quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:39 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Met het feit dat H&M vetzakken gebruikt kan ik opzich leven maar de rest van het topic staat vol met dikke foktrollen die het de normaalste zaak van de wereld vinden om moddervet rond te lopen.
Waarom staat die ouwe taart uit de UK bovenaan? :Squote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:28 schreef Ethanolic het volgende:
jullie maken je druk om onbelangrijkere dingen in het leven maar kijk eens naar hoe de wereld werkelijk in elkaar zit!!
[ afbeelding ]
we zijn allemaal slaven jajajawel!
Ja ik koop niks zonder "Ik kies bewust"-logo anders word ik dik.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:13 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Dat logo er ook op
Net als op de crystal clear en fruitsappen
De groene, de blauwe of allebei?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:08 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ja ik koop niks zonder "Ik kies bewust"-logo anders word ik dik.
maar die vallen jou toch eigenlijk niet lastig?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:39 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Met het feit dat H&M vetzakken gebruikt kan ik opzich leven maar de rest van het topic staat vol met dikke foktrollen die het de normaalste zaak van de wereld vinden om moddervet rond te lopen.
Allebei. Heb zelf nog een rol met van die ik kies bewust stickers dus plak ze zelf gewoon ook overal op.quote:
Groene is ik kies bewuster oidquote:
Wat een gast hahaha, hij rochelt bijna. Excellent form thoughquote:
KEIHARD POMPEN Gquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:07 schreef Jachtgeweer het volgende:
ik heb een cradle of filth setje in elkaar gezet, vnvd ff opzetten bij het pompen. hoop wel echt hard te gan
Badmintonquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:16 schreef Ethanolic het volgende:
Jongens het is dinsdag wat trainen we vandaag???
Cock push-upsquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:16 schreef Ethanolic het volgende:
hardlopen in die regen jewait.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:20 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Gewoon cardio tog? Zomer is niet voor krachd
Standing lateral littlefinger curlsquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:16 schreef Ethanolic het volgende:
PALEO PENDLAY ROWS!!!!!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:16 schreef Ethanolic het volgende:
Wanneer gaan we keer samen lopen fanta? Of loop ik nu te hard van stapel? Hahaha snap je hem 2x grap met lopen erin, hahahaha!quote:
cockquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:16 schreef Ethanolic het volgende:
Maar is dat niet saai dat je elke dag hetzelfde doetquote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:39 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Whatever aan de beurt is. Strict je schema volgen ftw.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:16 schreef Ethanolic het volgende:
niks geen zin om na me gym te gaan in de regen vandaag was ook cardiodagje heb btw geen eet of trainschemas wijk je toch altijd van afquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:16 schreef Ethanolic het volgende:
is dat altijd zo, als het regent dat je geen zin hebt om te gaan?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:34 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
niks geen zin om na me gym te gaan in de regen vandaag was ook cardiodagje heb btw geen eet of trainschemas wijk je toch altijd van af
Ja 9 mei van 9:00 - 16:00 en 10 mei 09:00 - 23:00quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:47 schreef Montelly het volgende:
Zijn jullie sportscholen 9 en 10 mei open??
jij bent echt gek gozer, betaald zei? dan sowieso doenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:48 schreef StraatSoldaat het volgende:
M'n nieuwe vriendin die ik pas 2 weken heeft mij gevraagd of ik komende zomer met haar mee ga naar Turkije voor 3 weken. Alsof ik mijn gains ga riskeren voor iemand die ik pas net ken![]()
Hoewel Winny daar wel erg goedkoop en makkelijk te krijgen is
hemelsvaard dichtquote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:47 schreef Montelly het volgende:
Donderdag niet, vrijdag hoop ik wel.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:47 schreef Montelly het volgende:
Lekker bulken in het resort toch.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:48 schreef StraatSoldaat het volgende:
M'n nieuwe vriendin die ik pas 2 weken heeft mij gevraagd of ik komende zomer met haar mee ga naar Turkije voor 3 weken. Alsof ik mijn gains ga riskeren voor iemand die ik pas net ken![]()
Hoewel Winny daar wel erg goedkoop en makkelijk te krijgen is
niks eigenlijk maar veer bedrijven hebben dan een "verplicht"vrije dag..advquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |