Ik vreesquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
21+ snap ik misschien ergens nog wel...er zijn genoeg laatbloeiers op dat gebied, maar 48 man.![]()
ohquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:27 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Geo, Davy en tyron gaan het weekend van hun leven krijgen
ehm ik ben geen maagdquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:27 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Anti-pronatie schoentje dus.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Yes, voor zo'n camera beetje heen en weer gerend. Loop echt ziek naar binnen.
Stottert hij bij jou ook zo af en toe?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kijk nu ook maar die rtl gemist werkt bijna niet
Dat weet ikquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dat vrezen is nou net de reden waarom je moeilijk iets 'scoort' en anders GHB.
niet zo af en toe.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Stottert hij bij jou ook zo af en toe?
Yessir. Wel prijzig man, maar goed. Beter dat dan blessures, ben daar nogal gevoelig voor.quote:
Geo mag wel mee van mij, Tyron moet het zelf weten (ze hebben het niet zo op metro-mannen daar) en Davy laten we huilend achter op Eindhoven Airport.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:27 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hoeveel dagen zouden we van zijn opbrengst kunnen feesten met ons groepje? Dagje of 10 toch wel zeker?quote:
oke nooit meer #teamkapi voor mijquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geo mag wel mee van mij, Tyron moet het zelf weten (ze hebben het niet zo op metro-mannen daar) en Davy laten we huilend achter op Eindhoven Airport.
Ja ik zal heel verdrietig zijn als ik met jullie soort figuren niet mee magquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geo mag wel mee van mij, Tyron moet het zelf weten (ze hebben het niet zo op metro-mannen daar) en Davy laten we huilend achter op Eindhoven Airport.
huilprogammaquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vanavond weer Over de Streep met Ari Boomstra.
Wie niet?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja ik zal heel verdrietig zijn als ik met jullie soort figuren niet mee mag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |