BB'ers die LIF ban hebben unite!quote:Op maandag 6 mei 2013 17:09 schreef Fanta-stick het volgende:
R&P / Hoe zit het met jouw motivatie om te sporten?
Als ik vrijgezel was geweest had ik me aangemeldquote:Op maandag 6 mei 2013 16:43 schreef Awesome_ het volgende:
http://www.beautifulpeople.com/en-NL
Wie van jullie is al binnen?
quote:Op maandag 6 mei 2013 17:09 schreef Fanta-stick het volgende:
R&P / Hoe zit het met jouw motivatie om te sporten?
Ditquote:Op maandag 6 mei 2013 18:07 schreef ChesterPerry het volgende:
motivatie om te sporten is wel goed alleen eetdiscipline niet
Voeding is ook overrated maar wel irritant als je wilt droogtrainen of snel aankomtquote:
Fuck die shit gek, gewoon ff checken of je hot bent, het is allemaal maar fun and games.quote:Op maandag 6 mei 2013 17:57 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Als ik vrijgezel was geweest had ik me aangemeld
Ik heb nog niks raakbaars gespotquote:Op maandag 6 mei 2013 18:13 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Fuck die shit gek, gewoon ff checken of je hot bent, het is allemaal maar fun and games.
aaah, my eyes, kort haarquote:Op maandag 6 mei 2013 18:31 schreef Drommeldaris het volgende:
Wat is dit, mooiste vrouw ter wereld volgens de lezers van Maxim_!!!!!!!
[ afbeelding ]
die heeft een snollekop,quote:Op maandag 6 mei 2013 18:34 schreef G.R.S. het volgende:
Sowieso vind ik Scarlett mooiste vrouw
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh dus die mensen zitten daar, wat een fags en mooiboys.quote:
Gewoon ff photoshoppen he. Niemand die het ziet totdat je hem of haar ontmoet.quote:Op maandag 6 mei 2013 18:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh dus die mensen zitten daar, wat een fags en mooiboys.
Ik had meer verwacht dat er fotomodellen en types als Channing Tatum zaten.
Yvonne heet ze toch?quote:Op maandag 6 mei 2013 18:48 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Mijn vriendin is een beroemdheid op dit forum, schaam je.
hoe lang train je al wijffie?quote:Op maandag 6 mei 2013 19:54 schreef Jahr00n het volgende:
Ik wil een fucking vastus medialis die zichtbaar is. Ben nu lekker droog aan het worden. Dikke sixpack alles maar benen blijven als één blok beton. Mensen, wat doe ik fout. 4day ub/lb split, twee keer per week squatten. Dit moet toch genoeg zijn.
quote:Volgens mij hebben borsten geen spieren, bestaan enkel uit vet. Er valt dus weinig aan te trainen.
voor hoe lang?quote:Op maandag 6 mei 2013 19:57 schreef Jahr00n het volgende:
LIF / Hoe train je je borstspieren?
[..]![]()
Het is dat ik er niet kan posten.
Ik kan wel posten, ik zie alweer een hoop bullshit staan.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:57 schreef Jahr00n het volgende:
LIF / Hoe train je je borstspieren?
[..]![]()
Het is dat ik er niet kan posten.
quote:
Dikke diss jou kant op, PAK UM TIJGERT!!quote:
Korequote:Op maandag 6 mei 2013 18:48 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Mijn vriendin is een beroemdheid op dit forum, schaam je.
Same hier, nooit leg extensions gedaan. Ga nu als een malle op die dingen.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:54 schreef Jahr00n het volgende:
Ik wil een fucking vastus medialis die zichtbaar is. Ben nu lekker droog aan het worden. Dikke sixpack alles maar benen blijven als één blok beton. Mensen, wat doe ik fout. 4day ub/lb split, twee keer per week squatten. Dit moet toch genoeg zijn.
quote:Op maandag 6 mei 2013 17:19 schreef Awesome_ het volgende:
Ik vind R&P zo saai he. Dacht toen ik lid werd dat het helemaal de shit zou zijn, human psychology en shit maar het is alleen een verzameling huilende emo's die miepen over hun ex.
Ik heb zin om die nek voorover te duwen....quote:
Geniet ervanquote:Op maandag 6 mei 2013 21:19 schreef robuust89 het volgende:
Goed gesquat vandaag, dus tijd voor een chipolata taartje
Lunges, leg extensions bradaquote:Op maandag 6 mei 2013 19:54 schreef Jahr00n het volgende:
Dit.quote:Op maandag 6 mei 2013 18:05 schreef no1uknow het volgende:
Voor sporten hoor je geen motivatie nodig te hebben, je moet het gewoon doen.
nja opzich is het te doen hoor die camversie.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:10 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Ik wacht.liever even op wat betere kwaliteit
Hmm das wel beter dan, maar wacht liever, zeker voor een film waar ik al op heb gewacht, kunnen die weekjes er ook nog wel bijquote:Op maandag 6 mei 2013 22:32 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
nja opzich is het te doen hoor die camversie.
Gelukkig loopt het geluid nu wel synchroon.
Mja jij heb al zo n gigantische borstpartij. Jij kijkt alleen maar in de spiegel (kijk zijn UI mensen)quote:
is hij al uit??quote:
Hardquote:
gewoon proberen broederquote:Op maandag 6 mei 2013 23:33 schreef Awesome_ het volgende:
Teveel cupcakes vandaag, als ik morgen nu gewoon een hele dag niet eet, stort ik dan in elkaar?
gewoon morgen normaal eten, vandaag was je cheatdayquote:Op maandag 6 mei 2013 23:33 schreef Awesome_ het volgende:
Teveel cupcakes vandaag, als ik morgen nu gewoon een hele dag niet eet, stort ik dan in elkaar?
per week?quote:Op maandag 6 mei 2013 23:46 schreef Seam het volgende:
hoeveel cheatdays hebben jullie per week? bij mij varieert het tussen 2-3Maar de dag daarop pak ik wel 1-2 koekjes minder!
echt waar? Knap hoor, zoveel discipliene heb ik nietquote:Op maandag 6 mei 2013 23:47 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
per week?
heb ze een keer per maand oid
't is meer dat ik helemaal geen trek meer in patat/snoep/chips heb de laatste tijd. Lekker eten kan vaak ook gewoon gezond zijn.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:48 schreef Seam het volgende:
[..]
echt waar? Knap hoor, zoveel discipliene heb ik nietMaar ik vind het ook belangrijk om te kunnen genieten van het leven!
Hhahahaquote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:10 schreef Seam het volgende:
Ik gun niemand een blessure, maar die gast....
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:06 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik was van plan uur geleden te gaan slapen, al mjn gains vrnkt!!
Welke spieren pak ik met deze oefening? Lijkt me wel een goeiequote:
EVERYDAY CHEATDAYquote:Op maandag 6 mei 2013 23:46 schreef Seam het volgende:
hoeveel cheatdays hebben jullie per week? bij mij varieert het tussen 2-3Maar de dag daarop pak ik wel 1-2 koekjes minder!
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:03 schreef Fanta-stick het volgende:
Dayum zag net de blonde en gespierde versie van john mayer in de metro![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |