Kijk z'n paleo pendlay rows. Dat dere formquote:
Oké...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:42 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Vandale.nl, beveiliging is beetj bewegingswetenschappe en spygologie dus k ben gwn student mbo3 beveiliging sukkeltje
Ik ben van plan om vanavond te trainen, we zullen zien. 4 weken Sumatra, jungle trekkings, olifanten rijden en een week paradijselijk eiland.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
gisteren hepatitis b prik gehaald mevrouw zei dat ik rust moest nemen omdat je grieperig kan worden maar het viel reuze mee. Gewoon proberen dus.waar ga je heen?
oh heerlijk ik ben jelly!! Met wie ga je en wanneer?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:21 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Ik ben van plan om vanavond te trainen, we zullen zien. 4 weken Sumatra, jungle trekkings, olifanten rijden en een week paradijselijk eiland.
Over een maand met mevrouw h1n1, ben benieuwd hoe ik terugkom na een maand niet trainen en zweten als een otter.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:29 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
oh heerlijk ik ben jelly!! Met wie ga je en wanneer?
De hamvraag is natuurlijk of ze squat.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:49 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Over een maand met mevrouw h1n1, ben benieuwd hoe ik terugkom na een maand niet trainen en zweten als een otter.
Yep! Kleine dame maar van nature sterk. Eerste keer deed ze 3*8 pushups en 1 keer 5 pull ups. Verder hardlopen 3 keer per week en atg squats met mij op dr rug :-D.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:51 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
De hamvraag is natuurlijk of ze squat.
Hoeveel weeg je?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:03 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Yep! Kleine dame maar van nature sterk. Eerste keer deed ze 3*8 pushups en 1 keer 5 pull ups. Verder hardlopen 3 keer per week en atg squats met mij op dr rug :-D.
Je chick lift meer dan jijquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:03 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Yep! Kleine dame maar van nature sterk. Eerste keer deed ze 3*8 pushups en 1 keer 5 pull ups. Verder hardlopen 3 keer per week en atg squats met mij op dr rug :-D.
Michael Bay he, dan weet je wat je kan verwachtenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:38 schreef ManageTheAnger het volgende:
Gister Pain&Gain gekeken.
Opzich een leuke film, het draait om 3 "bodybuilders" die "do-ers" willen worden.
Wel moet ik zeggen, dat het onderdeel "fitness" en veel kleinere rol speelt dan je zou denken.
Ik had persoonlijk meer van de film verwacht, maar vond hem goed te doen met hier en daar wat humor.
Ojee Bay, zat er ook weer van die heroïsche kutmuziek in?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:49 schreef Beach het volgende:
[..]
Michael Bay he, dan weet je wat je kan verwachten
doe ik ookquote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:42 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Vandale.nl, beveiliging is beetj bewegingswetenschappe en spygologie dus k ben gwn student mbo3 beveiliging sukkeltje
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:54 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Ojee Bay, zat er ook weer van die heroïsche kutmuziek in?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |