kan alleen als de niet voor wegebruik zijn. Mijn circuitbanden waren legaal voor wegebruik, en die hadden verdomd weinig groefquote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:56 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
ik heb net de road attack 1 achter gekregen en dat bevalt tot nu toe prima. Ik vroeg in de motorzaak naar de Road Attack 2, maar daar zeiden ze dat ze die afraden. O.a. omdat die bijna geen groeven in het midden heeft. Kan zelfs de pliesie moeilijk over doen.
Gestuntel in het grind bekt toch wat beter.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:58 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Gestuntel in het grind bekt toch wat beter.
Of in het gras.ik denk ik zeg het een keer nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kneedown makenquote:
Allroad mod, nicequote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:24 schreef JK1982 het volgende:
Die Kawa's blijken keer ook op keer logge bakken te zijn hč..![]()
Stroomlijn jongűh!
[ afbeelding ]
Als je een echte baas bent gooi je die Alp weg en ga je daar op met bepakking en al naar Griekenlandquote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:31 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Als je een echte baas bent gooi je die Alp weg
Kennisje van me belde net: "Hey, ik heb de 307CC opgehaald, ben je zo thuis? Gaan we even een stukkie rijden!"quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:13 schreef pindaplukker het volgende:
bah, alleen maar cabrio's, choppers en toeristen op de weg
Is ook helemaal niks mis mee, ze moeten alleen niet voor me rijdenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:22 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Kennisje van me belde net: "Hey, ik heb de 307CC opgehaald, ben je zo thuis? Gaan we even een stukkie rijden!"
Dat past niet bij hun stoere imago natuurlijk..quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:54 schreef picodealion het volgende:
Bij daglicht is de Drielse Rijndijk ook erg lekker. Heb 'm maar een stukje verder doorgetrokken door weet ik veel wat voor dorpjes allemaal, nu lekker in de schaduw in Elst een rookpauze.
Waarom zwaaien Chopper-rijders nooit?.
Goeie training voor de dijenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:21 schreef JK1982 het volgende:
Doe mij ook zo'n motorstandaard...
[ afbeelding ]
Je hebt zwaainichten en je hebt leernichten..quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:16 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dat past niet bij hun stoere imago natuurlijk..![]()
[ afbeelding ]
Ik doe dat ook wel eens, eigenlijk alleen als er controle staat achter een bochtje of een boom ofzo. Kwestie van elkaar behoeden voor onvrijwillige contributie.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:09 schreef picodealion het volgende:
Ik werd door een mede-motorrijder tot rustiger rijden gemaand op de dijk bij Heteren. Het was net even een rustig stukje zonder tegenliggers of fietsers en twee heerlijke bochten die ik met 80 pakte in plaats van 60, tegen de tijd dat ik hem passeerde zat ik weer net iets boven de 60.
Denk dat je gelukt hebt dan als der 2 kentekens opstaan.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:42 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik doe dat ook wel eens, eigenlijk alleen als er controle staat achter een bochtje of een boom ofzo. Kwestie van elkaar behoeden voor onvrijwillige contributie.
Ze hebben mij laatst vrees ik ook weer gepakt. Trok hem eventje open nadat er een slome auto voor mij was afgeslagen om het gat dicht te rijden. En ja hoor, stonden ze sneaky opgesteld achter zo'n onherkenbaar kutbusjeHeb dan gewoon fatsoen en ga in een normale politie auto ergens staan
Het ging toch allemaal zo om de veiligheid? Dan is voorkomen beter dan achteraf een poot uitdraaien zou je toch zeggen. Maar goed, ik zal wel verkeerd denken hoor
Hoezo rij jij nou ineens weer op een Pan?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:53 schreef Vinniiee het volgende:
Wat heeft zo'n Pan toch een onhandig windscherm. Precies de wind in m'n bakkes
Of ben jij zo klein dat je net in die stroom zitquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:53 schreef Vinniiee het volgende:
Wat heeft zo'n Pan toch een onhandig windscherm. Precies de wind in m'n bakkes, heb er zelfs koppijn van
Leenmotorquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:54 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Hoezo rij jij nou ineens weer op een Pan?
Mwoa, 1,82m. Toch wel gemiddeld denk ik.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:54 schreef Geerd het volgende:
[..]
Of ben jij zo klein dat je net in die stroom zit
Je hebt hem ook serieus weer kunnen laten staan bij de dealer?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
LeenmotorLeuk joh, die reacties op m'n FB dat ik m'n VTR in heb geruild voor een Pan
[..]
Mwoa, 1,82m. Toch wel gemiddeld denk ik.
Voorpoot was lek hé, die gaan ze repareren.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:58 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Je hebt hem ook serieus weer kunnen laten staan bij de dealer?
Koop nou volgende keer gewoon weer een degelijke Suzuki
Nokkenasketting liep toch aan zei je?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Voorpoot was lek hé, die gaan ze repareren.
Dat ook, ja. Al zeiden zij van niet.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:04 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nokkenasketting liep toch aan zei je?
NAK die aanloopt hoor je wel jaquote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat ook, ja. Al zeiden zij van niet.
Maar ja, we horen het wel.
Wat een eikel. Eerst langzaam rijden en helemaal links houden en dan verontwaardigd doen dat die taxi 'm er tussen probeert te proppen. Hoort natuurlijk alsnog niet, maar ik vind het wel vreemd rijgedrag van die motorrijder.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:07 schreef Geerd het volgende:
http://www.motormeuk.nl/b(...)/Motor-1-taxi-0.html
Rijd dan ook door man
Zeker nooit plaats op de weg gehad tijdens het lessenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:07 schreef Geerd het volgende:
http://www.motormeuk.nl/b(...)/Motor-1-taxi-0.html
Rijd dan ook door man
Rij dan ook niet helemaal linksquote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:07 schreef Geerd het volgende:
http://www.motormeuk.nl/b(...)/Motor-1-taxi-0.html
Rijd dan ook door man
Wat een klapjostiequote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:07 schreef Geerd het volgende:
http://www.motormeuk.nl/b(...)/Motor-1-taxi-0.html
Rijd dan ook door man
Idd dan nog, tering wat gaat dat internet snel ineensquote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:12 schreef picodealion het volgende:
Lees net een terechte comment daar dat de linkerbaan in de VS niet altijd de snelste baan is. Maar dan nog steeds.
Klop. Keep your lane systeem is dat.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:12 schreef picodealion het volgende:
Lees net een terechte comment daar dat de linkerbaan in de VS niet altijd de snelste baan is. Maar dan nog steeds.
Nog steeds, die motorrijder blijft een slome eikel.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:12 schreef picodealion het volgende:
Lees net een terechte comment daar dat de linkerbaan in de VS niet altijd de snelste baan is. Maar dan nog steeds.
Zit er eens op te googlen, maar de meeste mensen zeggen gewoon: keep right unless passing. Dat hebben wij ook gewoon. Hoewel er blijkbaar situaties zijn waar vrachtwagens alleen op de rechterbaan mogen rijden.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:17 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Klop. Keep your lane systeem is dat.
Maar dan nog, als iemand zo erg naar links rijd en steeds omkijkt, zou ik denken dat ie juist bedoeld van kom maar, omdat ie om welke reden dan ook ff niet harder kan ofzo.
Op de linkerbaan neem ik aanquote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:51 schreef Salatrel het volgende:
In de VS is het ook heel normaal om links de uitvoegstrook te hebben
Tupperwarefietsen? Transalps bedoel je?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:59 schreef Gummiebeer het volgende:
Staan verdomme 2 tupperwarefietsen op MIJN plek![]()
Gelukkig ben ik binnen 2 weken weg uit dit stinkflat.
Bandits natuurlijk, doh.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:01 schreef BlackLining het volgende:
Tupperwarefietsen? Transalps bedoel je?
Wat een hommelquote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:07 schreef Geerd het volgende:
http://www.motormeuk.nl/b(...)/Motor-1-taxi-0.html
Rijd dan ook door man
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:04 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Wat een hommel. Het is zo'n carpoolstrook, btw. Er staat zo'n diamant op de weg. Ik vraag me af of hij daar mag rijden.
die blauw witte want makkelijkst bereikbaar. Die andere 2 staat een obstakel voorquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:07 schreef Gummiebeer het volgende:
Welke wordt als eerste gejat?
[ link | afbeelding ]
Die linker is zo'n BMW hok.
Mijn fiets hangt vast aan een paal. De BMW heeft een schijfremslot en de Kawa enkel een slot om de achtervelg.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:08 schreef Salatrel het volgende:
[..]
die blauw witte want makkelijkst bereikbaar. Die andere 2 staat een obstakel voor
Was dat nou echt nodig?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:07 schreef Gummiebeer het volgende:
Welke wordt als eerste gejat?
[ link | afbeelding ]
Die linker is zo'n BMW hok, rechter een Kawa Ninja.
Hoe bedoel je?quote:
En die Sidi's zitten echt helemaal kut als je ze vergelijkt met de Forma's, maja, dat ligt ook een beetje aan je voet natuurlijk, maar bij mij zat het voor geen meter.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:57 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ja ik heb ze besteld bij van wijk op zicht maar leverancier had niet groter als 46 op voorraad. die zullen dan wel niet passenals ze verder goed zitten kan ik altijd nog 47 via internet bestellen
ja we hebben ook nog vergelijkbare laarzen hoorneemt ie me mee naar alpinestars en sidi
die waren bijna 2x zo duur
Ik ben een mongool natuurlijk, maar voor een reezert, vinnik het best wel kewl eigenlijkquote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:04 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
deze kleurstelling ook echt.
een One? zelfde als ik heb?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:35 schreef Salatrel het volgende:
oh en er zit NOG een financiële meevaller aan te komen dus misschien toch maar zon sjieke leovince bestellen
Ik zie het nut van in de weg gaan staan met je fiets niet zo.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:11 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Als je doelt dat ik in de weg sta.. klopt, zodra de buurman zijn Caddy weer op die lege plek rechts zet(voorzover dat kan want die Kawa staat in de weg) sta ik idd in de weg.![]()
Ik word ertoe gedwongen om in de weg te zitten. Dit is de enige plek om de fiets nog ergens aan vast te zetten, door die josti's ga ik m echt niet aan de voorkant neer zetten, dan kan ik net zo goed zelf het hok omtrappen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:15 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik zie het nut van in de weg gaan staan met je fiets niet zo.
Niet komen huilen als ze hem aan de kant schoppen he?
Zat ook te kijken ja. Kut wel hoor, zo genaaid worden door de verzekering.quote:
Ja, automatisme dat op 'invoeren' rammenquote:
Ja, lelijkste kleur éver.quote:
160pk jonguh!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:26 schreef lipjes het volgende:
Vandaag gezien bij Motoport breda
[ afbeelding ]
Opvolger van de cbr1000f.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:30 schreef lipjes het volgende:
[..]
Niet eens, 72KW volgens het RDW
Volgens Bikez inderdaad 160pk
Die duo cover verk#nkert heel die brommerquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:30 schreef lipjes het volgende:
[..]
Niet eens, 72KW volgens het RDW
Volgens Bikez inderdaad 160pk
Deze stond er ook nog
[ afbeelding ]
neejoh, is op mijn TL precies het zelfdequote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die duo cover verk#nkert heel die brommer
En vergeet die ongelofelijk lelijke kofferset niet; ik d8 dat mijn Givi's een vlag op een strontschuit waren, maar het kan dus gewoon nóg ergerquote:
Een TL vind ik een gruwelijk lelijk ding, het spijt me zeerquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:42 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
neejoh, is op mijn TL precies het zelfde
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Een TL vind ik een gruwelijk lelijk ding, het spijt me zeerDie hebben ze ontworpen uit softijs, daarna issie goedgekeurd, toen heeft iemand de mal in de zon gezet, en daaruit is het definitieve ding gemaakt.
Gaat hard, beest van een blok, maar spuuglelijk.
Je gaat toch niet die mooie kont verklooien heahquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:47 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nee, het zijn er 2vraag me of of er ook een mogelijkheid voor een enkele demper is...
Tooltube aan de andere kant, niks aan de handquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je gaat toch niet die mooie kont verklooien heah![]()
eensch!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die duo cover verk#nkert heel die brommer
ik zat erop te wachtenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je gaat toch niet die mooie kont verklooien heah![]()
Seatcover kan best mooi zijn;quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:50 schreef JK1982 het volgende:
Ik vind dat kontje van de TL ook wel lekker hoor.. Maargoed, achterop mijn motor zit dan ook zo'n gezwel
Optie.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:52 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Tooltube aan de andere kant, niks aan de hand
Maar dat maakt de kont wel mooi symmetrischquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:54 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik zat erop te wachtenheb nu toch ook een enkele demper
zitten alleen 2 gaten aan de achterkant
Ik vind dat juist vet, op die Busaquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Seatcover kan best mooi zijn;
[ afbeelding ]
Als je dan dat gezwel op die zwarte hierboven ernaast ziet;
[ afbeelding ]
neh, er zitten zat strakke lijnen op zo'n ding. Motor zelf ziet er best OK uit, voor een reezert. Dit ziet er gewoon niet uit vind ik.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:05 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik vind dat juist vet, op die BusaMaakt hem mooi rond. Net als de GSX-R SRAD kontjes.
Alleen moet je dan zelf wel lekker de ruimte tussen tank en kont wat opvullen, anders ziet het er niet uit natuurlijk.
Ben ik het helemaal mee eensquote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
neh, er zitten zat strakke lijnen op zo'n ding. Motor zelf ziet er best OK uit, voor een reezert. Dit ziet er gewoon niet uit vind ik.
het is geen toeval dat de gsr en de ten beide een dubbele hebbenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:57 schreef Sounddragon het volgende:
Maar dat maakt de kont wel mooi symmetrisch
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:25 schreef Dekatria het volgende:
Wat er mis is met die Busa is de achterbrug.
Ze hadden er te veel ingekochtquote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:26 schreef Salatrel het volgende:
[..]
het is geen toeval dat de gsr en de ten beide een dubbele hebben
Lopen?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:43 schreef picodealion het volgende:
Klote. Besloot net nog even een klein ritje te maken met een stukkie snelweg erbij (even een bepaalde route onder de knie krijgen waar ik 2x verkeerd ben gereden), begint 'ie opeens enorm te ratelen. Even wat dingen geprobeerd maar het ligt niet aan de snelheid, maar aan de toeren. Telkens bij de 5k krijg ik dat geluid.
Vanmiddag ook flink kilometers gemaakt maar allemaal max 80 gereden, dus nooit boven de 5k toeren geweest. Gisteren liep 'ie nog prima op de snelweg.
Wat nu?
52k op de teller, maar uit eerdere discussie hier is gebleken dat 'ie het klokje vast al eens rond is geweest. XJ900 uit '92.quote:
mijn magic 8ball zegt ask again laterquote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:43 schreef picodealion het volgende:
Klote. Besloot net nog even een klein ritje te maken met een stukkie snelweg erbij (even een bepaalde route onder de knie krijgen waar ik 2x verkeerd ben gereden), begint 'ie opeens enorm te ratelen. Even wat dingen geprobeerd maar het ligt niet aan de snelheid, maar aan de toeren. Telkens bij de 5k krijg ik dat geluid.
Vanmiddag ook flink kilometers gemaakt maar allemaal max 80 gereden, dus nooit boven de 5k toeren geweest. Gisteren liep 'ie nog prima op de snelweg.
Wat nu?
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:48 schreef Salatrel het volgende:
[..]
mijn magic 8ball zegt ask again later
92' 150k in 21 jaar = 7k per jaar. Zou dus best kunnen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:47 schreef picodealion het volgende:
[..]
52k op de teller, maar uit eerdere discussie hier is gebleken dat 'ie het klokje vast al eens rond is geweest. XJ900 uit '92.
-edit-
Misschien was dat op M-F, weet ik even niet zeker. Klonk wel plausibel iig.
XJ900, uit 92, met 152k op de teller.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:47 schreef picodealion het volgende:
[..]
52k op de teller, maar uit eerdere discussie hier is gebleken dat 'ie het klokje vast al eens rond is geweest. XJ900 uit '92.
-edit-
Misschien was dat op M-F, weet ik even niet zeker. Klonk wel plausibel iig.
Er is geen manier om te weten of het niet zelfs al 250 is, lijkt me? Ik maak er morgen sowieso nog eens een rondje mee, maar ik maak me hier wel zorgen omquote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:54 schreef lipjes het volgende:
[..]
XJ900, uit 92, met 152k op de teller.
Ik zou nog eens een rondje rijden, over het algemeen gaat die pas bij 250k moeilijk doen
Nee, analoge teller hequote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:56 schreef picodealion het volgende:
[..]
Er is geen manier om te weten of het niet zelfs al 250 is, lijkt me? Ik maak er morgen sowieso nog eens een rondje mee, maar ik maak me hier wel zorgen om.
Gewoon zelf doen johquote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:59 schreef picodealion het volgende:
Dat zou tof zijn, ik laat het weten. Ik bereid me er maar vast op voor dat ik maandagochtend eerst even een pitstop maak bij de garage.
Oh wacht, dat zal wel dinsdag worden.
Een uur?! Tering, in welk gat woon jij zeg..quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:14 schreef Geerd het volgende:
[..]
Idd dan nog, tering wat gaat dat internet snel ineensfilm in een uurtje ipv 8uur
Maar je hebt toch nog maar net? Zat er geen garantie op?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:59 schreef picodealion het volgende:
Dat zou tof zijn, ik laat het weten. Ik bereid me er maar vast op voor dat ik maandagochtend eerst even een pitstop maak bij de garage.
Oh wacht, dat zal wel dinsdag worden.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:09 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Een uur?! Tering, in welk gat woon jij zeg..
Ja wat dan?quote:
Marktplaats he..quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:09 schreef yurian het volgende:
[..]
Maar je hebt toch nog maar net? Zat er geen garantie op?
garantie tot de voordeurquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:09 schreef yurian het volgende:
[..]
Maar je hebt toch nog maar net? Zat er geen garantie op?
Glasvezel ligt hier ook wel alleen word er hier niks mee gedaan, dus van 160kb na 1mb/sec is al heel watquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:10 schreef lipjes het volgende:
[..]
Inderdaad.
Bij mij doet die er een kwartiertje/10min over
Ik zou beginnen met de zichtbare dingenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:10 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ja wat dan?. Ik heb echt geen flauw benul waar ik moet beginnen.
Even na de lokale motorboer? Doen meestal niet zo moeilijk is mijn ervaring waar je hem ook gekocht hebtquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:10 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ja wat dan?. Ik heb echt geen flauw benul waar ik moet beginnen.
[..]
Marktplaats he..
Tsja.. VFR -> strakke lijnen, strakke seatcoverquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Seatcover kan best mooi zijn;
[ afbeelding ]
Als je dan dat gezwel op die zwarte hierboven ernaast ziet;
[ afbeelding ]
Ik zou zelf eens beginnen met olie aftappen. Als daar al rare dingen in te zien zijn weet je genoeg.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:10 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ja wat dan?. Ik heb echt geen flauw benul waar ik moet beginnen.
Zegt ook niet alles.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:45 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik zou zelf eens beginnen met olie aftappen. Als daar al rare dingen in te zien zijn weet je genoeg.
Dan wel jaquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:46 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Als daar grove stukken metaal in zit weet je wel genoeg.
Iddquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:58 schreef JK1982 het volgende:
Het kan haast geen toeval zijn dat Triumph niet alleen een bekend motormerk is..
Vat eens een flinke schroevendraaier. Zet het handvat tegen je oor en het bitje tegen het motorblok. Je kunt dan horen waar het geluid precies vandaan komt. Één van de cilinders (recht boven/onder uitlaat of carbs) nnokkenasketting (hoogstwaarschijnlijk precies in het midden, maar kan ook uiterst links of rechts) de nokkenassen (helemaal bovenin het blok) de krukas (onderin, recht onder de cilinders) of de koppeling en bak (achterin het blok). Zo kun je beginnen met lokaliseren.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:43 schreef picodealion het volgende:
Klote. Besloot net nog even een klein ritje te maken met een stukkie snelweg erbij (even een bepaalde route onder de knie krijgen waar ik 2x verkeerd ben gereden), begint 'ie opeens enorm te ratelen. Even wat dingen geprobeerd maar het ligt niet aan de snelheid, maar aan de toeren. Telkens bij de 5k krijg ik dat geluid.
Vanmiddag ook flink kilometers gemaakt maar allemaal max 80 gereden, dus nooit boven de 5k toeren geweest. Gisteren liep 'ie nog prima op de snelweg.
Wat nu?
Motor niet aangeraakt vandaag, heb nog pijn in me reet van gisterenquote:
Voor zover ik weet zijn er 2 motorrijders bij betrokken, maar politie was vaag met informatie.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:45 schreef JK1982 het volgende:
"De verkeersinformatiedienst meldde dat er sprake was van een motorrijder, maar de politie bevestigt dat er alleen een auto bij het ongeluk is betrokken."
Volgens mij mis is de clou. Sta je in die file ofzo, of.. ?
vrijdag tot vandaag, 20 graden en droogquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 mei 2013 19:01 schreef Mirgeam het volgende:
[..]
vrijdag tot vandaag, 20 graden en droogBwoah lekker heur !!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zwaai naar dieren.
Omdat de hele zaak plus al die occasions en monteurs betaald moeten worden van die paar gasten die het hele jaar door rijden en iets meer dan een handje vol mooi weer rijdersquote:Op zondag 5 mei 2013 20:26 schreef klawie het volgende:
wrm kost onderhoud van de motor altijd bakken met geld![]()
me motor brengen naar een motorzaak zou ik al helemaal niet kunnen betalenquote:Op zondag 5 mei 2013 20:36 schreef Geerd het volgende:
[..]
Omdat de hele zaak plus al die occasions en monteurs betaald moeten worden van die paar gasten die het hele jaar door rijden en iets meer dan een handje vol mooi weer rijders
Daarbij doen tig gasten alles zelf/op de zaak.
Wat heb je dan gedaan/laten doen?quote:Op zondag 5 mei 2013 20:42 schreef klawie het volgende:
[..]
me motor brengen naar een motorzaak zou ik al helemaal niet kunnen betalen
quote:
quote:Op zondag 5 mei 2013 20:45 schreef klawie het volgende:
me carb ultra soon reinigen nieuw bougie`s en doppen nieuwe olie en filter en een vacuum kap op me carb wordt vervangen en hij moet naar 35 kw 400piek
70 kw en hoger mag niet terug naar 35kwquote:Op zondag 5 mei 2013 20:45 schreef klawie het volgende:
me carb ultra soon reinigen nieuw bougie`s en doppen nieuwe olie en filter en een vacuum kap op me carb wordt vervangen en hij moet naar 35 kw 400piek
Waarom niet?quote:
is ook weer zo`n rare regel die bij een licht motor rijbewijs hoortquote:Op zondag 5 mei 2013 20:51 schreef Geerd het volgende:
[..]
Waarom niet?
Leuke bedragen iddover 10k zal bij mij naks moeten worden vervangen nieuwe bougies luchtfilter kleppen, etc grote beurt zeg maar.
Eerst maar is eens horen wat het gaat kosten, paar weekjes nog ga ik over, 4min lopen naar het werk dus motor niet meer nodig.
Wat heb je voor brommer?quote:Op zondag 5 mei 2013 20:53 schreef klawie het volgende:
[..]
is ook weer zo`n rare regel die bij een licht motor rijbewijs hoort
Daar kun je toch wel veel zelf aan doen? Ik heb een opel astra onder de motoren cbr1000f.quote:
doe ik ook wel maar dit alles ging in combinatie met een storing dat hij op 2 pitjes begon te lopen er bleken 2 vlotter vast te zitten en stroomde de benzine zo me carter in en dat soort dingen breng ik weg maar onderhoud doe ik nu nagenoeg wel zelfquote:Op zondag 5 mei 2013 21:38 schreef Geerd het volgende:
[..]
Daar kun je toch wel veel zelf aan doen? Ik heb een opel astra onder de motoren cbr1000f.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door Mirgeam op 05-05-2013 22:33:33 ]
was dat ding niet bijna total loss???quote:Op zondag 5 mei 2013 21:55 schreef Yreal het volgende:
Net weer eens een rondje gedaan op de fazer. Wat een wrak en wat rijd zo sporttoer kreng rot als je all-road gewend bent...
Alleen de hyperpro vering en dubbele schijf zijn wel echt heel chill
Wrak?quote:Op zondag 5 mei 2013 21:55 schreef Yreal het volgende:
Net weer eens een rondje gedaan op de fazer. Wat een wrak en wat rijd zo sporttoer kreng rot als je all-road gewend bent...
Alleen de hyperpro vering en dubbele schijf zijn wel echt heel chill
waar doe jij dan je onderhoud????quote:Op zondag 5 mei 2013 22:06 schreef stinkie het volgende:
Onderhoud van de Busa vorige week 895 euro. En dan moet er nog een voorband op
Wat hebben ze gedaan dan? Nieuw blok onder gelepeld ofzo?quote:Op zondag 5 mei 2013 22:06 schreef stinkie het volgende:
Onderhoud van de Busa vorige week 895 euro. En dan moet er nog een voorband op
duur grapje. Ik was minder kwijt voor grote beurt incl. klepspeling en nieuwe achterband !quote:Op zondag 5 mei 2013 22:06 schreef stinkie het volgende:
Onderhoud van de Busa vorige week 895 euro. En dan moet er nog een voorband op
Beetje geďnspireerd op deze?quote:Op zondag 5 mei 2013 22:16 schreef Dekatria het volgende:
Ik kon toch niet wachten tot de 18e. Nieuwe motorrijd-propaganda!
Yeapquote:
Heerlijk filmpje ookquote:
Eerder deed ik ook alles zelf, maja dan heb je weer liters oude olie in de garage staan en oliefilters in bakjes, bougies en luchtfilters kun je nog keer in de grijze gooien, maar zoon K&N filter?? Moet je weer inspuiten etc,quote:Op zondag 5 mei 2013 22:23 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Beetje geďnspireerd op deze?
Scheelt toch een hoop trouwens hoor, alles zelf doenKleppen stellen en synchroniseren is alvast gratis.
wrm ga je geen webblog bij houden zou echt geniaal zijnquote:Op zondag 5 mei 2013 22:16 schreef Dekatria het volgende:
Ik kon toch niet wachten tot de 18e. Nieuwe motorrijd-propaganda!
je linker remlicht is kapotquote:Op zondag 5 mei 2013 22:36 schreef Dekatria het volgende:
Wie trouwens raadt wat ik zeg op 3:04 krijgt een koekje
"Gij %&@#$^$!"?quote:Op zondag 5 mei 2013 22:36 schreef Dekatria het volgende:
Wie trouwens raadt wat ik zeg op 3:04 krijgt een koekje
*kijkt naar z'n signature...quote:Op zondag 5 mei 2013 22:36 schreef klawie het volgende:
[..]
wrm ga je geen webblog bij houden zou echt geniaal zijn
Koekje voor jou als je komt de 18equote:
geniaal website gelijk opgeslagen ik hou van gevulde koek hint hintquote:Op zondag 5 mei 2013 22:42 schreef Dekatria het volgende:
[..]
*kijkt naar z'n signature...
[..]
Koekje voor jou als je komt de 18e
zijn de perenijsjes op of zo?quote:Op zondag 5 mei 2013 22:36 schreef Dekatria het volgende:
Wie trouwens raadt wat ik zeg op 3:04 krijgt een koekje
quote:Op zondag 5 mei 2013 22:17 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
duur grapje. Ik was minder kwijt voor grote beurt incl. klepspeling en nieuwe achterband !
quote:Op zondag 5 mei 2013 22:07 schreef klawie het volgende:
[..]
waar doe jij dan je onderhoud????
wat hebben ze dan allemaal gedaan
Grote beurt, klepspeling, en rubbers van de remklauwen. Die waren het duurst, 150 euro alleen al materiaalkosten.quote:Op zondag 5 mei 2013 22:07 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wat hebben ze gedaan dan? Nieuw blok onder gelepeld ofzo?
Vandaag ook met de vrouw op pad geweest, mooi rondje rond het tjeukemeer gedaan.quote:Op zondag 5 mei 2013 22:06 schreef Joooo-pi het volgende:
Mooi gereden vandaag met de vrouw achterop. Milkshakeje halen bij de mac
quote:Op zondag 5 mei 2013 22:57 schreef stinkie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Grote beurt, klepspeling, en rubbers van de remklauwen. Die waren het duurst, 150 euro alleen al materiaalkosten.
Jezelf vrijwillig laten tillenquote:Op zondag 5 mei 2013 22:57 schreef stinkie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Grote beurt, klepspeling, en rubbers van de remklauwen. Die waren het duurst, 150 euro alleen al materiaalkosten.
quote:Op zondag 5 mei 2013 22:45 schreef klawie het volgende:
[..]
geniaal website gelijk opgeslagen ik hou van gevulde koek hint hint
Geen zin om te kutten op straat en vieze klauwen te krijgen. Die tijd is geweest.quote:
Nou ja, als je het kunt betalenquote:Op zondag 5 mei 2013 23:22 schreef stinkie het volgende:
[..]
Geen zin om te kutten op straat en vieze klauwen te krijgen. Die tijd is geweest.
Aan die oude barrels wel, maar hier zit alweer teveel electronica in.quote:Op zondag 5 mei 2013 23:32 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nou ja, als je het kunt betalen
Ik vind het overwigens wel leuk om te klooien aan mijn fiets, maar dat is persoonlijk. Je betaald echter wel goud geld voor die materiaalkosten..
Ja, oke.quote:Op zondag 5 mei 2013 23:43 schreef stinkie het volgende:
[..]
Aan die oude barrels wel, maar hier zit alweer teveel electronica in.
Niks leuker dan van 2 FZR's er 1 te maken die het wel deed
Maar goed, dat was een simpel ding
Je moet maar zou denken: als rubbertjes niet werken kunnen de gevolgen nog veel duurder zijnquote:Op zondag 5 mei 2013 22:57 schreef stinkie het volgende:
Grote beurt, klepspeling, en rubbers van de remklauwen. Die waren het duurst, 150 euro alleen al materiaalkosten.
Link in DM ?quote:Op maandag 6 mei 2013 10:08 schreef Dekatria het volgende:
Die internetwarriors op Motormeukoh, dolle pret.
Beetje een ander publiek daarquote:Op maandag 6 mei 2013 10:08 schreef Dekatria het volgende:
Die internetwarriors op Motormeukoh, dolle pret.
quote:Op maandag 6 mei 2013 08:15 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Je moet maar zou denken: als rubbertjes niet werken kunnen de gevolgen nog veel duurder zijn
Hebben ze jou nu ook?quote:Op maandag 6 mei 2013 14:15 schreef BlackLining het volgende:
Het is weer lekker weer om met een radarstatiefje op de dijk te staan zag ik alweer
Maar welke zijn nou veiliger? Als ik kan kiezen tussen een protector lvl 1 of een lvl 2, welke kies ik danquote:European Standard EN 1621-2:2003[2] defines two levels of performance for CE approved back protectors. The test apparatus and procedure is similar to that of EN 1621-1:1997,[1] but with a different impactor and anvil configuration. The impactor is a rounded triangular faced prism, of length 160 mm, base 50 mm, height 30.8 mm and radius 12.5 mm. The anvil is a radiused cylinder, with its axis orientated to the direction of impact, of height 190 mm, diameter 100 mm and rounded end radius 150 mm. When tested to the procedure defined in the standard, the two levels of performance are:
"Level 1 protectors: The average peak force recorded below the anvil in the tests shall be below 18 kN, and no single value shall exceed 24 kN.
Level 2 protectors: The average peak force recorded below the anvil in the tests shall be below 9 kN, and no single value shall exceed 12 kN."[2]
ah:quote:Op maandag 6 mei 2013 14:39 schreef Skv het volgende:
Korte vraag over de veiligheid van protectors. Je hebt CE level 1 en level 2. Ik kwam het volgende tegen:
[..]
Maar welke zijn nou veiliger? Als ik kan kiezen tussen een protector lvl 1 of een lvl 2, welke kies ik dan
quote:CE 13595 Level 2 De CE-keuring 13595 omschrijft de veiligheidsnormen voor motorkleding onderverdeeld in twee klassen, ookwel Levels. Level 1 is voor lage snelheden; stadsgebruik. Level 2 is voor middelmatige en hogere snelheden. De drie hoofdeisen per Level zijn: schuurweerstand (slijtvastheid), inslagweerstand en stikselsterkte. Zo houdt Level 2 zich, onder bepaalde omstandigheden, 7 seconden schuren intact. Level 1: 4 seconden. Bij een steekinslag gaat het om de penetratie van een scherp voorwerp in het materiaal. Met andere woorden: een minder diepe inslag is beter. Level 2 stopt het specifieke voorwerp na 15mm. Level 1 heeft 25mm nodig het voorwerp tot stilstand te brengen. De sterkte van de stiksels wordt gemeten in kPa (= één Newton op één m2). De naden van Level 2 scheuren los bij 800 kPa, Level 1: 700 kPa.
Vast wel weer een keer de laatste weken. Maar ik zag ze staan. Wel altijd zo enorm treurig he, staat er zo'n VW Transporter ergens in de berm, beetje rustig er langs, ligt er zo'n lamzwans op een luie stoel achter de auto te pittenquote:
2 is veiliger. Minder directe kracht doorgegeven.quote:Op maandag 6 mei 2013 14:39 schreef Skv het volgende:
Korte vraag over de veiligheid van protectors. Je hebt CE level 1 en level 2. Ik kwam het volgende tegen:
[..]
Maar welke zijn nou veiliger? Als ik kan kiezen tussen een protector lvl 1 of een lvl 2, welke kies ik dan
En is 'Deze SAS-Tec klasse B protectoren voldoen aan CE-keur level 2' beter dan 'CE level 1'?quote:Op maandag 6 mei 2013 14:46 schreef BlackLining het volgende:
[..]
2 is veiliger. Minder directe kracht doorgegeven.
quote:Op maandag 6 mei 2013 11:12 schreef Salatrel het volgende:
KEIN WHEELIE GEMACHT!
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Hondaquote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 22:04 schreef BlackLining het volgende:
Lekker dan, is er hier net één onder een vrachtwagen gekomen met de motor. Te dicht achterop, vrachtwagen remt, hij rechts er langs, vrachtwagen slaat rechtsaf, boem.
Vreemd genoeg zelf geen krasje, maar die motor is denk ik total. Blok zit vast, frame krom, vork krom..
Is ook zijn eigen schuld. Zeker bij vrachtwagens moet je heel erg voorzichtig zijn. Vrachtwagen had er nog een lekke band aan overgehouden, die is gewoon over de motor heen gereden.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:54 schreef Skv het volgende:
[..]![]()
Dicht achter vrachtwagens hangen is ook bijzonder onhandig.
Dan heeft die gozer verdomd geluk gehad dat z'n pootje niet tussen zn fiets en die band in zat.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:55 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Is ook zijn eigen schuld. Zeker bij vrachtwagens moet je heel erg voorzichtig zijn. Vrachtwagen had er nog een lekke band aan overgehouden, die is gewoon over de motor heen gereden.
idd het wiel is gwn naar binnen gedruktquote:Op maandag 6 mei 2013 22:55 schreef Skv het volgende:
[..]
Dan heeft die gozer verdomd geluk gehad dat z'n pootje niet tussen zn fiets en die band in zat.
Die vork is niet veel van over nee.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:55 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Is ook zijn eigen schuld. Zeker bij vrachtwagens moet je heel erg voorzichtig zijn. Vrachtwagen had er nog een lekke band aan overgehouden, die is gewoon over de motor heen gereden.
Die vork staat zo omdat hij is vastgesnoerd hequote:
als ik hem was zou is effe langs het casino gaanquote:Op maandag 6 mei 2013 23:00 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Die vork staat zo omdat hij is vastgesnoerd heIs wel krom, maar ook weer niet zó erg.
Frame leek ook krom, of in ieder geval de brug ontwricht. As scheef, velg scheef, stepje weg, schakelpedaal weg, kijkglaasje van olie lag binnen in de bak, koelvloeistof overal uit.. Ik zie die motor niet meer rijden.
Verschrikkelijk veel mazzel gehad. Echt niet normaal. Heeft zelf nog geen krasjeEen meter verder en het was gebeurd.
Ah, tuurlijk, dacht dat ie er helemaal door was gezaktquote:Op maandag 6 mei 2013 23:00 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Die vork staat zo omdat hij is vastgesnoerd heIs wel krom, maar ook weer niet zó erg.
Frame leek ook krom, of in ieder geval de brug ontwricht. As scheef, velg scheef, stepje weg, schakelpedaal weg, kijkglaasje van olie lag binUen in de bak, koelvloeistof overal uit.. Ik zie die motor niet meer rijden.
Verschrikkelijk veel mazzel gehad. Echt niet normaal. Heeft zelf nog geen krasjeEen meter verder en het was gebeurd.
Ik vind de standaard versie niet echt wat. Wel leuk maar mis iets ofzoquote:Op maandag 6 mei 2013 23:26 schreef Yreal het volgende:
[..]
oh daar heb ik nog even naar gekeken. gaven dingen
alleen moet je wel een pothelm dragen ... Integraalhelm ziet er niet uit op zo'n dingquote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:21 schreef BlackLining het volgende:
Die hebben allemaal wel wat, maar ook allemaal iets wat me dan juist weer niet aanstaat. Vind de laatste nog het mooiste, alleen jammer van dat boxer blok. Ik blijf die inline-twin drysump blokken van Triumph echt het mooiste vinden voor dat soort fietsen. Vooral de zwarte uitvoering met van die RVS bouten en dat afgerond driehoekige carter
Edit: deze dus
Eigenlijk hoor je op zo'n ding gewoon géén helm te dragen, maar jaquote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
alleen moet je wel een pothelm dragen ... Integraalhelm ziet er niet uit op zo'n ding
Als het in het weekend van de 18e maar mooi weer isquote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:17 schreef Sounddragon het volgende:
Sow, kutweer voorspeld vandaag, ik denk; laat ik es op de motor gaan
Same here.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:17 schreef Sounddragon het volgende:
Sow, kutweer voorspeld vandaag, ik denk; laat ik es op de motor gaan
ik rijd gewoon met doorwaai handschoenen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:57 schreef lipjes het volgende:
[..]
Same here.
Vanochtend wel een verdomd lekkere rit btw.
En mijn nieuwe zomerhandschoenen zijn lekker frips
komt vast goedquote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:40 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Als het in het weekend van de 18e maar mooi weer is
die komen er bij mij in zodra er een volledig doorwaai pak komt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ik rijd gewoon met doorwaai handschoenen.
Inderdaad hele mooie dingen, zoiets kan het ooit wel weer eens worden voor mijquote:
Zit hier ook te wachten op mijn nieuwe oliefilter AAARRGquote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:53 schreef pindaplukker het volgende:
yooloooo, weekend!
Heb mn uitlaatjes gvd nog steeds niet binnen![]()
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:53 schreef pindaplukker het volgende:
yooloooo, weekend!
Heb mn uitlaatjes gvd nog steeds niet binnen![]()
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:53 schreef pindaplukker het volgende:
yooloooo, weekend!
Heb mn uitlaatjes gvd nog steeds niet binnen![]()
Valt wel mee toch? Zo'n TL1000 maakt sowieso een ziek geluid.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:52 schreef pindaplukker het volgende:
oke, weer ontopic: een before plaatje met nog de originele potjes er onder![]()
[ afbeelding ]
Mwa, als ik harder rij dan 100, dan hoor ik niet in welke versnelling ik zit.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:55 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Zo'n TL1000 maakt sowieso een ziek geluid.
Ik weet werkelijk nooit in welke versnelling ik zit. Vind ik ook niet zo relevant. Ik weet wanneer ik omhoog of omlaag moet, het cijfertje doet er niet echt toe..quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:59 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Mwa, als ik harder rij dan 100, dan hoor ik niet in welke versnelling ik zit.
De originele uitlaten dempen het geluid best wel erg.
Ik zal wel een before en after filmpje maken als ik mijn nieuwe dempers binnen heb.
Dan kan je het verschil horen.
Bij een 4cilinder hoor ik dat verschil wel, maar bij een 2 cilinder echt totaal nietquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:01 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik weet werkelijk nooit in welke versnelling ik zit. Vind ik ook niet zo relevant. Ik weet wanneer ik omhoog of omlaag moet, het cijfertje doet er niet echt toe..
Ik zou het best kunnen horen, overigens voornamelijk omdat de 6 een lichte fluittoon maakt en de 1 bijzonder kort is, maar welke versnelling je hebt maakt bar weinig uit. Als het goed is voel je wel aan de motor of hij een tandje hoger of lager moet, dat is het belangrijke.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:04 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Bij een 4cilinder hoor ik dat verschil wel, maar bij een 2 cilinder echt totaal niet![]()
Vaak denk ik dat ik in zn 2 zit, en blijkt het gewoon de eerste versnelling te zijn.
Op de snelweg precies het zelfde met de 5e en 6e versnelling.
Maar er staat een Gipro op mijn verlanglijstje
Oh dat had ik ook. Maar juist een V-twin zou dat beter moeten kunnen op lage toerentallen. Viercilinders komen pas later los en bokken als het goed is juist meer onderin de toeren.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:11 schreef pindaplukker het volgende:
Zeker op een rotonde is het kut, met mijn oude ZXR750 kon ik rotondes makkelijk in zn 2 pakken.
Nu begint ie te bokken als een gek, dus moet het perse in zijn 1 doen.
Zal wel een kwestie van wennen zijn
Er zit bij mij ook een beurtje (probeer zoveel mogelijk zelf te doenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:13 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Oh dat had ik ook. Maar juist een V-twin zou dat beter moeten kunnen op lage toerentallen. Viercilinders komen pas later los en bokken als het goed is juist meer onderin de toeren.
Laatst de carbs nog schoon gemaakt, nu kan ik gewoon weer rotondes pakken bij 2000rpm in zijn 2. Heerlijk. Nieuwe ketting zal ook wel schelen, die van mij begint flink richting het einde te gaan ook.
Dynojet stage 1?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:20 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Er zit bij mij ook een beurtje (probeer zoveel mogelijk zelf te doen) en een eventueel dynojet kitje aan te komen.
Nee dat moet idd bij een tuningboer gebeuren. In Waalwijk zit een goeie, Hilltech.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:24 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dynojet stage 1?
Wil ik ook nog wel een keer doen. Al zal ie daarvoor écht weg moeten. Dat lukt je zelf niet zonder fatsoenlijke apparatuur.
Alleen jammer dat dat hele circus weer klauwen vol met geld kost.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:27 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Nee dat moet idd bij een tuningboer gebeuren. In Waalwijk zit een goeie, Hilltech.
dit bedoel ik dan: http://www.hilltech.nl/producten/19-dynojet
Haal die lelijke onderkuip er eens af man.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:52 schreef pindaplukker het volgende:
oke, weer ontopic: een before plaatje met nog de originele potjes er onder![]()
[ afbeelding ]
Echt niet..quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:55 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Zo'n TL1000 maakt sowieso een ziek geluid.
Da's apart.. 2 zou gewoon te doen moeten zijn..quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:11 schreef pindaplukker het volgende:
Zeker op een rotonde is het kut, met mijn oude ZXR750 kon ik rotondes makkelijk in zn 2 pakken.
Nu begint ie te bokken als een gek, dus moet het perse in zijn 1 doen.
Zal wel een kwestie van wennen zijn
Ja, hehe, natuurlijk zijn sportdempers beter. Maar voor originele dempers klinkt het alsnog niet verkeerd.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:46 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Echt niet..
Verschil van dag en nacht tussen de originele en een paar sportdempers..![]()
Wat voor pijpjes had je ook alweer besteld pindaplukker?
[..]
Da's apart.. 2 zou gewoon te doen moeten zijn..
Nee man:P met een half slippend achterwiel in zijn 2 en dan vol gas de rotonde weer af.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:27 schreef Salatrel het volgende:
Terugschakelen voor een rotonde is alleen toegestaan als er een koekblikker voor je zit
Ouch!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:15 schreef Geerd het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_de_binnenbocht.html
Ligt eraan hoe druk het is, laatst gewoon rechtdoor gegaanquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:36 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Ouch!
Verder: pak rotondes altijd in de 2.
Haha, moest laatst wel een keertje flink remmen omdat er ineens onverwacht een rotonde na een bocht opdook, was beetje aan het 'slapen' na een lange rit.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:46 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe druk het is, laatst gewoon rechtdoor gegaandwars door de bloemen die er al verpauperd bijlagen heen.
Handmade Inox FP exhaust system.......zegt me zelf ook vrij weinig, maar ze zijn shiny en lekker openquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:46 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Echt niet..
Verschil van dag en nacht tussen de originele en een paar sportdempers..![]()
Wat voor pijpjes had je ook alweer besteld pindaplukker?
[..]
Da's apart.. 2 zou gewoon te doen moeten zijn..
http://www.tovami.com/index.phpquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:24 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dynojet stage 1?
Wil ik ook nog wel een keer doen. Al zal ie daarvoor écht weg moeten. Dat lukt je zelf niet zonder fatsoenlijke apparatuur.
Verschilt erg per motor, bij CB's is het lastig omdat normaal het filter in een vacuum zit. Zijn mensen die het nooit goed afgesteld krijgen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:50 schreef 1517 het volgende:
Wil een open lucht filter op mijn motor installeren maar ik neem aan dat ik dan de sproeiers moet aanpassen.
Kan dit gewoon op gevoel of moet dat ook op de dyno?
Oh ja, da's waar ook. Daar zal een lekkere bak herrie uit komen inderdaad..quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:53 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Handmade Inox FP exhaust system.......zegt me zelf ook vrij weinig, maar ze zijn shiny en lekker open
Die krijg je erbij als Db-killers, wist je dat niet?quote:
Ja zeker weten! Maar nu is het geld op.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:56 schreef JK1982 het volgende:
Gaaf ding, dat zijn de echte! Veel plezier ermee, en veel veilige kilometers!
Binnenkort ook een mooie blčrpijp erop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |