Dat zijn zaken die je moet vermijden, vatsige wijven en kroegen waar gerookt wordtquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:55 schreef kapiteintje het volgende:
Jongens, ik heb op beide armen een brandwondje van vadsige wijven die in de kroeg lopen te zwaaien met peuken. Einde bericht.
Don, pas maar op voor die pielemuis van je als je van de zomer gaat zwemmen!quote:PowNed : Piranha gevangen in Belgie
Vissers hebben in een slotgracht in Mechelen (Belgi) een 14 centimeter lange roodbuikpiranha gevangen.
Het is de eerste keer dat het vleesetend dier in Vlaanderen in het wild is waargenomen, zo laat de beheerder van het gebied, Natuurpunt, weten.
Roodbuikpiranha's leven oorspronkelijk in rivieren in het Amazonegebied in Brazili en in Paraguay. Ze staan bekend als beduchte roofvissen, hoewel ze voornamelijk aaseters zijn, aldus Natuurpunt dinsdag.
De kans dat de dieren in Vlaanderen uitgroeien tot een plaag, is heel erg klein. Daalt de watertemperatuur onder 10 graden Celsius, dan overleven de vissen niet. Naar alle waarschijnlijkheid is de Mechelse piranha afkomstig uit een aquarium. (ANP)
Bron: www.powned.tv
ik zeg gewoon wat ik denkquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat zie ik ja. Dan kan je nog wel normaal doen
In Tilburg wordt in elke uitgaanskroeg gerookt dus veel keus heb je niet.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zijn zaken die je moet vermijden, vatsige wijven en kroegen waar gerookt wordt
Vervelendquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In Tilburg wordt in elke uitgaanskroeg gerookt dus veel keus heb je niet.
Als je niet rookt is 't niet echt een toegevoegde waarde nee. Ga tegenwoordig ook standaard onder de douche na 't stappen.quote:
?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Best wel ziek van die 3 meisjes die 10 jaar vermist waren
Dit kan ik bevestigen.quote:
Mowah, vandaag enorm brak en moet volgende week maar eens langs de huisarts want m'n rechterarm voelt een soort van verdoofd. Heb ik al eens in m'n linkerhand gehad, maar dat was niet zo irritant. Misschien maar even bij een chiropractor oid langs om de boel recht te zetten, heb 't idee dat het beklemde zenuwen zijn.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier nog niet. Hoe gaat 't er trouwens mee?
Apart. Ik had van vrijdag tot gisteren een onverklaarbare pijn in mijn linkerarm.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mowah, vandaag enorm brak en moet volgende week maar eens langs de huisarts want m'n rechterarm voelt een soort van verdoofd. Heb ik al eens in m'n linkerhand gehad, maar dat was niet zo irritant. Misschien maar even bij een chiropractor oid langs om de boel recht te zetten, heb 't idee dat het beklemde zenuwen zijn.
Kan je rsi in je linkerbovenarm krijgen terwijl je meestal met rechts de computer bedient, en een beetje typen met de linkerhand?quote:
jaquote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan je rsi in je linkerbovenarm krijgen terwijl je meestal met rechts de computer bedient, en een beetje typen met de linkerhand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |