wel te horen. Dit kost je je plek bij de harde kern.
Als je niet uit Rotterdam komt hoef je er ook niet zo'n obligate haat voor te koesteren, dat scheelt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:38 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |