Deze pimp snapt het.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:22 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nee man, af en toe je gevoelige kant laten zien en een beetje overdrijven.
We willen wat terugdoen voor de mensheid. Ik ga de komende weken in Lesbeau posten om de dames daar te genezen van hun homoseksualiteit.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, oke.Wat een nobel streven.
Ja, natuurlijk doe ik mee.
Zit in zo'n groepsapp met een stuk of 12 maten, waren er 4 van vorige week naar Praag.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:23 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
En als je maagd bent, ga gewoon een weekendje naar Praag toe met wat vrienden.
Praktijklessen, theorielessen. Wat een slimme toevoeging is het maandthema toch.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:25 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
We willen wat terugdoen voor de mensheid. Ik ga de komende weken in Lesbeau posten om de dames daar te genezen van hun homoseksualiteit.
Ik ben 20-, wat nu?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:23 schreef Insomnia_ het volgende:
snap echt niet hoe je 21+ maagd kan zijn als je niet religieus bent
ze maar dat het lesbo zijn een fase is, en dat ze uiteindelijk allemaal een biggie bana in de poes willen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:25 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
We willen wat terugdoen voor de mensheid. Ik ga de komende weken in Lesbeau posten om de dames daar te genezen van hun homoseksualiteit.
21+ snap ik misschien ergens nog wel...er zijn genoeg laatbloeiers op dat gebied, maar 48 man.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Jezus, Sjaak... Ik ben helemaal ontroerd.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:25 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik ga les geven aan hongerige aids negertjes. Zodra ze beseffen hoe zwaar het hier in de middeleeuwen was lijken hun problemen klein en nietszeggendquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:25 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Daar gaat de volgende VBL meet sowieso naartoe.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:23 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
En als je maagd bent, ga gewoon een weekendje naar Praag toe met wat vrienden.
Nee, maar dankjewel Rene. Dat doet me erg goed.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jezus, Sjaak... Ik ben helemaal ontroerd.
Heb ik al wel eens gezegd dat jij een hele lieve jongen bent?
Yes, voor zo'n camera beetje heen en weer gerend. Loop echt ziek naar binnen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kek hoor. Je voeten ook nog ff laten uitlezen zeg maar?
Ik kijk nu ook maar die rtl gemist werkt bijna nietquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
21+ snap ik misschien ergens nog wel...er zijn genoeg laatbloeiers op dat gebied, maar 48 man.![]()
Dat kan gewoon hoorquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:23 schreef Insomnia_ het volgende:
ja hier loopt het ook niet helemaal lekker.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kijk nu ook maar die rtl gemist werkt bijna niet
Geo, Davy en tyron gaan het weekend van hun leven krijgenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daar gaat de volgende VBL meet sowieso naartoe.
stijn mag ook meequote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:27 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Geo, Davy en tyron gaan het weekend van hun leven krijgen
Ik vreesquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
21+ snap ik misschien ergens nog wel...er zijn genoeg laatbloeiers op dat gebied, maar 48 man.![]()
ohquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:27 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
ehm ik ben geen maagdquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:27 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Anti-pronatie schoentje dus.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Yes, voor zo'n camera beetje heen en weer gerend. Loop echt ziek naar binnen.
Stottert hij bij jou ook zo af en toe?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kijk nu ook maar die rtl gemist werkt bijna niet
Dat weet ikquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dat vrezen is nou net de reden waarom je moeilijk iets 'scoort' en anders GHB.
niet zo af en toe.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Stottert hij bij jou ook zo af en toe?
Yessir. Wel prijzig man, maar goed. Beter dat dan blessures, ben daar nogal gevoelig voor.quote:
Geo mag wel mee van mij, Tyron moet het zelf weten (ze hebben het niet zo op metro-mannen daar) en Davy laten we huilend achter op Eindhoven Airport.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:27 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hoeveel dagen zouden we van zijn opbrengst kunnen feesten met ons groepje? Dagje of 10 toch wel zeker?quote:
oke nooit meer #teamkapi voor mijquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geo mag wel mee van mij, Tyron moet het zelf weten (ze hebben het niet zo op metro-mannen daar) en Davy laten we huilend achter op Eindhoven Airport.
Ja ik zal heel verdrietig zijn als ik met jullie soort figuren niet mee magquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geo mag wel mee van mij, Tyron moet het zelf weten (ze hebben het niet zo op metro-mannen daar) en Davy laten we huilend achter op Eindhoven Airport.
huilprogammaquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vanavond weer Over de Streep met Ari Boomstra.
Wie niet?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja ik zal heel verdrietig zijn als ik met jullie soort figuren niet mee mag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |