Gewoon ff photoshoppen he. Niemand die het ziet totdat je hem of haar ontmoet.quote:Op maandag 6 mei 2013 18:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh dus die mensen zitten daar, wat een fags en mooiboys.
Ik had meer verwacht dat er fotomodellen en types als Channing Tatum zaten.
Yvonne heet ze toch?quote:Op maandag 6 mei 2013 18:48 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Mijn vriendin is een beroemdheid op dit forum, schaam je.
hoe lang train je al wijffie?quote:Op maandag 6 mei 2013 19:54 schreef Jahr00n het volgende:
Ik wil een fucking vastus medialis die zichtbaar is. Ben nu lekker droog aan het worden. Dikke sixpack alles maar benen blijven als één blok beton. Mensen, wat doe ik fout. 4day ub/lb split, twee keer per week squatten. Dit moet toch genoeg zijn.
quote:Volgens mij hebben borsten geen spieren, bestaan enkel uit vet. Er valt dus weinig aan te trainen.
voor hoe lang?quote:Op maandag 6 mei 2013 19:57 schreef Jahr00n het volgende:
LIF / Hoe train je je borstspieren?
[..]![]()
Het is dat ik er niet kan posten.
Ik kan wel posten, ik zie alweer een hoop bullshit staan.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:57 schreef Jahr00n het volgende:
LIF / Hoe train je je borstspieren?
[..]![]()
Het is dat ik er niet kan posten.
quote:
Dikke diss jou kant op, PAK UM TIJGERT!!quote:
Korequote:Op maandag 6 mei 2013 18:48 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Mijn vriendin is een beroemdheid op dit forum, schaam je.
Same hier, nooit leg extensions gedaan. Ga nu als een malle op die dingen.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:54 schreef Jahr00n het volgende:
Ik wil een fucking vastus medialis die zichtbaar is. Ben nu lekker droog aan het worden. Dikke sixpack alles maar benen blijven als één blok beton. Mensen, wat doe ik fout. 4day ub/lb split, twee keer per week squatten. Dit moet toch genoeg zijn.
quote:Op maandag 6 mei 2013 17:19 schreef Awesome_ het volgende:
Ik vind R&P zo saai he. Dacht toen ik lid werd dat het helemaal de shit zou zijn, human psychology en shit maar het is alleen een verzameling huilende emo's die miepen over hun ex.
Ik heb zin om die nek voorover te duwen....quote:
Geniet ervanquote:Op maandag 6 mei 2013 21:19 schreef robuust89 het volgende:
Goed gesquat vandaag, dus tijd voor een chipolata taartje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |