Que?quote:Op maandag 6 mei 2013 19:52 schreef Hyaenidae het volgende:
Volgens mij hebben borsten geen spieren, bestaan enkel uit vet. Er valt dus weinig aan te trainen.
Dat komt met de jaren wel goed, maar het is de vraag wanneer precies.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:03 schreef klaas_th het volgende:
Ik heb nu zegmaar foto 1.
[ afbeelding ]
Moet ik dat trainen om 2 te worden, of komt dat door de jaren heen goed.
Ik ben nu 15 jaar.
Nu is het voorbeeld genomen van Justin Bieber, maar ik vind het er zo vervelend uit zien.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:07 schreef DaveGrohl het volgende:
[..]
Dat komt met de jaren wel goed, maar het is de vraag wanneer precies.
Zou me er niet al te druk om maken. Zwemmen helpt in ieder geval erg goed.
Die foto van hierboven zijn alle 3 van justin bieber. Dat is gewoon een voorbeeld.quote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 20:13 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Foto 3 is trouwens echt teringlelijk, chickenwings on steroids, lol.
Je kan met 15 jaar toch wel naar de sportschool gaan?quote:Op maandag 6 mei 2013 20:08 schreef kaasplankje het volgende:
Thuis push ups doen dan komt alles wel goed. Je kan nog niet te intensief gaan trainen want daar ben je nog iets wat jong voor.
3x per week 3x 10 push ups en jij bent foto 2 in 1 jaar.
Roeien kan je er ook bij doen, dat is voor je rugspieren.
Beter van niet, omdat je lichaam nog niet volgroeid is. Het kan wel hoor, maar dan moet je heel licht trainen, met veel reps.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:15 schreef esv7 het volgende:
[..]
Je kan met 15 jaar toch wel naar de sportschool gaan?
Ik dacht dat dit al zwaar achterhaald is, niet zeker van verder. Zie bij mijn sportschool wel een aantal jongens van een jaar of tien aan krachttraining doen.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:17 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Beter van niet, omdat je lichaam nog niet volgroeid is. Het kan wel hoor, maar dan moet je heel licht trainen, met veel reps.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |