gewoon proberen broederquote:Op maandag 6 mei 2013 23:33 schreef Awesome_ het volgende:
Teveel cupcakes vandaag, als ik morgen nu gewoon een hele dag niet eet, stort ik dan in elkaar?
gewoon morgen normaal eten, vandaag was je cheatdayquote:Op maandag 6 mei 2013 23:33 schreef Awesome_ het volgende:
Teveel cupcakes vandaag, als ik morgen nu gewoon een hele dag niet eet, stort ik dan in elkaar?
per week?quote:Op maandag 6 mei 2013 23:46 schreef Seam het volgende:
hoeveel cheatdays hebben jullie per week? bij mij varieert het tussen 2-3Maar de dag daarop pak ik wel 1-2 koekjes minder!
echt waar? Knap hoor, zoveel discipliene heb ik nietquote:Op maandag 6 mei 2013 23:47 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
per week?
heb ze een keer per maand oid
't is meer dat ik helemaal geen trek meer in patat/snoep/chips heb de laatste tijd. Lekker eten kan vaak ook gewoon gezond zijn.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:48 schreef Seam het volgende:
[..]
echt waar? Knap hoor, zoveel discipliene heb ik nietMaar ik vind het ook belangrijk om te kunnen genieten van het leven!
Hhahahaquote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:10 schreef Seam het volgende:
Ik gun niemand een blessure, maar die gast....
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:06 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik was van plan uur geleden te gaan slapen, al mjn gains vrnkt!!
Welke spieren pak ik met deze oefening? Lijkt me wel een goeiequote:
EVERYDAY CHEATDAYquote:Op maandag 6 mei 2013 23:46 schreef Seam het volgende:
hoeveel cheatdays hebben jullie per week? bij mij varieert het tussen 2-3Maar de dag daarop pak ik wel 1-2 koekjes minder!
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:03 schreef Fanta-stick het volgende:
Dayum zag net de blonde en gespierde versie van john mayer in de metro![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |