Daarvoor zijn m'n moobs niet groot genoeg.quote:Op maandag 6 mei 2013 10:58 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Zolang je borsten maar door de potloodtest komen.
quote:Op maandag 6 mei 2013 10:58 schreef no1uknow het volgende:
[..]
die zet ik er net in
deze foto is van 't vorige topic:
[ afbeelding ]
36W 32L hier.quote:
welquote:Op maandag 6 mei 2013 11:04 schreef no1uknow het volgende:
Seto train jij nou wel of niet bij Kneets?
Precies. Jij begrijpt het.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:04 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Er moest natuurlijk wel weer ff een lekkere chick in de OP komen dacht ik zo
Zo ééntje is er hier ook, doet alleen aan cardio of zumba maar wel superlekkerquote:Op maandag 6 mei 2013 11:07 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zag vrijdag echt een chick in de gym. Lang, slank, blond haar. Super kort broekje aan en dan ondertussen van die leg raises etc doen waardoor het broekje nog verder omhoog kroop.
Ze had echt zo'n modellenlichaam. Ja m'n cut gaat goed blijkbaar.
Pall Mall hier. Is ook nog wel te doen.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
36W 32L hier.
Enige broeken die ik draag zijn Levi's, Wrangler dat soort merken. Broeken van de H&M of Zara pas ik gewoon niet, sowieso ook omdat het kutmaten zijn. Geen aparte W/L enzo, gewoon één lengtemaat die dan belachelijk lang is wanneer je een grote waist neemt.
Ja deze was met een of andere broscientist samen allerlei crap oefeningen aan het doen. Van die core stability dingen op een bosu ball enzoquote:Op maandag 6 mei 2013 11:08 schreef Beach het volgende:
[..]
Zo ééntje is er hier ook, doet alleen aan cardio of zumba maar wel superlekker
Er is wel een vrouwke met zulke benen, die heeft laatst zo'n Miss Fitness verkiezing oid gewonnen. Ze klinkt en lijkt helaas alleen niet meer zo vrouwelijk als je snapt wat ik bedoel.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:08 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Als zelfs daar de vrouwen met enige (mooie) spiermassa niet rondlopen, waar dan wel
Er zijn hier weer een hoop scandinaviers op vakantie, wat betekent dat de gym gevuld wordt met slanke blonde squatende dames.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:07 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zag vrijdag echt een chick in de gym. Lang, slank, blond haar. Super kort broekje aan en dan ondertussen van die leg raises etc doen waardoor het broekje nog verder omhoog kroop.
Ze had echt zo'n modellenlichaam. Ja m'n cut gaat goed blijkbaar.
quote:Op zondag 5 mei 2013 20:28 schreef Cuppiecake het volgende:
[..]
Ik korfbal 3x in de week, loop 1x pr week hard, ga 2x per week naar de fysio & ga nu beginnen met funboksen. Daar ligt het niet aan, sommige mensen zijn gewoon niet gezegend met een maatje 36.
Dat is dus too much.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:11 schreef seto het volgende:
[..]
Er is wel een vrouwke met zulke benen, die heeft laatst zo'n Miss Fitness verkiezing oid gewonnen. Ze klinkt en lijkt helaas alleen niet meer zo vrouwelijk als je snapt wat ik bedoel.
Die quote gaat alleen maar over wat ze doet aan beweging, niet hoe intensief. En er wordt niets gezegd over wat ze aan eten/drank naar binnenschuift.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:13 schreef no1uknow het volgende:
De TT is trouwens afgeleid uit het volgende pareltje van LIF
[..]
Ok.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:14 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Die quote gaat alleen maar over wat ze doet aan beweging, niet hoe intensief. En er wordt niets gezegd over wat ze aan eten/drank naar binnenschuift.
Mja. Kneets is ook gewoon 98% man zo'n beetje, denk dat veel vrouwen het behoorlijk intimiderend vinden daar terwijl iedereen juist zeer respectvol is. Die verhalen van vrouwen die lastig gevallen worden zie ik bij Kneets echt niet gebeuren.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:13 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dat is dus too much.
Gewoon van die girl-next-door-fitheid is het lekkerst bij een vrouw.
Dat je goed kunt zien dat ze traint, maar dat het niet zo'n manwijf is qua uiterlijk en stem.
Nice, goede reden om wat later te gaan inderdaadquote:Op maandag 6 mei 2013 11:12 schreef Snakey het volgende:
[..]
Er zijn hier weer een hoop scandinaviers op vakantie, wat betekent dat de gym gevuld wordt met slanke blonde squatende dames.![]()
Goede reden om uit te slapen en pas om half 2 te gaan trainen, dan beginnen zij ook zo'n beetje.
quote:Op maandag 6 mei 2013 11:14 schreef Snakey het volgende:
Er loopt er bij ons 1 rond die zich op zeker 1x in de twee dagen moet scheren.
Dit. Als vrouw kun je beter bij een hardcoregym trainen dan bij een laagdrempelige/goedkope sportschool.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:14 schreef seto het volgende:
[..]
Mja. Kneets is ook gewoon 98% man zo'n beetje, denk dat veel vrouwen het behoorlijk intimiderend vinden daar terwijl iedereen juist zeer respectvol is. Die verhalen van vrouwen die lastig gevallen worden zie ik bij Kneets echt niet gebeuren.
Ik vind het wel wat hebben, mits niet te groot.quote:
Ik zag het ja. Misschien moeten we een woordvoerder sturen om dit geschil te settelen want straks komt deze reeks in het gevaar.quote:
Ik vind jeans niet mooi en iets anders dan cargo pants past vrijwel nooit. Heel af en toe past een wide leg mequote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 11:37 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hahaha, ik vind ze altijd zo grappig. Alsof ik eruit wil zien als een opgepompte atrofe anabole tuttebel. Nee, dankje. Dan maar liever dik.
quote:
whehe dat was ikquote:Ik zag laatst wel een fraaie voorbij komen met Sherlock, ze hadden het over de vrouwen in het Heels topic en dat ze fapten op heels enzo. Behalve op mijn heels want ik was een fatty.![]()
Mensen die denken dat ze verschil horen tussen 320kbps MP3/ FLAC en WAV.quote:
Ik ben wel jaloers op hoe ze naar zichzelf kijkt. Nog nooit ben ik zo zelfverzekerd geweest over mezelf.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:02 schreef Panzermaus het volgende:
"Als ik een wens kon doen ging ik terug naar toen ik 18 was, om mezelf een mep te verkopen. Altijd mollig geweest, maar ik was ervan overtuigd dat ik moddervet was. Woog 80 bij 1.75m, en zag er damn goed uit, zie ik nu op foto's."
Is this real life. Meestal weegt een chick van 1.75 toch niet meer dan 60-65 kg.
Ah, weer een vermakelijk topic om te lurkenquote:
Als je in het heden slechter af bent dan in het verleden, dan zou ik ook zelfverzekerder naar mijn verleden kijken. Maar goed, mooi streven om weer naar toe te werken dus.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:05 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik ben wel jaloers op hoe ze naar zichzelf kijkt. Nog nooit ben ik zo zelfverzekerd geweest over mezelf.
gewoon toewerken naar je zelfverzekerdheid, elke kilo op je stang erbij is meer zelfverzekerdheidquote:Op maandag 6 mei 2013 12:05 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik ben wel jaloers op hoe ze naar zichzelf kijkt. Nog nooit ben ik zo zelfverzekerd geweest over mezelf.
Het grappige is dat ik ooit 70 kilo heb gewogen, maar ook 50 kiloquote:Op maandag 6 mei 2013 12:08 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Als je in het heden slechter af bent dan in het verleden, dan zou ik ook zelfverzekerder naar mijn verleden kijken. Maar goed, mooi streven om weer naar toe te werken dus.
Sowieso.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:09 schreef Beach het volgende:
inb4 meer bans in LIF
[..]
gewoon toewerken naar je zelfverzekerdheid, elke kilo op je stang erbij is meer zelfverzekerdheid
Yeah. Maar ze zegt dat ze achteraf ziet hoe goed ze eruit zag bij 80 kg @ 1.75. Misschien is dat gewoon omdat het er beter uitziet in vergelijking met nu?quote:Op maandag 6 mei 2013 12:13 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Het grappige is dat ik ooit 70 kilo heb gewogen, maar ook 50 kiloBeetje dubbelop als je snap wat ik bedoel
gister helemaal los in de auto toen deze op de radio kwamquote:
Ja maar iedereen wil toch 9% BF zodat je die abs ziet. Maakt niet uit dat je dan een skinny mofo bent, je hebt wel abs.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:20 schreef Panzermaus het volgende:
Trouwens, what's up with die hele Insanity workout craze tegenwoordig. Mensen die beweren dat de gym overbodig is etc.Het enige wat je van die shit krijgt is wat meer conditie en een lager vetpercentage toch? Enjoy your 9% bodyfat zonder enige massa, die zie je al genoeg.
uh kan wel hoor.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:02 schreef Panzermaus het volgende:
"Als ik een wens kon doen ging ik terug naar toen ik 18 was, om mezelf een mep te verkopen. Altijd mollig geweest, maar ik was ervan overtuigd dat ik moddervet was. Woog 80 bij 1.75m, en zag er damn goed uit, zie ik nu op foto's."
Is this real life. Meestal weegt een chick van 1.75 toch niet meer dan 60-65 kg.
Mee eens,sportschool straatweg met de liefste bodybuildersquote:Op maandag 6 mei 2013 11:29 schreef CarbonC het volgende:
[..]
[..]
Dit. Als vrouw kun je beter bij een hardcoregym trainen dan bij een laagdrempelige/goedkope sportschool.
Ik heb allemaal meisjes op FB die de 10 weken Fit-for-Summer challenge doen ofzo? :Squote:Op maandag 6 mei 2013 12:20 schreef Panzermaus het volgende:
Trouwens, what's up with die hele Insanity workout craze tegenwoordig. Mensen die beweren dat de gym overbodig is etc.Het enige wat je van die shit krijgt is wat meer conditie en een lager vetpercentage toch? Enjoy your 9% bodyfat zonder enige massa, die zie je al genoeg.
misschien troost de gedachte je dat de meeste vrouwen pas vanaf hun 30e wat zelfverzekerder worden. Verderquote:Op maandag 6 mei 2013 12:05 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Meeste vrouwen hebben weinig tot bijna geen muscles.quote:
Zo'n ribbelbuikje met stokjesarmen.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja maar iedereen wil toch 9% BF zodat je die abs ziet. Maakt niet uit dat je dan een skinny mofo bent, je hebt wel abs.
Laat ze gewoon squats, deadlifts en pullups doen.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:34 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik heb allemaal meisjes op FB die de 10 weken Fit-for-Summer challenge doen ofzo? :S
Deze dus, voor lulz: https://www.facebook.com/(...)ekchallenge/?fref=ts
Mwah, ik ben dan wel 5 cm langer dan 1.75, maar mijn vetvrije massa is al meer dan 60 kgquote:Is this real life. Meestal weegt een chick van 1.75 toch niet meer dan 60-65 kg.
Pics van je zusje.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Meeste vrouwen hebben weinig tot bijna geen muscles.
[..]
Zo'n ribbelbuikje met stokjesarmen.
[..]
Laat ze gewoon squats, deadlifts en pullups doen.Mijn zusje kan er inmiddels 5.
Ik was 3 toen dat nummer uitkwam. Klinkt wel lekkerquote:Op maandag 6 mei 2013 12:21 schreef seto het volgende:
[..]
gister helemaal los in de auto toen deze op de radio kwam
maar daar was jij te jong voor denk ik
Ik ben sowieso blij dat ik een hele andere kijk heb op afvallen en KT.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:38 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
misschien troost de gedachte je dat de meeste vrouwen pas vanaf hun 30e wat zelfverzekerder worden. Verder
ben je nu bezig met fitness/bodybuilding waardoor je kritischer naar je zelf kijkt dan die bished in LIF.
Bria Myles ass goddess en mijn future wifey.quote:Op maandag 6 mei 2013 10:58 schreef no1uknow het volgende:
[..]
die zet ik er net in
deze foto is van 't vorige topic:
[ afbeelding ]
Je moet ze niet versnipperen, je moet ze opproppen.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:43 schreef Jachtgeweer het volgende:
Sprak vd week een vent in de gym, die zei dat ik A4'tjes moest versnipperen en dan opsnuiven met brinta. Zeg maar daar kreeg hij zon energy rush van om keihard te pompen, nu heb ik dat ook gedaan vd week maar ging mijn neus gewoon helemaal bloeden. En zo hard pompte ik ook weer niet. Loog hij denk je?
pics van je zusje.ow vmsdkr was me voorquote:Op maandag 6 mei 2013 12:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Meeste vrouwen hebben weinig tot bijna geen muscles.
[..]
Zo'n ribbelbuikje met stokjesarmen.
[..]
Laat ze gewoon squats, deadlifts en pullups doen.Mijn zusje kan er inmiddels 5.
ow ja dat recept heb ik alquote:Op maandag 6 mei 2013 13:24 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik was 3 toen dat nummer uitkwam. Klinkt wel lekker
[..]
Ik ben sowieso blij dat ik een hele andere kijk heb op afvallen en KT.
Recept voor bananenpannenkoek.
2 eieren
1 banaan
prakken en daarna bakken. Eindresultaat; lekkerder dan de naturel versie
http://www.blogilates.com(...)lourless-low-calorie
echt heerlijk weer buiten ja. Mocht eerder weg van werk vanwege vaccinatiequote:Op maandag 6 mei 2013 15:16 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Vandaag is een mooie dag voor cardio, net als alle andere komende dagen.
Hehe, zo bedoelde ik hem niet eens.. meer omdat ik alleen cardio en benen kan momenteel!quote:Op maandag 6 mei 2013 15:49 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
echt heerlijk weer buiten ja. Mocht eerder weg van werk vanwege vaccinatieen zat in de pauze ook een uur buiten goed voor mijn tan!
Dit i.c.m. je squatgewicht (nog +1 respect daarvoor) maakt dat je er ws. goed uitziet.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:14 schreef MarMar het volgende:
[..]
Mwah, ik ben dan wel 5 cm langer dan 1.75, maar mijn vetvrije massa is al meer dan 60 kg![]()
Zou niet best zijn als ik tussen de 60 en 65 woog.
Haha oke, stom gebrek aan nuancering weer eensquote:Op maandag 6 mei 2013 16:06 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Hehe, zo bedoelde ik hem niet eens.. meer omdat ik alleen cardio en benen kan momenteel!maar idd wel erg fijn weer om buiten wat hard te lopen o.i.d.
Jij hebt al aardige tan van jezelf toch? Nooit tan genoeg natuurlijk!quote:Op maandag 6 mei 2013 16:15 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Haha oke, stom gebrek aan nuancering weer eens.
Cardio+tan meepakken
Mwoah op dit moment ben ik nog vrij licht voor mijn doen.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:18 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Jij hebt al aardige tan van jezelf toch? Nooit tan genoeg natuurlijk!
Nah. Maar zij is vies bruin,al valt dat op die foto nog mee, latina genen.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:24 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
Snooki heeft haar eigen bronzer, wellicht is dat wat voor je
Snookiquote:Op maandag 6 mei 2013 16:24 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
Snooki heeft haar eigen bronzer, wellicht is dat wat voor je
smerig wijf (srs)quote:Op maandag 6 mei 2013 16:43 schreef no1uknow het volgende:
Ik weet dat het filmpje reclame is maar die chick
Picsquote:Op maandag 6 mei 2013 16:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Mwoah op dit moment ben ik nog vrij licht voor mijn doen.
Ik kan echt heel donker worden.
quote:Op maandag 6 mei 2013 16:43 schreef Awesome_ het volgende:
http://www.beautifulpeople.com/en-NL
Wie van jullie is al binnen?
BB'ers die LIF ban hebben unite!quote:Op maandag 6 mei 2013 17:09 schreef Fanta-stick het volgende:
R&P / Hoe zit het met jouw motivatie om te sporten?
Als ik vrijgezel was geweest had ik me aangemeldquote:Op maandag 6 mei 2013 16:43 schreef Awesome_ het volgende:
http://www.beautifulpeople.com/en-NL
Wie van jullie is al binnen?
quote:Op maandag 6 mei 2013 17:09 schreef Fanta-stick het volgende:
R&P / Hoe zit het met jouw motivatie om te sporten?
Ditquote:Op maandag 6 mei 2013 18:07 schreef ChesterPerry het volgende:
motivatie om te sporten is wel goed alleen eetdiscipline niet
Voeding is ook overrated maar wel irritant als je wilt droogtrainen of snel aankomtquote:
Fuck die shit gek, gewoon ff checken of je hot bent, het is allemaal maar fun and games.quote:Op maandag 6 mei 2013 17:57 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Als ik vrijgezel was geweest had ik me aangemeld
Ik heb nog niks raakbaars gespotquote:Op maandag 6 mei 2013 18:13 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Fuck die shit gek, gewoon ff checken of je hot bent, het is allemaal maar fun and games.
aaah, my eyes, kort haarquote:Op maandag 6 mei 2013 18:31 schreef Drommeldaris het volgende:
Wat is dit, mooiste vrouw ter wereld volgens de lezers van Maxim_!!!!!!!
[ afbeelding ]
die heeft een snollekop,quote:Op maandag 6 mei 2013 18:34 schreef G.R.S. het volgende:
Sowieso vind ik Scarlett mooiste vrouw
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh dus die mensen zitten daar, wat een fags en mooiboys.quote:
Gewoon ff photoshoppen he. Niemand die het ziet totdat je hem of haar ontmoet.quote:Op maandag 6 mei 2013 18:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh dus die mensen zitten daar, wat een fags en mooiboys.
Ik had meer verwacht dat er fotomodellen en types als Channing Tatum zaten.
Yvonne heet ze toch?quote:Op maandag 6 mei 2013 18:48 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Mijn vriendin is een beroemdheid op dit forum, schaam je.
hoe lang train je al wijffie?quote:Op maandag 6 mei 2013 19:54 schreef Jahr00n het volgende:
Ik wil een fucking vastus medialis die zichtbaar is. Ben nu lekker droog aan het worden. Dikke sixpack alles maar benen blijven als één blok beton. Mensen, wat doe ik fout. 4day ub/lb split, twee keer per week squatten. Dit moet toch genoeg zijn.
quote:Volgens mij hebben borsten geen spieren, bestaan enkel uit vet. Er valt dus weinig aan te trainen.
voor hoe lang?quote:Op maandag 6 mei 2013 19:57 schreef Jahr00n het volgende:
LIF / Hoe train je je borstspieren?
[..]![]()
Het is dat ik er niet kan posten.
Ik kan wel posten, ik zie alweer een hoop bullshit staan.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:57 schreef Jahr00n het volgende:
LIF / Hoe train je je borstspieren?
[..]![]()
Het is dat ik er niet kan posten.
quote:
Dikke diss jou kant op, PAK UM TIJGERT!!quote:
Korequote:Op maandag 6 mei 2013 18:48 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Mijn vriendin is een beroemdheid op dit forum, schaam je.
Same hier, nooit leg extensions gedaan. Ga nu als een malle op die dingen.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:54 schreef Jahr00n het volgende:
Ik wil een fucking vastus medialis die zichtbaar is. Ben nu lekker droog aan het worden. Dikke sixpack alles maar benen blijven als één blok beton. Mensen, wat doe ik fout. 4day ub/lb split, twee keer per week squatten. Dit moet toch genoeg zijn.
quote:Op maandag 6 mei 2013 17:19 schreef Awesome_ het volgende:
Ik vind R&P zo saai he. Dacht toen ik lid werd dat het helemaal de shit zou zijn, human psychology en shit maar het is alleen een verzameling huilende emo's die miepen over hun ex.
Ik heb zin om die nek voorover te duwen....quote:
Geniet ervanquote:Op maandag 6 mei 2013 21:19 schreef robuust89 het volgende:
Goed gesquat vandaag, dus tijd voor een chipolata taartje
Lunges, leg extensions bradaquote:Op maandag 6 mei 2013 19:54 schreef Jahr00n het volgende:
Dit.quote:Op maandag 6 mei 2013 18:05 schreef no1uknow het volgende:
Voor sporten hoor je geen motivatie nodig te hebben, je moet het gewoon doen.
nja opzich is het te doen hoor die camversie.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:10 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Ik wacht.liever even op wat betere kwaliteit
Hmm das wel beter dan, maar wacht liever, zeker voor een film waar ik al op heb gewacht, kunnen die weekjes er ook nog wel bijquote:Op maandag 6 mei 2013 22:32 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
nja opzich is het te doen hoor die camversie.
Gelukkig loopt het geluid nu wel synchroon.
Mja jij heb al zo n gigantische borstpartij. Jij kijkt alleen maar in de spiegel (kijk zijn UI mensen)quote:
is hij al uit??quote:
Hardquote:
gewoon proberen broederquote:Op maandag 6 mei 2013 23:33 schreef Awesome_ het volgende:
Teveel cupcakes vandaag, als ik morgen nu gewoon een hele dag niet eet, stort ik dan in elkaar?
gewoon morgen normaal eten, vandaag was je cheatdayquote:Op maandag 6 mei 2013 23:33 schreef Awesome_ het volgende:
Teveel cupcakes vandaag, als ik morgen nu gewoon een hele dag niet eet, stort ik dan in elkaar?
per week?quote:Op maandag 6 mei 2013 23:46 schreef Seam het volgende:
hoeveel cheatdays hebben jullie per week? bij mij varieert het tussen 2-3Maar de dag daarop pak ik wel 1-2 koekjes minder!
echt waar? Knap hoor, zoveel discipliene heb ik nietquote:Op maandag 6 mei 2013 23:47 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
per week?
heb ze een keer per maand oid
't is meer dat ik helemaal geen trek meer in patat/snoep/chips heb de laatste tijd. Lekker eten kan vaak ook gewoon gezond zijn.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:48 schreef Seam het volgende:
[..]
echt waar? Knap hoor, zoveel discipliene heb ik nietMaar ik vind het ook belangrijk om te kunnen genieten van het leven!
Hhahahaquote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:10 schreef Seam het volgende:
Ik gun niemand een blessure, maar die gast....
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:06 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik was van plan uur geleden te gaan slapen, al mjn gains vrnkt!!
Welke spieren pak ik met deze oefening? Lijkt me wel een goeiequote:
EVERYDAY CHEATDAYquote:Op maandag 6 mei 2013 23:46 schreef Seam het volgende:
hoeveel cheatdays hebben jullie per week? bij mij varieert het tussen 2-3Maar de dag daarop pak ik wel 1-2 koekjes minder!
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:03 schreef Fanta-stick het volgende:
Dayum zag net de blonde en gespierde versie van john mayer in de metro![]()
Dronken op dinsdagochtend 9.20?! What are they doing with their livesquote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:21 schreef Seam het volgende:
Gvd wakker gebeld door dronken maatjes
Daar gaan me gains
Toen ik nog niet trainde ging ik ook wel eens op maandag stappen, is niet heel gek als je studeert.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:48 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dronken op dinsdagochtend 9.20?! What are they doing with their lives
slaat nerges op ik studeer beveiliging en k doe alles voor me studiequote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:57 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Toen ik nog niet trainde ging ik ook wel eens op maandag stappen, is niet heel gek als je studeert.
Je studeert beveiliging? Of doe je een cursus beveiliging.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:58 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
slaat nerges op ik studeer beveiliging en k doe alles voor me studie
is spesializatie tijdens matser vrijetijdskundequote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:11 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Je studeert beveiliging? Of doe je een cursus beveiliging.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:15 schreef seto het volgende:
[..]
is spesializatie tijdens matser vrijetijdskunde
Lekker lopen joh, komt goed. Als je constant wisselt tussen zitten en staan is dat veel erger.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:00 schreef MarMar het volgende:
Wish me luck, werken (horeca) na legdayDe hele dag lopen en staan
En als het even lukt vanavond weer naar de sportschool, ligt eraan hoelaat ik klaar ben.
Met studeren bedoel ik universiteit.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:58 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
slaat nerges op ik studeer beveiliging en k doe alles voor me studie
Vandale.nl, beveiliging is beetj bewegingswetenschappe en spygologie dus k ben gwn student mbo3 beveiliging sukkeltjequote:Betekenis ' studeren '
Je hebt gezocht op het woord: studeren.
stu·de·ren (werkwoord; studeerde, heeft gestudeerd)
1
zich bekwamen in een vak van wetenschap: hij zit te studeren
2
onderwijs volgen, student zijn
Dat logo er ook opquote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:27 schreef Awesome_ het volgende:
Awesome_'s brotip van de dag voor de IF'ende broeder:
Slimpie waterijsjes
[ afbeelding ]
die gast doet het er omquote:
gisteren hepatitis b prik gehaald mevrouw zei dat ik rust moest nemen omdat je grieperig kan worden maar het viel reuze mee. Gewoon proberen dus.waar ga je heen?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:24 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Lekker lopen joh, komt goed. Als je constant wisselt tussen zitten en staan is dat veel erger.
Vanavond 3 inentingen halen ivm reis. Kan ik daarna gewoon trainen, iemand ervaring mee?
Kijk z'n paleo pendlay rows. Dat dere formquote:
Oké...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:42 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Vandale.nl, beveiliging is beetj bewegingswetenschappe en spygologie dus k ben gwn student mbo3 beveiliging sukkeltje
Ik ben van plan om vanavond te trainen, we zullen zien. 4 weken Sumatra, jungle trekkings, olifanten rijden en een week paradijselijk eiland.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
gisteren hepatitis b prik gehaald mevrouw zei dat ik rust moest nemen omdat je grieperig kan worden maar het viel reuze mee. Gewoon proberen dus.waar ga je heen?
oh heerlijk ik ben jelly!! Met wie ga je en wanneer?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:21 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Ik ben van plan om vanavond te trainen, we zullen zien. 4 weken Sumatra, jungle trekkings, olifanten rijden en een week paradijselijk eiland.
Over een maand met mevrouw h1n1, ben benieuwd hoe ik terugkom na een maand niet trainen en zweten als een otter.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:29 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
oh heerlijk ik ben jelly!! Met wie ga je en wanneer?
De hamvraag is natuurlijk of ze squat.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:49 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Over een maand met mevrouw h1n1, ben benieuwd hoe ik terugkom na een maand niet trainen en zweten als een otter.
Yep! Kleine dame maar van nature sterk. Eerste keer deed ze 3*8 pushups en 1 keer 5 pull ups. Verder hardlopen 3 keer per week en atg squats met mij op dr rug :-D.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:51 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
De hamvraag is natuurlijk of ze squat.
Hoeveel weeg je?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:03 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Yep! Kleine dame maar van nature sterk. Eerste keer deed ze 3*8 pushups en 1 keer 5 pull ups. Verder hardlopen 3 keer per week en atg squats met mij op dr rug :-D.
Je chick lift meer dan jijquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:03 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Yep! Kleine dame maar van nature sterk. Eerste keer deed ze 3*8 pushups en 1 keer 5 pull ups. Verder hardlopen 3 keer per week en atg squats met mij op dr rug :-D.
Michael Bay he, dan weet je wat je kan verwachtenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:38 schreef ManageTheAnger het volgende:
Gister Pain&Gain gekeken.
Opzich een leuke film, het draait om 3 "bodybuilders" die "do-ers" willen worden.
Wel moet ik zeggen, dat het onderdeel "fitness" en veel kleinere rol speelt dan je zou denken.
Ik had persoonlijk meer van de film verwacht, maar vond hem goed te doen met hier en daar wat humor.
Ojee Bay, zat er ook weer van die heroïsche kutmuziek in?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:49 schreef Beach het volgende:
[..]
Michael Bay he, dan weet je wat je kan verwachten
doe ik ookquote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:42 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Vandale.nl, beveiliging is beetj bewegingswetenschappe en spygologie dus k ben gwn student mbo3 beveiliging sukkeltje
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:54 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Ojee Bay, zat er ook weer van die heroïsche kutmuziek in?
wat is er mis mee dan?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:32 schreef Jahr00n het volgende:
LIF / H&M gebruikt plussize model voor badkleding campagne
Waar dik zijn niet je eigen schuld is.
Met het feit dat H&M vetzakken gebruikt kan ik opzich leven maar de rest van het topic staat vol met dikke foktrollen die het de normaalste zaak van de wereld vinden om moddervet rond te lopen.quote:
Zou hard geven.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:32 schreef Jahr00n het volgende:
LIF / H&M gebruikt plussize model voor badkleding campagne
Waar dik zijn niet je eigen schuld is.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:39 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Met het feit dat H&M vetzakken gebruikt kan ik opzich leven maar de rest van het topic staat vol met dikke foktrollen die het de normaalste zaak van de wereld vinden om moddervet rond te lopen.
Waarom staat die ouwe taart uit de UK bovenaan? :Squote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:28 schreef Ethanolic het volgende:
jullie maken je druk om onbelangrijkere dingen in het leven maar kijk eens naar hoe de wereld werkelijk in elkaar zit!!
[ afbeelding ]
we zijn allemaal slaven jajajawel!
Ja ik koop niks zonder "Ik kies bewust"-logo anders word ik dik.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:13 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Dat logo er ook op
Net als op de crystal clear en fruitsappen
De groene, de blauwe of allebei?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:08 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ja ik koop niks zonder "Ik kies bewust"-logo anders word ik dik.
maar die vallen jou toch eigenlijk niet lastig?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:39 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Met het feit dat H&M vetzakken gebruikt kan ik opzich leven maar de rest van het topic staat vol met dikke foktrollen die het de normaalste zaak van de wereld vinden om moddervet rond te lopen.
Allebei. Heb zelf nog een rol met van die ik kies bewust stickers dus plak ze zelf gewoon ook overal op.quote:
Groene is ik kies bewuster oidquote:
Wat een gast hahaha, hij rochelt bijna. Excellent form thoughquote:
KEIHARD POMPEN Gquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:07 schreef Jachtgeweer het volgende:
ik heb een cradle of filth setje in elkaar gezet, vnvd ff opzetten bij het pompen. hoop wel echt hard te gan
Badmintonquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:16 schreef Ethanolic het volgende:
Jongens het is dinsdag wat trainen we vandaag???
Cock push-upsquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:16 schreef Ethanolic het volgende:
hardlopen in die regen jewait.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:20 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Gewoon cardio tog? Zomer is niet voor krachd
Standing lateral littlefinger curlsquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:16 schreef Ethanolic het volgende:
PALEO PENDLAY ROWS!!!!!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:16 schreef Ethanolic het volgende:
Wanneer gaan we keer samen lopen fanta? Of loop ik nu te hard van stapel? Hahaha snap je hem 2x grap met lopen erin, hahahaha!quote:
cockquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:16 schreef Ethanolic het volgende:
Maar is dat niet saai dat je elke dag hetzelfde doetquote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:39 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Whatever aan de beurt is. Strict je schema volgen ftw.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:16 schreef Ethanolic het volgende:
niks geen zin om na me gym te gaan in de regen vandaag was ook cardiodagje heb btw geen eet of trainschemas wijk je toch altijd van afquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:16 schreef Ethanolic het volgende:
is dat altijd zo, als het regent dat je geen zin hebt om te gaan?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:34 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
niks geen zin om na me gym te gaan in de regen vandaag was ook cardiodagje heb btw geen eet of trainschemas wijk je toch altijd van af
Ja 9 mei van 9:00 - 16:00 en 10 mei 09:00 - 23:00quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:47 schreef Montelly het volgende:
Zijn jullie sportscholen 9 en 10 mei open??
jij bent echt gek gozer, betaald zei? dan sowieso doenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:48 schreef StraatSoldaat het volgende:
M'n nieuwe vriendin die ik pas 2 weken heeft mij gevraagd of ik komende zomer met haar mee ga naar Turkije voor 3 weken. Alsof ik mijn gains ga riskeren voor iemand die ik pas net ken![]()
Hoewel Winny daar wel erg goedkoop en makkelijk te krijgen is
hemelsvaard dichtquote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:47 schreef Montelly het volgende:
Donderdag niet, vrijdag hoop ik wel.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:47 schreef Montelly het volgende:
Lekker bulken in het resort toch.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:48 schreef StraatSoldaat het volgende:
M'n nieuwe vriendin die ik pas 2 weken heeft mij gevraagd of ik komende zomer met haar mee ga naar Turkije voor 3 weken. Alsof ik mijn gains ga riskeren voor iemand die ik pas net ken![]()
Hoewel Winny daar wel erg goedkoop en makkelijk te krijgen is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |