Als je lange tijd geen doel voor ogen hebt en je zit doelloos thuis word je vanzelf depressief.quote:
Het kan elkaar ook versterken. Geen doel voor ogen hebben kan zowel de oorzaak als het gevolg zijn.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:25 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Als je lange tijd geen doel voor ogen hebt en je zit doelloos thuis word je vanzelf depressief.
Niet per definitie. Dan zit je gewoon doelloos thuis. Kwestie van ruggegraat tonen en werk of een opleiding zoeken.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:25 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Als je lange tijd geen doel voor ogen hebt en je zit doelloos thuis word je vanzelf depressief.
Je weet dus niet wat je wilt gaan doen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:26 schreef Lange_Lans het volgende:
Kwestie van ruggegraat tonen en werk of een opleiding zoeken.
Hmm, ja..quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik heb hem idd geprobeerd te helpen, maar ik zie snel wanneer iemand niet geholpen wilt worden
Mwa. Zou wel een oorzaak kunnen zijn jaquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:25 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:27 schreef j0rdiiii het volgende:
Mooi man, Di Luca is er eindelijk achter dat hij zonder doping niet kan winnen en heeft er weer een spuitje in gedaan.
Dan ga je gewoon een poosje in de productie staan. Of zoek een hobby tot je het wel weet.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:27 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Je weet dus niet wat je wilt gaan doen.
Mijn doel is geld verdienen zo dat ik mijn gezin kan onderhouden en dingen kan doen die ik graag doe.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mwa. Zou wel een oorzaak kunnen zijn ja![]()
Maar ook dan is er dus meer aan de hand als enkel geen doel zien in het levenIk zie ook geen doel maar depressief maakt me dat niet
Makkelijk gezegd als je niet weet wat depressie met je doet.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Niet per definitie. Dan zit je gewoon doelloos thuis. Kwestie van ruggegraat tonen en werk of een opleiding zoeken.
Ik weet heel goed wat een depressie met je doet. Althans, dat denk ik te weten.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Makkelijk gezegd als je niet weet wat depressie met je doet.
Dit is mij te simpel Anders had ik je raad gevolgd.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dan ga je gewoon een poosje in de productie staan. Of zoek een hobby tot je het wel weet.
Giovanni Battaglin (Marostica, 22 juli 1951)quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:32 schreef j0rdiiii het volgende:
Ja groepje is hem voorbij, Battaglin wint.
Jij werd gebannend wegens het posten van tieten, niet vanwege dat soort uitspraken.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Waarom word ik geband voor dit soort uitspraken en jij niet?
Jammer dat je dit denkt, je bent m'n favoriete Feyenoorder.quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Enrico_Battaglinquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Giovanni Battaglin (Marostica, 22 juli 1951)
Is dat echt een doel? Het is niets anders dan de cirkel volmaken waar iedereen in vast zit, of je nou in de jungle van Papoea Nieuw Guinea woont of veilig in je vinexhuis in Zoetermeer. Werken zodat je met geld, schelpen of kokosnoten de energie kan aanvullen die je met je werk hebt verspild. In sommige landen zoals Nederland levert dat dan ook nog een paar weken per jaar een soort van vrijheid op ja, maar om dat nou echt een doel te noemenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mijn doel is geld verdienen zo dat ik mijn gezin kan onderhouden en dingen kan doen die ik graag doe.
Kwestie van ruggengraat tonen en weer de deur uitstappen vind ik dan te simpelquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik weet heel goed wat een depressie met je doet. Althans, dat denk ik te weten.
Wat is jouw doel dan?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is dat echt een doel? Het is niets anders dan de cirkel volmaken waar iedereen in vast zit, of je nou in de jungle van Papoea Nieuw Guinea woont of veilig in je vinexhuis in Zoetermeer. Werken zodat je met geld, schelpen of kokosnoten de energie kan aanvullen die je met je werk hebt verspild. In sommige landen zoals Nederland levert dat dan ook nog een paar weken per jaar een soort van vrijheid op ja, maar om dat nou echt een doel te noemen
Ik ben er lekker bij ja.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die heb ik dus niet, zoals ik 3 posts daarboven ook al aangaf
Dat is een doel ja. Als ik mijn gezin niet hoefde te onderhouden ging ik ook lekker thuis zitten. beetje gamen, fietsen en met de kindjes spelen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is dat echt een doel? Het is niets anders dan de cirkel volmaken waar iedereen in vast zit, of je nou in de jungle van Papoea Nieuw Guinea woont of veilig in je vinexhuis in Zoetermeer. Werken zodat je met geld, schelpen of kokosnoten de energie kan aanvullen die je met je werk hebt verspild. In sommige landen zoals Nederland levert dat dan ook nog een paar weken per jaar een soort van vrijheid op ja, maar om dat nou echt een doel te noemen
Het is meer een middelquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat is een doel ja. Als ik mijn gezin niet hoefde te onderhouden ging ik ook lekker thuis zitten. beetje gamen, fietsen en met de kindjes spelen.
Je moet eten. Zelfs in NL kun je bovenstaande levensstijl niet jaren volhouden.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat is een doel ja. Als ik mijn gezin niet hoefde te onderhouden ging ik ook lekker thuis zitten. beetje gamen, fietsen en met de kindjes spelen.
Ik neem aan dat je het geld bedoelt? Dat is een middel ja.quote:
Hoezo zou ik dat niet willen veranderen? En die hulp van jou viel ook wel mee. Je begon direct met alles af te kraken van mijquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:06 schreef Tyron het volgende:
[..]
zeg nou maar niks, ik heb hem ook geprobeerd te helpen maar volgens mij vindt hij het wel best dat hij depressief is, wat dus betekent dat hij niet depressief is maar gewoon een zielig leventje leid dat hijzelf niet wil veranderen
Met het verschil dat je aan sommige vormen van kanker niets meer kunt doen. Als je een zware depressie hebt, kun je besluiten om daar iets aan te doen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kwestie van ruggengraat tonen en weer de deur uitstappen vind ik dan te simpelKanker gaat ook niet weg als je maar hard genoeg je best doet dat het er niet is. Meeste mensen hebben nou eenmaal hulp nodig.
Dat zeg ik toch?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je moet eten. Zelfs in NL kun je bovenstaande levensstijl niet jaren volhouden.
er is ook gewoon geen hoop meer voor jequote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo zou ik dat niet willen veranderen? En die hulp van jou viel ook wel mee. Je begon direct met alles af te kraken van mij
Ik ben wel benieuwd wat mijn backfire ook al weer was, dat je opeens zo naar doet tegen mequote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:51 schreef Tyron het volgende:
[..]
er is ook gewoon geen hoop meer voor je
sorry jr
je moet niet alles serieus nemenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat mijn backfire ook al weer was, dat je opeens zo naar doet tegen me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |