Dat zijn zaken die je moet vermijden, vatsige wijven en kroegen waar gerookt wordtquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:55 schreef kapiteintje het volgende:
Jongens, ik heb op beide armen een brandwondje van vadsige wijven die in de kroeg lopen te zwaaien met peuken. Einde bericht.
Don, pas maar op voor die pielemuis van je als je van de zomer gaat zwemmen!quote:PowNed : Piranha gevangen in Belgie
Vissers hebben in een slotgracht in Mechelen (Belgi) een 14 centimeter lange roodbuikpiranha gevangen.
Het is de eerste keer dat het vleesetend dier in Vlaanderen in het wild is waargenomen, zo laat de beheerder van het gebied, Natuurpunt, weten.
Roodbuikpiranha's leven oorspronkelijk in rivieren in het Amazonegebied in Brazili en in Paraguay. Ze staan bekend als beduchte roofvissen, hoewel ze voornamelijk aaseters zijn, aldus Natuurpunt dinsdag.
De kans dat de dieren in Vlaanderen uitgroeien tot een plaag, is heel erg klein. Daalt de watertemperatuur onder 10 graden Celsius, dan overleven de vissen niet. Naar alle waarschijnlijkheid is de Mechelse piranha afkomstig uit een aquarium. (ANP)
Bron: www.powned.tv
ik zeg gewoon wat ik denkquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat zie ik ja. Dan kan je nog wel normaal doen
In Tilburg wordt in elke uitgaanskroeg gerookt dus veel keus heb je niet.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zijn zaken die je moet vermijden, vatsige wijven en kroegen waar gerookt wordt
Vervelendquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In Tilburg wordt in elke uitgaanskroeg gerookt dus veel keus heb je niet.
Als je niet rookt is 't niet echt een toegevoegde waarde nee. Ga tegenwoordig ook standaard onder de douche na 't stappen.quote:
?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Best wel ziek van die 3 meisjes die 10 jaar vermist waren
Dit kan ik bevestigen.quote:
Mowah, vandaag enorm brak en moet volgende week maar eens langs de huisarts want m'n rechterarm voelt een soort van verdoofd. Heb ik al eens in m'n linkerhand gehad, maar dat was niet zo irritant. Misschien maar even bij een chiropractor oid langs om de boel recht te zetten, heb 't idee dat het beklemde zenuwen zijn.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier nog niet. Hoe gaat 't er trouwens mee?
Apart. Ik had van vrijdag tot gisteren een onverklaarbare pijn in mijn linkerarm.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mowah, vandaag enorm brak en moet volgende week maar eens langs de huisarts want m'n rechterarm voelt een soort van verdoofd. Heb ik al eens in m'n linkerhand gehad, maar dat was niet zo irritant. Misschien maar even bij een chiropractor oid langs om de boel recht te zetten, heb 't idee dat het beklemde zenuwen zijn.
Kan je rsi in je linkerbovenarm krijgen terwijl je meestal met rechts de computer bedient, en een beetje typen met de linkerhand?quote:
jaquote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan je rsi in je linkerbovenarm krijgen terwijl je meestal met rechts de computer bedient, en een beetje typen met de linkerhand?
je voeten moeten recht op de grond staan als je op de bureaustoel zit en de armleuning gelijk met het bureau, zodat je arm zonder helling op het toetsenbord rust. Bij voorkeur ook niet de pootjes achter het op toetsenbord gebruiken.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:20 schreef kapiteintje het volgende:
Al sluit ik de combinatie ook niet uit btw, nu je het zegt heb ik wel het meeste last van mijn schouder als mijn arm precies op mijn bureaublad leunt. Ga morgen eens m'n bureau lager zetten.
als je verkeerd traint kan je wel last krijgen van je pezen, maar dat lijkt nu niet het gevalquote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar heb meer het idee dat het van trainen met gewichten is.
Trek eerst eens wat minder afquote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:20 schreef kapiteintje het volgende:
Al sluit ik de combinatie ook niet uit btw, nu je het zegt heb ik wel het meeste last van mijn schouder als mijn arm precies op mijn bureaublad leunt. Ga morgen eens m'n bureau lager zetten.
Zonder die pootjes typt het zo kutquote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:25 schreef Adames het volgende:
[..]
je voeten moeten recht op de grond staan als je op de bureaustoel zit en de armleuning gelijk met het bureau, zodat je arm zonder helling op het toetsenbord rust. Bij voorkeur ook niet de pootjes achter het op toetsenbord gebruiken.
Aldus de arboarts.
Niet per definitie verkeerd trainen, je pezen moeten gewoon aan de extra belasting wennen. Maar het verdoofde gevoel in mijn arm zou wel eens door een verkeerde houding aan m'n bureau + extra strain van het trainen kunnen komen. Heb niet eens een huisarts hier, morgen maar even snel regelen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:26 schreef Adames het volgende:
[..]
als je verkeerd traint kan je wel last krijgen van je pezen, maar dat lijkt nu niet het geval
ja goed, maar te zwaar belasten valt imo ook onder verkeerd trainen/belastenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niet per definitie verkeerd trainen, je pezen moeten gewoon aan de extra belasting wennen. Maar het verdoofde gevoel in mijn arm zou wel eens door een verkeerde houding aan m'n bureau + extra strain van het trainen kunnen komen. Heb niet eens een huisarts hier, morgen maar even snel regelen.
Gewoon Nederlands dus.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Hm, weer wordt weer wisselvallig vanaf morgen.
Ben ik met je eens.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:37 schreef Adames het volgende:
[..]
ja goed, maar te zwaar belasten valt imo ook onder verkeerd trainen/belasten
Het is hier me toch een partij kankerweer Stijn, niet te zuinig.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Hm, weer wordt weer wisselvallig vanaf morgen.
Helemaal top, dit soort tips ga ik noteren in een notitieblok.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:40 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Het is hier me toch een partij kankerweer Stijn, niet te zuinig.
Goede zaak.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Helemaal top, dit soort tips ga ik noteren in een notitieblok.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ken je deze plek kapi![]()
D
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |