Nice, goede reden om wat later te gaan inderdaadquote:Op maandag 6 mei 2013 11:12 schreef Snakey het volgende:
[..]
Er zijn hier weer een hoop scandinaviers op vakantie, wat betekent dat de gym gevuld wordt met slanke blonde squatende dames.![]()
Goede reden om uit te slapen en pas om half 2 te gaan trainen, dan beginnen zij ook zo'n beetje.
quote:Op maandag 6 mei 2013 11:14 schreef Snakey het volgende:
Er loopt er bij ons 1 rond die zich op zeker 1x in de twee dagen moet scheren.
Dit. Als vrouw kun je beter bij een hardcoregym trainen dan bij een laagdrempelige/goedkope sportschool.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:14 schreef seto het volgende:
[..]
Mja. Kneets is ook gewoon 98% man zo'n beetje, denk dat veel vrouwen het behoorlijk intimiderend vinden daar terwijl iedereen juist zeer respectvol is. Die verhalen van vrouwen die lastig gevallen worden zie ik bij Kneets echt niet gebeuren.
Ik vind het wel wat hebben, mits niet te groot.quote:
Ik zag het ja. Misschien moeten we een woordvoerder sturen om dit geschil te settelen want straks komt deze reeks in het gevaar.quote:
Ik vind jeans niet mooi en iets anders dan cargo pants past vrijwel nooit. Heel af en toe past een wide leg mequote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 11:37 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hahaha, ik vind ze altijd zo grappig. Alsof ik eruit wil zien als een opgepompte atrofe anabole tuttebel. Nee, dankje. Dan maar liever dik.
quote:
whehe dat was ikquote:Ik zag laatst wel een fraaie voorbij komen met Sherlock, ze hadden het over de vrouwen in het Heels topic en dat ze fapten op heels enzo. Behalve op mijn heels want ik was een fatty.![]()
Mensen die denken dat ze verschil horen tussen 320kbps MP3/ FLAC en WAV.quote:
Ik ben wel jaloers op hoe ze naar zichzelf kijkt. Nog nooit ben ik zo zelfverzekerd geweest over mezelf.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:02 schreef Panzermaus het volgende:
"Als ik een wens kon doen ging ik terug naar toen ik 18 was, om mezelf een mep te verkopen. Altijd mollig geweest, maar ik was ervan overtuigd dat ik moddervet was. Woog 80 bij 1.75m, en zag er damn goed uit, zie ik nu op foto's."
Is this real life. Meestal weegt een chick van 1.75 toch niet meer dan 60-65 kg.
Ah, weer een vermakelijk topic om te lurkenquote:
Als je in het heden slechter af bent dan in het verleden, dan zou ik ook zelfverzekerder naar mijn verleden kijken. Maar goed, mooi streven om weer naar toe te werken dus.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:05 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik ben wel jaloers op hoe ze naar zichzelf kijkt. Nog nooit ben ik zo zelfverzekerd geweest over mezelf.
gewoon toewerken naar je zelfverzekerdheid, elke kilo op je stang erbij is meer zelfverzekerdheidquote:Op maandag 6 mei 2013 12:05 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik ben wel jaloers op hoe ze naar zichzelf kijkt. Nog nooit ben ik zo zelfverzekerd geweest over mezelf.
Het grappige is dat ik ooit 70 kilo heb gewogen, maar ook 50 kiloquote:Op maandag 6 mei 2013 12:08 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Als je in het heden slechter af bent dan in het verleden, dan zou ik ook zelfverzekerder naar mijn verleden kijken. Maar goed, mooi streven om weer naar toe te werken dus.
Sowieso.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:09 schreef Beach het volgende:
inb4 meer bans in LIF
[..]
gewoon toewerken naar je zelfverzekerdheid, elke kilo op je stang erbij is meer zelfverzekerdheid
Yeah. Maar ze zegt dat ze achteraf ziet hoe goed ze eruit zag bij 80 kg @ 1.75. Misschien is dat gewoon omdat het er beter uitziet in vergelijking met nu?quote:Op maandag 6 mei 2013 12:13 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Het grappige is dat ik ooit 70 kilo heb gewogen, maar ook 50 kiloBeetje dubbelop als je snap wat ik bedoel
gister helemaal los in de auto toen deze op de radio kwamquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |