Dronken op dinsdagochtend 9.20?! What are they doing with their livesquote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:21 schreef Seam het volgende:
Gvd wakker gebeld door dronken maatjes
Daar gaan me gains
Toen ik nog niet trainde ging ik ook wel eens op maandag stappen, is niet heel gek als je studeert.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:48 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dronken op dinsdagochtend 9.20?! What are they doing with their lives
slaat nerges op ik studeer beveiliging en k doe alles voor me studiequote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:57 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Toen ik nog niet trainde ging ik ook wel eens op maandag stappen, is niet heel gek als je studeert.
Je studeert beveiliging? Of doe je een cursus beveiliging.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:58 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
slaat nerges op ik studeer beveiliging en k doe alles voor me studie
is spesializatie tijdens matser vrijetijdskundequote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:11 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Je studeert beveiliging? Of doe je een cursus beveiliging.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:15 schreef seto het volgende:
[..]
is spesializatie tijdens matser vrijetijdskunde
Lekker lopen joh, komt goed. Als je constant wisselt tussen zitten en staan is dat veel erger.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:00 schreef MarMar het volgende:
Wish me luck, werken (horeca) na legdayDe hele dag lopen en staan
En als het even lukt vanavond weer naar de sportschool, ligt eraan hoelaat ik klaar ben.
Met studeren bedoel ik universiteit.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:58 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
slaat nerges op ik studeer beveiliging en k doe alles voor me studie
Vandale.nl, beveiliging is beetj bewegingswetenschappe en spygologie dus k ben gwn student mbo3 beveiliging sukkeltjequote:Betekenis ' studeren '
Je hebt gezocht op het woord: studeren.
stu·de·ren (werkwoord; studeerde, heeft gestudeerd)
1
zich bekwamen in een vak van wetenschap: hij zit te studeren
2
onderwijs volgen, student zijn
Dat logo er ook opquote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:27 schreef Awesome_ het volgende:
Awesome_'s brotip van de dag voor de IF'ende broeder:
Slimpie waterijsjes
[ afbeelding ]
die gast doet het er omquote:
gisteren hepatitis b prik gehaald mevrouw zei dat ik rust moest nemen omdat je grieperig kan worden maar het viel reuze mee. Gewoon proberen dus.waar ga je heen?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:24 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Lekker lopen joh, komt goed. Als je constant wisselt tussen zitten en staan is dat veel erger.
Vanavond 3 inentingen halen ivm reis. Kan ik daarna gewoon trainen, iemand ervaring mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |